Η Continental δημιουργεί νέο ισχυρό υβριδικό σύστημα

Continental-Hybrid-System-tsiro-1000

Η Continental πραγματοποιεί την έκπληξη δημιουργώντας τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο μάλιστα αποκαλείται Vitesco Technologies και είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη τεχνολογιών που ελπίζει πως θα προωθήσει προσεχώς στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αναμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον...

Το πιο δημοφιλές από αυτά είναι ένα σύστημα κίνησης 48 volt που η Continental λέει ότι επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρική λειτουργία χωρίς την πολυπλοκότητα, το κόστος και το βάρος ενός τυπικού υβριδικού συστήματος υψηλής τάσης. Το σύστημα αποτελείται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 30 kW με υδρόψυξη τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μαζί βέβαια με τα ηλεκτρονικά ισχύος που η Continental λέει ότι έχουν βελτιστοποιηθεί για να χειρίζονται υψηλότερα ρεύματα και να είναι πιο αποδοτικά.

Παρόλο που το σύστημα είναι 48 volt αντί για υψηλή τάση, η Continental λέει ότι δεν θεωρεί πως πρόκειται για “ήπιο” υβριδικό σύστημα εξαιτίας της ικανότητάς του να λειτουργεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Τα στελέχη αναμένουν μείωση εκπομπών CO2 περίπου 20%, σε σύγκριση με το 10% που ισχύει σε ένα κλασικό υβριδικό σύστημα 48 volt. Βελτίωση υπόσχονται και στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική αυτονομία προσεγγίζει τα 90 km. Ο Stefan Lauer, δήλωσε πως το σύστημα είναι κατάλληλο για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα.

Από τις 30 Απριλίου, λειτουργεί ως ξεχωριστή εταιρία, με την επίσημη έναρξη εργασιών να έχει προγραμματιστεί για το 2020. Η Vitesco Technologies θα διοικείται από τον Andreas Wolf, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Continental τον Σεπτέμβριο του 2018. Η νέα εταιρεία θα έχει τρεις επιχειρηματικούς τομείς: κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, που περιλαμβάνει υπερσυμπιεστές, μονάδες ελέγχου, συστήματα ψεκασμού και επεξεργασία καυσαερίων.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

Για κάποιο λόγο πουλάνε πολύ περισσότερα mild hybrids παρά plug-in hybrids. Μάλιστα τα πρώτα παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση πωλήσεων ενώ τα δεύτερα κατακρημνίζονται. O λόγος από ότι φαίνεται είναι η πόλωση μεταξύ των mild hybrids και των ηλεκτρικών που επίσης παρουσιάζουν φρενήρη άνοδο πωλήσεων. Επειδή δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης για να προβλέψει ποια θα επικρατήσουν στο τέλος, φαίνεται ότι οι εταιρίες προσπαθούν να κάνουν μια τελευταία αρπαχτή τώρα που δεν βρίσκουν αρκετές μπαταρίες για αμιγώς ηλεκτρικά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

SkodaEmitions

Οι εκπομπές καυσαερίων αποτελούν σημαντικό θέμα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Skoda μας ανοίγει τις πόρτες των εργαστηρίων της και τις πίστες των δοκιμών της για να δούμε τα μοντέλα με τον ιδιαίτερο εξοπλισμό μετρήσεων των ρύπων.

Dacia_1300

Υπό τη σκέπη της Renault, η Dacia τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχώς ρεκόρ πωλήσεων, διατηρώντας στο ακέραιο έναν ατόφιο Value for Money χαρακτήρα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 10 στοιχεία που πιθανώς δεν γνωρίζατε για τη ρουμανική μάρκα.