500αράκι by Ferrari για Αλόνσο και Μάσα

500αράκι by Ferrari για Αλόνσο και Μάσα

Στο περιθώριο του Ιταλικού GP οι πιλότοι της Ferrari Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα παρέλαβαν δύο ABARTH 695 Tributo Ferrari.

500αράκι by Ferrari για Αλόνσο και Μάσα
Στο περιθώριο του Ιταλικού GP οι πιλότοι της Ferrari Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα παρέλαβαν δύο ABARTH 695 Tributo Ferrari.
Η παράδοση έγινε μέσα στο πάρκο της Μόντσα στον περιβάλλοντα χώρο της θρυλικής Villa Reale την πρώτη μέρα του Ιταλικού GP. Μάλιστα οι πιλότοι της Ferrari κυκλοφορούσαν με τα εν λόγω αυτοκίνητα στο πάρκο της Μόντσα

Το ABARTH 695 Tributo Ferrari
αποδίδει 180PS από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.4lt που στην έκδοση SS αποδίδει 15 λιγότερους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων Abarth με paddles πίσω από το τιμόνι.Το χρώμα που επιλέχθηκε για τα αυτοκίνητα είναι το Scuderia Red με λεπτομέρειες σε απόχρωση Racing Grey, ενώ έχουν προστεθεί τμήματα από ανθρακόνημα,  στους καθρέπτες και στο μοχλό ταχυτήτων.

Μια αριθμημένη και περιορισμένη ειδική σειρά
Κλείσιμο
αυτών των αυτοκινήτων διατέθηκε προς πώληση και έχει ήδη ξεπεράσει τις 600 παραγγελίες, από τις οποίες περισσότερες από τις μισές προορίζονται για εξαγωγή σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία.
Για περισσότερα μπορείτε να πληκτρολογήστε www.abarth695tributoferrari.com




                                                        Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • 4 κύλινδροι σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1.368 κ.εκ.
  • Μέγιστη ισχύς: 180 ίπποι (132 kW) στις 5.500 σ.α.λ.
  • Μέγιστη ροπή: 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στην έκδοση Sport
  • Υπερτροφοδότης με τούρμπο Garrett 1446 με φτερωτή σταθερής γεωμετρίας
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
  • Aγωνιστικό κιβώτιο Abarth 5 ταχυτήτων - ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειροκίνητο κιβώτιο με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ
  • Φίλτρο "Powered by BMC", ειδικά σχεδιασμένο για την Abarth
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
  • Ανεξάρτητα εμπρός γόνατα MacPherson
  • Ειδικά καλιμπραρισμένος ημιάκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική δοκό
  • Αμορτισέρ Koni FSD με βαλβίδα ρύθμισης απόσβεσης
ΤΙΜΟΝΙ
  • Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση στην έκδοση Sport
  • Διακόπτης Sport/overboost (αλλάζει τη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση και αυξάνει τη ροπή του κινητήρα)
ΦΡΕΝΑ
  • Σταθερές εμπρός δαγκάνες Brembo M36/40
  • Αεριζόμενοι, διάτρητοι εμπρός δίσκοι, o 285 x 28 χλστ
  • Μονοπίστονες πίσω δαγκάνες, o 34 χλστ
  • Διάτρητοι πίσω δίσκοι, o 264 x 11 χλστ
  • Δισκόφρενα υψηλών επιδόσεων
  • Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας (ESP)
  • Σύστημα διαχείρισης ροπής TTC - (Torque Transfer Control)
ΤΡΟΧΟΙ
  • Ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 7x17" ET35 με ελαστικά 205/40 R17"
ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
  • Διπλή εξάτμιση "Record Monza"
  • Προβολείς Xenon
  • Δερμάτινα καθίσματα με βάση από ανθρακονήματα "Abarth Corsa by Sabelt"
  • Αξεσουάρ "Carbon look" (καπάκια καθρεφτών, προστατευτικό φτέρνας)
  • Ειδικά πεντάλ αγωνιστικού τύπου
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
  • Σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro 5 EEC-f5
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
  • 155 γρ./χλμ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • Τελική ταχύτητα: 225 χλμ./ώρα
  • Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα: < 7 δευτ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
  • Αστικός κύκλος: 8,4 λίτρα/100 χλμ
  • Υπεραστικός κύκλος: 5,4 λίτρα/100 χλμ

Μεικτός κύκλος: 6,5 λίτρα/100 χλμ


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης