Με 300 άλογα το νέο Peugeot 508

5081200

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες η Peugeot ετοιμάζει μια νέα ισχυρότερη έκδοση του 508, η οποία θα έχει απόδοση 300 ίππων και θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.

Οι Γάλλοι θα ενισχύσουν την γκάμα του μεσαίου 508 με μια νέα και τεχνολογικά προηγμένη έκδοση. Οι τελευταίες πληροφορίες από τον βρετανικό τύπο αναφέρουν πως μέσα στο 2019 στις διαθέσιμες επιλογές θα προστεθεί μια νέα plug-in υβριδική version. Έτσι, κάτω από το καπό του μοντέλου θα βρεθεί ο 1.600άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας του PSA Group με απόδοση 200 ίππων. Παράλληλα, στον πίσω άξονα θα τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας 100 ίππων, ο οποίος θα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς (συνδυαστική ισχύς στα 300 άλογα).  Η φόρτιση των μπαταριών λιθίου θα γίνεται μέσω παροχής ρεύματος ή με ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση (περιμένουμε αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια στα 50 χιλιόμετρα).

Θυμίζουμε πως το νέο 508 είναι κατασκευασμένο επάνω στην πλατφόρμα EMP2, όμοια με αυτή των 5008 και DS7 Crossback. Η γκάμα των κινητήρων διαθέτει πέντε σύνολα, δύο βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Σε ό,τι αφορά τους πρώτους, η απόδοσή τους είναι 180 και 225 ίπποι (στα 1,6 λίτρα τούρμπο), ενώ οι diesel ξεκινούν από τους 130, 160 και 180 ίππους (1.600 και 2.000 κυβικά εκατοστά αντίστοιχα).

ΣΧΟΛΙΑ (25)

@George

Και που 'σαι,μια μέρα εκεί που τριγυρνουσα στο ίντερνετ,άνοιξα διάφορες βικιπαίδειες και έπεσα και σε αυτήν του Μάσκ...Πολιτικές θέσεις:Μισός-μισός λέει!Θρήσκευμα:Δεν πιστεύει λέει.Ολα εξηγούνται από τη φυσική λέει.Στα επαγγελματικά έχει και την space-x που ασχολείται με το διάστημα...Και ξέρεις τι μου'ρθε στο μυαλό ρε 'σύ?Ο πάλαι ποτε σχολιαστής του Π.Θ. ALDEBARAN!Αυτός που έπαθε καρκίνο!(βασικά alf-ίαση έπαθε,αλλά τέλοσπάντων...)Μα τόσες συμπτώσεις?Δεν γίνονται αυτά!

Γιώργαρε

Ρε εγώ σου 'πα να βγάλεις νέο από τον Μάσκ!Οχι άλλο νέο σκίτσο Alfa!Και μιάς και μιλάμε ιταλικά,ρωτάς για την μηδενική τεχνογνωσία της πόρσε.Να ρωτήσω κ εγώ τότε:Οι αντίστοιχου βεληνεκούς ferrari/maserati τι τεχνογνωσία έχουν επι του θέματος?

Νέέέο!Νέέέο!Νέέέοοο

Γιώργαρε θέλω νέο απ'τον Μάσκ!Οτι να'ναι!Εστω και για το σκυλί του.Γράψε κάτι!Νέέέο!Νέέέοοοο!!!!

steve

Αρχισε να ξεφευγη η Peugeot.Το μελλον δικο της μαζι με την Ford

@George

Αρχισες να σχολιάζεις σαν George το 2015,όταν αποφάσισες να "καρκινώσεις" το πρώην nick σου,το γνωστό σε όλους aldebaran,μετά από το ανελέητο bulling που δέχτηκες για τα νέα μοντέλα της Alfa που θα έφταναν μέχρι το 2017(αλήθεια,τα είδες πουθενά?),τον προβληματισμό των Γερμανών λόγω του τυφώνα Alfa(!) και διάφορες άλλες π@p@ries.Τελοσπαντων,δεν διάβασα το υπόλοιπο σχόλιό σου,ούτε θα ανοίξω συζήτηση-εξάλλου δεν έχει νόημα.Η ενότητα car&speed έπαψε να έχει ενδιαφέρον.ΤΗΝ ΚΑΨΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ,για τους λόγους που προανέφερα.Τώρα πια είναι ένα site σαν όλα τα άλλα.Ανοίγεις,διαβάζεις αυτό που σου γράφει ετσιθελικά και πάς παρακάτω..Ανούσια.Κάτι σαν τα πάλαι ποτε περιοδικά ένα πράμα.Τα οποία λόγω "σιωπής" και ετσιθελισμού έχουν βιώσει την παρακμή στο έπακρον.Μαζί τους και κάποιες "λαμπρές" εταιρίες που ήταν πάντα και παντού πρώτες(και ναί αναφέρομαι στη μακαρίτισσα τη lancia και στην Alfa romeo).

George

Μάλλον αρέσκεσαι στο κυνήγι φαντασμάτων.

Σοβαρά?

Τι λές ρε [...]?Μόλις ανέφερα την ξεχασμένη Alfa Romeo,αμέσως μας κότσαρες πρώτη μούρη "νέο" της-δεν διάβασα και τι "νέο" είναι αυτό,γιατί όλο "νέα τους" ακούμε και νέα τους δεν βλέπουμε!Βασικά την Giulia είδα,η οποια παρεπιπτόντως σύντομα θα πρέπει να υποστεί facelift!Εχει κλείσει 3ετία στην αγορά!Πρέπει να ακολουθεί το ρεύμα!Τι δλδ. ή είμαστε ανταγωνιστές των γερμανών ή δεν είμαστε!Σωστά?Χαχαχαχαχαχα!Και που 'σαι, μέχρι το βράδυ περιμένω να δώ νέα απ'τον Ελον!Ή τον πατέρα του ή την γκόμενά του ή την υπηρέτρια του...Κάτι δικό του τελοσπάντων!Μη με ξεχάσεις!Θα περιμένω!

George

Θα μας πεις τώρα γιατί αγόρασε ποσοστό η Porsche στη μικρή κροατική Rimac? Αυτή ντε που βγάζει το ηλεκτρικό hypercar Concept One και προσεχώς το Concept Two με τα 4 μοτέρ και τους 1.914 hp. Ολόκληρη Porsche πάσχει από τεχνογνωσία τόσο πολύ που κατέφυγε σε μικρό κατασκευαστή για να την αντλήσει?

Περι....George

Κάποτε έγραφα(καθαρά προσωπική άποψη ή συμπέρασμα)οτι η Tesla ήταν ένα κατασκεύασμα των Αμερικανών με σκοπό να πλήξουν τις ισχυρές βιομηχανίες της Ευρώπης,δηλαδή Γερμανία&Γαλλία.(τους Ιταλούς τους φορτώσανε τη χρεοκοπημένη Chrysler,οπόταν τους είχαν-έχουν στο χέρι).Οικονομικός πόλεμος.Η tesla φλέρταρε έντονα με τον λατρεμένο των Αμερικανών(και όχι και τόσο αγαπητό στους Ευρωπαίους) Ερντογάν για να ανοίξει εργοστάσιο στην Τουρκία.Σαν ανταγωνιστές αυτής της πλαστικούρας tesla,εμφανίζονταν παντού και πάντα οι αρχοντικές,μακράν πιο ποιοτικές και έτη φωτός μπροστά bmw 7 και merc Sclass!Μιλάμε για σανό άλλου επιπέδου!Και μετά ήρθε ο Τραμπ και ξαφνικά έκατσε ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.Ο Κίμ από χοίρος έγινε αρνάκι,ο Πούτιν κατέβασε μασέλα,ο Ερντογάν παίζει τα τελευταία του χαρτιά και ο τίποτας Ελον Μάσκ(το "αφεντικό" -και καλά-της Τesla ντε!)εκεί που παρολίγον να γίνει ...celebrity,αφού τον έβλεπες στα site συχνότερα και από τις Καρντασιανς(!)απλά εξαφανίστηκε.Υ.Γ.1:Για όσους δεν γνωρίζουν τον σχολιαστή George,ήταν αυτός που προωθούσε μέχρι παρεξηγήσεως(εγώ προσωπικά πιστεύω ότι τα 'παιρνε) την Τesla,γράφοντας παράλογες ασυναρτησίες!Μας έλεγε οτι μέχρι το 2015 βενζίνη τέλος!Μετά μας πήγε στο ...'16,στο '17...αφού δεν του 'βγαινε,είπε να βάλει κάτι τις παραπάνω,έτσι μας πήγε στο '23...Οι Γερμανοί πιάστηκαν στον ύπνο!Οι Γερμανοί κλείνουν!Ολοι θα αγοράζουν Τεσλα!Ηταν επιλογή μονόδρομος κτλ κτλ..Τώρα που κατάλαβε ότι τον ήπιε επ'αόριστον άρχισε να γράφει αμπελοφιλοσοφίες.Υ.Γ.2:Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του George,αλλά και δημοσιογράφων του Π.Θ. για κατάργηση του diesel,έχω να πώ ότι αυτό εξακολουθεί να κατέχει σχεδόν το 50% της Ευρωπαικής αγοράς.Παταγώδης αποτυχία λέμε..Μ'αυτά κ μ'αυτά απορείς γιατί έκλεισαν τα σχόλια στο Car&Speed?ΚΡΑ ΚΡΑ ΚΡΑΑΑΑΑ!Υ.Γ.3 Να γράψω και για τα 15 νέα μοντέλα της ΑlfaRomeo που θα έρθουν μέχρι τέλος του ...2017?Και που προκάλεσαν πονοκέφαλο(!!!) στους Γερμανούς?Αλήθεια τα είδατε πουθενά?Άστο καλύτερα...Στραπάτσο εντελώς η φάση.

George

"Μας έλεγε οτι μέχρι το 2015 βενζίνη τέλος!" Γράφω σχόλια εδώ από τον Αύγουστο του 2015, οπότε μπούρδες κατεβάζει η γκλάβα σου. Από το 2016 έλεγα ότι το 2023 τα ηλεκτρικά θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις τα συμβατικά και δεν άλλαξα γνώμη. Επίσης, ότι η απαξίωση θα είναι μεγάλη για τα συμβατικά αυτοκίνητα που αγοράζονται από εδώ και στο εξής καθώς σε μια πενταετία η αγορά μεταχειρισμένων συμβατικών θα είναι ζόμπι σε πολλές χώρες παρασύροντας τις τιμές προς τα κάτω. Και φυσικά καμία σχέση με τις χαζομάρες που γράφεις. Ο "τίποτας" που γράφεις πουλάει σε ετησιοποιημένη βάση 400.000 αυτοκίνητα (8.000 την εβδομάδα) με ρυθμό αυξανόμενο και με νέα μοντέλα να έρχονται στα επόμενα 2 χρόνια. Ήδη πουλάει περισσότερα από την Porsche ή την Jaguar. Πριν 5 χρόνια η Tesla έβγαζε 20.000 αυτοκίνητα μόλις και έχει εικοσαπλασιάσει την παραγωγή της. (*Οι συγκρίσεις με άλλα αυτοκίνητα είναι βάσει τιμών ταμπέλας και όχι κατηγορίας καθώς στα Tesla ενσωματώνεται στην αρχική τιμή και το δωρεάν "καύσιμο" εφόρου ζωής.) Όσο για το τι έπαθαν οι Γερμανοί, ρίξε μια ματιά στις πωλήσεις τους στην Αμερική. Φυσικά δεν έπαθαν μόνο οι Γερμανοί, αλλά εσένα αυτό σε καίει. Για παράδειγμα μόνο θα σου αναφέρω ότι το Model 3 πουλάει στην Αμερική περισσότερο από το άθροισμα των πωλήσεων των BMW 2, 3, 4 και 5 μαζί. Κι από το 2019 έρχεται στην Ευρώπη. Βγάζουν ωραίες ανακοινώσεις όμως οι Γερμανοί για επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα που δεν βλέπει κανένας πέρα από κάποια πρωτότυπα ή computer graphics. Ποντάρουν στο πεθαμένο diesel που είχε ετήσια πτώση στις πωλήσεις στην ίδια τη Γερμανία 27% ενώ τα ηλεκτρικά είχαν αντίστοιχη άνοδο. Πολύ μικρή άνοδο βέβαια σε σχέση με άλλα μέρη του πλανήτη. Ευτυχώς η Γερμανία είναι μια πολύ μικρή και ασήμαντη αγορά και δεν μπορεί να αλλάξει την ροή των πραγμάτων. Θα γίνει η δαχτυλοδεικτούμενη χώρα που θα έχει ακόμη θερμικούς κινητήρες όταν όλοι οι άλλοι θα τους έχουν καταργήσει.

??????

ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ...ΜΗΝ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ AUTO...NOTHING..... Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ..... ΣΗΜ. "ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙΤΕ" ΜΕ ΤΗΝ F1...ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΟ.... AUTO...NOTHING ..Ο ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ......ΣΑΝ ΘΕΟΣ.....

@??????

Τα στέλνουνε (ή μάλλον τα δανείζονται) από το auto τίποτα γιατί τους είχαμε πάρει χαμπάρι και τους δουλεύαμε ψιλό γαζί εδώ μέσα,με αποτέλεσμα αυτά που ήθελαν(οι εντός ή οι εκτός)να περάσουν,δεν πέρναγαν.Υπήρχε αντίδραση.Ενώ οταν σου κόβει τη μιλιά,αυτό που έγραψε ο αρθρογράφος,αυτό είναι!Μένει εκεί.Χωρίς αντιδράσεις,χωρίς διαμαρτυρίες,χωρίς συζήτηση.Να σου πώ ένα παράδειγμα:"Ε ναί λοιπόν,πετάει ο Γάιδαρος!". Τέλος.Σ'αρέσει,δεν σ'αρέσει,συμφωνείς ή διαφωνείς,ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ(δηλαδή χωρίς συζήτηση,χωρίς σχόλια) αυτό είναι!Σωστό ή λάθος,ουδεν σχόλιον!Κατάλαβες?Αυτό όμως που τους διαφεύγει, είναι πως άμα θες το καταπίνεις.Αν δεν θες,ξέρεις τι κάνεις ετσι?Ftou.

George

Θεωρώ απίθανο να έχει συνδυαστική ισχύ 300 ίππους από 2 διαφορετικής τεχνολογίας κινητήρες που έχουν ονομαστικό άθροισμα αυτό το νούμερο. Δεν αποδίδουν το μέγιστο οι 2 κινητήρες στις ίδιες στροφές. Και θα ήταν ηλίθιο μάλιστα γιατί δεν θα εκμεταλλευόταν σωστά τα προτερήματα του καθενός.

Μπάμπης

Είσαι τόσο άσχετος με την αυτοκίνηση, που πιστεύεις ότι είναι ακόμα ντισκοτέκ.Ενημερωτικά, το rcz r, βγάζει 271 ps από 1600 κυβικά.

George

Είσαι τόσο άσχετος με την αυτοκίνηση που δεν κατάλαβες καν τι έγραψα.

Μπάμπης

peugeot 508 rxh.Ξεστραβώσου και μάθε πώς βγαίνουν 300 άλογα.

George

Αν έχεις στοιχεία βγάλτα. Εγώ βρίσκω ότι 270 άλογα θα έχει συνδυαστικά. Μόνο χαζός αθροίζει τα άλογα του ηλεκτροκινητήρα με αυτά του βενζινοκινητήρα.

Μπάμπης

Τι στοιχεία ρε γκούγκα;Ξαναγράφω: peugeot 508 rxh, bmw i8, lexus ct 200h.Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν ΚΑΙ ηλεκτροκινητήρα ΚΑΙ βενζινοκινητήρα(μικρής χωρητικότητας) με μεγάλες ιπποδυνάμεις ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ.Άντε ΡΑΝΤΑΝΠΛΑΝ

George@Μπάμπης

Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις οπότε δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου.

Στράτος Χατζηπαναγιώτου

Καλέ μου φίλε, Κώστα Καββαθά, τόσα χρόνια στους 4τροχούς, δεν έμαθα πώς προσθέτεις 200 + 100 και μας κάνουν 270...

ΚΛΑΙΝ ΜΑΝ@george

Θεωρώ απίθανο να έχει συνδυαστική ισχύ 300 ίππους - Εγώ βρίσκω ότι 270 άλογα θα έχει συνδυαστικά. Τελικά τι να πιστέψω από αυτά που λες; Άλλα στο ένα σχόλιο, άλλα στο άλλο.

George@ΚΛΑΙΝ ΜΑΝ

Βλέπεις το ένα σχόλιό μου να αναιρεί το άλλο? 200+100 δεν κάνει 300 όπως ίσως πιστεύεις αλλά 270. Όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν. Οι υπόλοιποι... δεν πειράζει.

Βαρουφάκης;

200+100 δεν κάνει 300 όπως ίσως πιστεύεις αλλά 270.

χαχαχαχα

Ωραίο το block χτες στο facebook?

Καδενακιας

Αμα το αμαξι δεν ειναι βολξβαγκεν να σου σπαει η τουμπινα και να πηδαει δοντι η καδενα, τι να κανεις τα 300 αλογα;

@

😂😂😂 ωραίος....

Γαρ

Να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα ,καλά θα ήταν!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Kona

Μπορεί το diesel να δέχεται πιέσεις στην αγορά, όμως δεν λείπουν οι προτάσεις εκείνες του είδους που ξεχωρίζουν και ιδίως στην άκρως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV, δείχνουν πιο δελεαστικές από ποτέ.

leasing

Ένα από τα ζητούμενα του υποψήφιου αγοραστή ενός καινούργιου αυτοκινήτου είναι η μεταπωλητική του αξία. Δηλαδή, το πόσα χρήματα θα πάρει όταν αποφασίσει να το πουλήσει. Πώς, λοιπόν, μειώνεται υπερβολικά η αξία του; Aς δούμε τι συμβαίνει στην αγορά.

mercedes

Η γκάμα των μοντέλων της Mercedes-Benz είναι έτοιμη να υποδεχθεί νέα μέλη, όπως τη νέα B-Class, η οποία μπαίνει αισίως στην 3η γενιά, την κορυφαία προς το παρόν έκδοση της A-ClassMercedes-AMG A35, την νέα GLE και την αμιγώς ηλεκτροκίνηση EQC.

Niva-2019

Η ρωσική εταιρεία φρεσκάρει το αειθαλές εκτός δρόμου όχημά της, το οποίο θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία και το 2019.

3
gearbox

Όλοι τα γνωρίζουμε, οι περισσότεροι τα χρησιμοποιούμε καθημερινά, και με το video που ακολουθεί μπορείτε να πάρετε μια πολύ καλή γεύση σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν τα χειροκίνητα κιβώτια.

new-2018-toyota-celica-concept

Και ενώ συνεχίζεται με αργούς ρυθμούς η εξέλιξη της νέας Toyota Supra, η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, επιθυμεί και πάλι να έχει στη γκάμα της μοντέλα όπως τη Celica και το MR2.