News
#TAGS:

Mε έναν κινητήρα το Suzuki Jimny στην Ευρώπη

2019-suzuki-jimny-official-image

Με αφορμή το λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, η Suzuki αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία γύρω από τη νέα γενιά του Jimny.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Suzuki κάτω από το καπό του νέου Jimny δεν θα υπάρξει κάποιο από τα γνωστά μηχανικά σύνολα της φίρμας (ο 1,2 λίτρων ή ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο).

Έτσι, τον πάλαι ποτέ 1.300άρη που έφερε η προηγούμενη γενιά θα αντικαταστήσει ένα νέο μοτέρ βενζίνης, με χωρητικότητα 1.462 κυβικών εκατοστών και απόδοση 100 ίππων & 130 Nm ροπής (συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 4άρι αυτόματο). Mε το συγκεκριμένο η εταιρεία υπόσχεται χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων, καθώς για τη χειροκίνητη έκδοση έχουμε μέση τιμή 6,8 lt/ 100 km και 154 g/km CO2. Στο πεδίο των επιδόσεων το νέο Jimny έχει τελική ταχύτητα 145 km/h.

Στα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία τώρα, το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 3.645 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 210 χλστ. Όπως βλέπουμε και στις σχετικές εικόνες, στο εσωτερικό του off road οχήματος διατηρείται ο λιτός διάκοσμος με τις απαραίτητες-όμως-σύγχρονες πινελιές, όπως η μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό για το σύστημα infontainment.

2019-suzuki-jimny-official-image (2)

2019-suzuki-jimny-official-image (1)

Θυμίζουμε πως το νέο Jimny βασίζεται και πάλι σε πλαίσιο τύπου σκάλας, με την κίνηση να περνά μόνιμα στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός, μέσω δεύτερου λεβιέ, μπορεί να εμπλέξει όποτε επιθυμεί την τετρακίνηση ή τις κοντές σχέσεις σε δύσκολες καταστάσεις (γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 37 και 49 μοίρες αντίστοιχα).

To λανσάρισμα του Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα μέσα του Φθινοπώρου.

ΣΧΟΛΙΑ (15)

@

Επίσης όποιος προσέξει τα videos και τις φωτό που κυκλοφορούν, θα δει ότι δυστυχώς έχουν αφαιρέσει το δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα, κάτι που είναι απολύτως απαράδεκτο για τζιπάκι !

Μ.Γ

Μ.Γ 22/06/2018," ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ. ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ" ΕΓΡΑΦΑ ΣΤΙΣ 22/06, ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΩ

cptA

Ο καθε πικραμενος βλεπει "μικρο" και ονειρευεται να παρει τουτου τζαμπα. Δεν μπορει να καταλαβει οτι η Suzuki ποτε δεν εβγαλε suv τραβεστι. Απο την εποχη των seventies με τα LG50 και LG80 εβγαζε παντα hard core οχηματα εκτος δρομου σε κλιμακα των μεγαλων με απολυτη επιτυχια που κανεις μεχρι σημερα δεν μπορεσε και δεν τολμησε να ακολουθηση. Βεβαια τα οχηματα αυτα τα επαιρναν και ασχετοι οπως οι περισσοτεροι κατοχοι των Jimny. Τουλαχιστον το 90% των κατοχων Jimny δεν εχουν βαλει ποτε το κοντο διαφορικο και οι περισσοτεροι που το εβαλαν το εκαναν κατα λαθος ή απο ασχετοσυνη. για τελευταια φορα: Δεν ειναι το μικρο αυτοκινητο για τον καθε πικραμενο. Ειναι ενα ειδικο αυτοκινητο για αυτους που ξερουν και το χρειαζονται. Οι Υπολοιποι παιρνουν Ignis και διαφορα αλλα "τετρακινητα suv" για χαζοβολτες που εχει γεμισει ο ντουνιας.

πες τα όλα

Σου ξέφυγαν 1-2 πραγματάκια:1ον,το αμάξι καλώς ή κακώς ποντάρει -κυρίως- στους "πικραμμένους".Αν περίμενε από τους ειδικούς και τους γνώστες θα πήγαινε άπατο.2ον:Το αμαξάκι είναι τόσο στενό που σε σκληρές off road καταστάσεις,αλλά και σε περίπτωση πλάγιας σύγκρουσης υπάρχει τεράστιος κίνδυνος ανατροπής.Εγώ είχα νοικιάσει ένα jimny σε ελληνικό νησί και σε κάποια δύσκολα σημεία με φόβισε.

cptA

Ψηλαφησες την ουσια αλλα σου ξεφυγε παλι. Εισαι πολυ κοντα ομως. Ο περισσοτερος κοσμος πιστευει οτι αφου πηρε παπουτσια εμαθε αυτοματως να περπαταει κιολας. Μεγα λαθος. Σιγουρα απευθυνεται και σε ευρυτερη αγορα, αλλα στοχευει και σε λιγους απαιτητικους που δεν τους πιανουν οι αλλοι. Αυτα τα οχηματα δεν τα φερνεις στα μετρα σου. Φερνεις τα δικα σου σε αυτα. Ειναι κατασκευασμενα να κανουν κατι με καποιο συγκεκριμενο τροπο και θελουν εκπαιδευση σε αυτο. Δεν τα παιρνεις ελαφρα. Κρυβουν παγιδες. Μιλαμε για ακραιες καταστασεις. Δεν ειναι δυνατον να μαθης τις ιδιομορφιες του καθε οχηματος σαν κιαυτο σε ενα 24ωρο. Εχουν φαει τα μουτρα τους ανθρωποι με πανακριβα και ακραια οχηματα οπως τα Hummer H1 και εχουν βγει ασπροπροσωποι καποιοι με Samurai επειδη ηταν απλα πιο προσεκτικοι και λιγοτερο αλαζονες. Ξεκαθαρα το αυτοκινητακι αυτο δεν ειναι για μαγκιες. θελει προσοχη για να το χαρεις. Διαφορετικα, ειπαμε: Παρε Ignis 4x4. Ειναι το ιδιο αξιοπιστο αλλα απευθυνεται σε πιο light απαιτησεις. Βεβαια αυτοι που το κατακρινουνε ειναι και αυτοι που θα το αγορασουνε στο τελος. Γιαυτο θελουνε μικροτερους κινητηρες. Δεν εχει το ιδιο prestige το ignis με το Jimny.

@

Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.Σωστά όλα όσα έγραψες φίλε μου, από τη στιγμή όμως που η πλειοψηφία των αγοραστών του(80%+) το επέλεξε ή θα το επιλέξει για καθημερινό αυτοκίνητο (για πολλούς και διάφορους λόγους άσχετους με τις off road ικανότητές του), πιστεύω ότι η ζυγαριά γέρνει περισσότερο προς τη δικιά μου οπτική.

Neil

Αν κρίνουμε από το εξαιρετικό προηγούμενο, θα είναι ένα κορυφαίο, σκληρό και γνήσιο εκτος δρόμου. 'Οχι "SUV" για φλώρους και συνοικακές γκόμενες, βέβαια. Εξαρτάται τι ζητάει ο καθένας!

Ντίνος

Ακριβώς όπως τα λες, πήξαμε από ξερόλες που μπερδεύουν ένα γνήσιο και δυνατό (για τα δεδομένα της κατηγορίας του) ΕΡΓΑΛΕΙΟ εκτός δρόμου με τα λουσάτα SUV της πασαρέλας! Το αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον το νέο Jimny, προφανώς. Και άσε τους άσχετους να νιαουρίζουν.

Μήπως το γύρισαν στα '80s?

Σχεδόν 1.500 κυβικά με 100 ίππους & 130 Nm ροπής...Τςςςςς...Και εργοστασιακή κατανάλωση 6,8 lt/ 100 km (κάτι που στην πράξη σημαίνει χαλαρά 8lt/100)Μαζί με την εμφάνιση,οτι πρέπει για ....μουσείο!

Τα μάτια μου!

Και μόνο που μοιάζει σαν τετράγωνο κουτί με ρόδες, δεν ασχολείσαι καν...

Κωστής

Γιατί δεν το βγάζει 4πορτο; με τον 1200 αρι μοτέρ και κανα χιλιάρικο πιο φθηνό κατι θα έλεγε.

Χ

Ειναι αυτο που λέμε "περίπτερο με ρόδες".

Βλάχος

Αν είσαι σε επαρχία οκ. Για τις πλατείες της Αθήνας δεν κάνει. Πίσω χωράει μία μεγάλη γάτα και στο πορτ μπαγκάζ δύο οδοντόκρεμες.

Νεος

Αυτο σημαινει 300ε σημα και με τις νεες μετρησεις αν και οταν ισχυσουν θα παει πανω απο 400,κριμα γιατι ο 1200αρης ηταν αρκετος.Η τελικη του λογω μεγεθους θα ειναι 145,εχει και κοντο κιβωτιο μια χαρα θα ηταν τα 90 αλογα

Μ.Γ

ΑΠΟ 01-09-2018 ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ.

Μ.Γ

ΑΠΟ 01-09-2018 ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

new-2018-toyota-celica-concept

Και ενώ συνεχίζεται με αργούς ρυθμούς η εξέλιξη της νέας Toyota Supra, η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, επιθυμεί και πάλι να έχει στη γκάμα της μοντέλα όπως τη Celica και το MR2.

xeirofreno

Το παραδοσιακό χειρόφρενο γίνεται όλο και πιο σπάνιο στα νέα αυτοκίνητα, τα οποία εφοδιάζονται πλέον με το πιο πρακτικό ηλεκτρικό χειρόφρενο. Τι γίνεται όμως εάν πατήσει κάποιος το κουμπί στις πλέον υψηλές ταχύτητες;

Macan

Η Porsche ανακοίνωσε τις πωλήσεις της όσον αφορά τον Αύγουστο του 2018, στην οποία αναγνωρίζει μία πτώση το μήνα αυτόν. Η Cayenne δεν ήταν το μοντέλο της Porsche με τις καλύτερες πωλήσεις του μήνα στις ΗΠΑ, ούτε φέτος για τον Αύγουστο.

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.