Άνοδος στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων

2018-Mercedes-A-Class

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Μάιο 2018 υπήρξαν αυξημένες κατά +16,9% ως προς το μήνα Μάιο 2017.

Συνολικά, στο πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2018 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +23,7% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

 

Σημειώνεται ακόμη πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2018 κινήθηκε -60,3% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).

 

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+3,8%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις σημείωσαν αύξηση +20,3% ως προς το 2017.

Μάιος 2018

Μάιος 2017

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

12.468

10.666

+16,9%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

667

786

-15,1%

Καινούργια λεωφορεία

33

18

+83,3%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

4.416

3.805

+16,1%

Ιαν.-Μάιο. 2018

Ιαν.-Μάιο. 2017

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

49.742

40.215

+23,7%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

3.157

3.042

+3,8%

Καινούργια λεωφορεία

122

84

+45,2%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

12.556

10.438

+20,3%

ΣΧΟΛΙΑ (16)

κινητρα για νεα μη-ρυπογονα

θα πρεπει να υπαρξει πολιτικη βουληση για κινητρα σε νεα λιγοτερα ρυπογονα αυτοκινητα! οπως τα ηλεκτροκινητα ή τα υβριδικα! θα πρεπει με τα τελη να επιβαρυνθουν αυτοι που οδηγανε ακομη αυτοκινητα 15ετιας ωστε να τα αλλαξουν..οπως επισης να αλλαξει και ο στολος των Δημοσιων λεωφορειων που τα πηραμε επι Σημιτη αλλα σημερα ειναι απαρχαιωμενα ...

Μ.Γ

ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ "ΘΕΛΟΥΝ" ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟ 01/01/2017 ΚΛΙΜΑΚΩΤΟ ΤΟ ΕΤΤ

George

Ξεχνάς να βάλεις στο λογαριασμό σου το αρνητικό πρόσημο που βάζουν στο εμπορικό ισοζύγιο τα ορυκτά καύσιμα τα οποία θα γλιτώσεις, καθώς και τα πολλαπλάσια αναλώσιμα που χρειάζεται ένα θερμικό όχημα σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Στα 15+ χρόνια που είναι η διάρκεια ζωής του μέσου ελληνικού αυτοκινήτου, στη χειρότερη θα έρθει μία η άλλη. Αν τώρα υπολογίσεις το όφελος στο κόστος υγείας που θα έχεις με νέα καθαρά οχήματα και το όφελος στο ισοζύγιο από τα φάρμακα και τα ιατρικά μηχανήματα που θα περιορίσουμε, τότε δεν χρειάζεται να το σκεφτείς καν.

Πουλάς παπά George

Μήπως είσαι από αυτούς που υποστηρίζουν να φορολογηθήμουμε και για τα Ecosystem Services ; Για μάθε τι λέει για την ηλεκτροκίνηση και ο γνωστός Νίκος Τσάδαρης.

George

@07:56 Δεν ξέρω τι έχει πει ο Τσάδαρης για την ηλεκτροκίνηση, εγώ βλέπω ότι στα άρθρα του σχεδόν εκθειάζει τα ηλεκτρικά. Τα Ecosystem Services εξ ορισμού είναι αφορολόγητα γιατί στα προσφέρει δωρεάν η φύση. Αυτό που πρέπει να φορολογηθεί είναι η ρύπανση που τα καταστρέφει στερώντας τα από όλους. Κάποιος πρέπει να πληρώσει για να αποκατασταθούν λοιπόν ή για να καλυφθεί το κόστος ώστε να συνεχίσουν να δίνονται δωρεάν έστω τεχνητά. Ποιος άλλος πρέπει να είναι αυτός αν δεν είναι αυτός που προκαλεί την καταστροφή? Η σοσιαλιστικοποίηση του κόστους των αρνητικών συνεπειών τελειώνει. Όσο για τις παπάτζες... μάθε ότι μιλάς για συμφωνημένα πράγματα από όλες τις μεγάλες χώρες.

Μ.Γ

ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ "ΘΕΛΟΥΝ" ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟ 01/01/2017 ΚΛΙΜΑΚΩΤΟ ΤΟ ΕΤΤ

Τράτζικ

Σχεδόν 50000 αυτοκίνητα μιλάμε για ενα ποσοστό 0.5% κατ'αναλογία πλυθησμού.Αν βέβαια υπολογίσουμε οτι οι ενήλικες που έχουν δίπλωμα οδηγησης είναι περίπου ο μισός πλυθησμός της χώρας,τότε το ποσοστό διπλασιάζεται!!!(δλδ. πάμε στο ....1%.-σςςςςςς!μη μας ακούσει κανείς!)Αν τώρα λάβουμε υπ'όψη και πόσα από αυτά τα αμάξια είναι εταιρικά/ενοικιάσεως/δημοσίου κτλ τότε αντιλαμβάνεστε οτι το ποσοστό πέφτει και πάλι.Μπορέί όχι στο αποκαρδιωτικό ...0.5,αλλά κάπου στο,ομολογουμένως δισθεώρητο....0,7%!!!!!.Που το είδατε το λίπος ρε μάγκες γμτ την τρέλα μου;Τεταρτοκοσμικοί!Βάλτε λίγο το ρημάδι να στροφάρει!!!Άϊντεεεε

Μ.Γ

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ.ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΙΑ "ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ" ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΟΤΑΝ Η..........ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 6μηνο του 2017 1800 ΑΥΤ/ΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ 1150 ΕΙΝΑΙ RAC (RentACar) ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 6μηνο ΤΟΥ 2018 ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ 2300 ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ 1800 ΕΙΝΑΙ RAC (KANTE ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ) Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΑΝΙΚΕΣ (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ) ΕΙΝΑΙ...............ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

Μ.Γ

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΙΣ ΑΝΟΔΟΥ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ " ΔΙΝΩ ΕΝΑ -ΔΥΟ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΕ. MERCEDES. TO 71.5% ΑΦΟΡΑ FLEET-RAC ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΙΑΝΙΚΗ. FIAT. TO 81% ΑΦΟΡΑ FLEET-RAC KAI OXI ΛΙΑΝΙΚΗ. KIA. ΤΟ 71% ΑΦΟΡΑ FLEET-RAC ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΙΑΝΙΚΗ. κ.λ.π κ.λ.π. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ FLEET-RAC ΚΡΑΤΑΝΕ ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Μπράβο σου

Ελλαδισταν

xt-660

φωναζουν ομως οτι ακριβαινουν τα καυσιμα.οχι που δεν θα σας αναγκαζαν να βγαλετε το χρημα κατω απο το στρωμα.γατακια.γι'αυτο και θα πανε και το καυσιμο 2 ευρω.σου λεει τι θα κανουν,αμαξι καινουργιο πηραν θα το πληρωνουν και θα το εχουν κλειδωμενο,οχι.γουσταρω να τους βλεπω με καινουργιο αμαξι,φρεντο και iphone σταματημενοι στο μποτιλιαρισμα για κανα διωρο.δυο ωρες να πανε στην δουλεια τους και δυο να γυρισουν συν κανα δεκαωρο στην εργασια τους=14ωρες. ζαχαρη περνατε.για σας ειναι η ζωη χαχαχα.

ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ, ΒΙΖΙΤΕΣ ΚΤΛ

Η ΚΑΘΕ ΚΛΩΣΣΑ 30ΑΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ MINI COOPER. ΠΟΥ ΣΤΟ Δ**ΛΟ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ?

Λούλης

Εννοείς πού τα βρίσκουν οι "πελάτες" και τις πληρώνουν;

George

Το λίπος συνεχίζει να υπάρχει μόνο στο δημόσιο. Βλέπω κάμποσους δημόσιους υπαλλήλους τελευταία με καινούργια ακριβά αυτοκίνητα. Τσίπρας και Σόιμπλε αυτούς στήριζαν και στηρίζουν και δεν πρόκειται να αγγίξουν αυτό το λίπος.

Για πια κριση μιλαμε;

Βαστα Τσιπρα, βαστα Σοιμπλε, υπαρχει πολυ λιπος ακομα.

JoSe

Σωστός

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kalligeros

Ανέλαβε τα ηνία της Mercedes-Benz Hellas στην καρδιά της οικονομικής κρίσης και κατάφερε όχι μόνο να την κρατήσει όρθια, αλλά και να καταστήσει τη φίρμα πρώτο premium brand της ελληνικής αγοράς. Ο λόγος για τον Γιάννη Καλλίγερο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της MBH, o oποίος μίλησε στο Car Magazine και το  Νewsauto.gr σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη.

lambo

Η Lamborghini δημιούργησε πέρσι αποκλειστικά για τον Πάπα Φραγκίσκο, μια Huracan στα χρώματα της σημαίας του Βατικανού η οποία πουλήθηκε σε δημοπρασία με τα έσοδα να πηγαίνουν για καλό σκοπό. Τώρα βγαίνει ξανά στο σφυρί σε φιλανθρωπική λοταρία!

pwliseis

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Νοέμβριο 2018 υπήρξαν αυξημένες κατά +5,7% ως προς το μήνα Νοέμβριο 2017.

Yaris

Δίνοντας πλέον βάρος στις βενζινοκίνητες επιλογές και την υβριδική έκδοση του best-seller Yaris, η Toyota σταμάτησε στη χώρα μας όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τις πωλήσεις της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μοντέλου.

rain

Πολλά προβλήματα δημιουργεί στους δρόμους της Αττικής η έντονη βροχόπτωση που επικρατεί την τελευταία ώρα. Δείτε τι πρέπει να προσέχετε όταν οδηγείτε στο βρεγμένο οδόστρωμα.

EuroNCAP

Η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου είναι Νο1 προτεραιότητα για τον σύγχρονο καταναλωτή και η αξιολόγηση που κάνει εδώ και δύο δεκαετίες ο ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Δοκιμών Euro NCAP, η πιο σίγουρη πιστοποίηση των επιπέδων της. Ας δούμε πως γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία και τι άλλαξε τα τελευταία χρόνια.

Aiantas

Οχήματα με “αύρα” δακρυγόνων, χημικών και νερού με πίεση, που όταν τα βλέπουμε καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά ή… μυρίζει μπαρούτι (μαζί με μυρωδιά μολότωφ και καμένων ελαστικών).

auction

Νέα δημοπρασία αυτοκινήτων για κυκλοφορία από 400 ευρώ θα εκποιήσει στις 13 Δεκεμβρίου η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) στις εγκαταστάσεις του στη Μαγουλέζα.