LIVE

Κορωνοϊός

News
#TAGS:

Το Nissan Leaf λανσάρεται στην Ελλάδα

LOWRES_NL_53

Η ιαπωνική φίρμα φέρνει στην ελληνική αγορά το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Leaf. Δείτε πόσο κοστίζει και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρισμό, το LEAF είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας στην Ευρώπη που ενσωματώνει μια σειρά από νέες τεχνολογίες.

Επιπλέον, το νέο LEAF έχει μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει τα 378 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, σκοπεύοντας να κερδίσει τις εντυπώσεις των νέων αγοραστών, με μια πιο κομψή εμφάνιση τόσο μέσα, όσο και από  έξω. 

Στο επίκεντρο του Nissan Intelligent Power, στο νέο Nissan LEAF, βρίσκεται  το e-powertrain, το ηλεκτρονικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης,  το οποίο προσφέρει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση, αυξημένη ροπή και ισχύ, με περισσότερο δυναμικές επιδόσεις. Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης συμπληρώνει  η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τεχνολογίας, η οποία παρέχει αυξημένη ισχύ, όπως και ικανότητα αποθήκευσης της ενέργειας. Ο χρόνος φόρτισης από την στιγμή  ειδοποίησης μέχρι το  80% (γρήγορη φόρτιση - 50kw) διαρκεί 40 με 60 λεπτά, ενώ είναι 7,5 ώρες από την στιγμή ειδοποίησης έως το 100% με το Wallbox των 7Kw.

 

Μαζί με την ενισχυμένη ενεργειακή απόδοση, το νέο e-powertrain προσφέρει μια εκπληκτική, γραμμική οδηγική απόδοση ισχύος 110 kW. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 320 Nm, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της επιτάχυνσης (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.).

 

Η βελτιωμένη ακτίνα οδήγησης του νέου Nissan LEAF έχει αυξηθεί σε 378 χλμ. (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) με μία μόνο φόρτιση. Για εκείνους που επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο τους LEAF,  η Nissan θα λανσάρει μια έκδοση με αυξημένη ισχύ κινητήρα και χωρητικότητα μπαταρίας στα τέλη του 2018. Αυτή η έκδοση θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία, ανάλογα με τις ανάγκες οδήγησης. Nissan Intelligent Driving: τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την οδηγική απόλαυση, να ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας και να μειώνει το στρες.

Το νέο Nissan LEAF διαθέτει τρεις κύριες νέες ευφυείς τεχνολογίες οδήγησης.  Η πρώτη ακούει στο όνομα ProPILOT, το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού. Χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια  οδήγησης σε μια λωρίδα κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο, καθιστώντας την οδήγηση ευκολότερη, λιγότερο φορτισμένη και πιο χαλαρωτική. Η δεύτερη είναι το  ProPILOT Park, που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων σχετικά με τη στάθμευση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, εφόσον ενεργοποιηθεί, αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης, πέδησης και επιλογής ταχυτήτων, για αυτόματη καθοδήγηση του αυτοκινήτου στο σημείο στάθμευσης.  Κατά συνέπεια, εξαλείφει το άγχος του οδηγού κατά τη στάθμευση προσφέροντας ασφάλεια και ακρίβεια κατά τη διαδικασία.



 

Η τρίτη τεχνολογία, το e-Pedal, είναι κάτι επαναστατικό που αλλάζει τον τρόπο που οδηγούμε. Επιτρέπει στους οδηγούς να εκκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματήσουν απλά ρυθμίζοντας το πάτημα στο πεντάλ γκαζιού. Όταν το πεντάλ  είναι πλήρως ελεύθερο, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με την πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα, φέρνοντας σταδιακά το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφορικές πλαγιές, μέχρι να πατηθεί ξανά το πεντάλ. Η απόκριση του e-Pedal επιτρέπει στους οδηγούς να μεγιστοποιήσουν την οδηγική απόλαυση, όταν βρίσκονται σε ανοικτό δρόμο. Ωστόσο, το συμβατικό πεντάλ φρένου θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε έκτακτες  καταστάσεις πέδησης.   

Το Νέο Nissan LEAF είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τις 32.990 ευρώ.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (33)

Ω ρε μάνα μ νέα!

Το ΠΡΩΤΟ MODEL3 που κυκλοφόρησε και το πήρε ο Ξιν Ξον Ξούggg και φέρνει.. μπεεε γύρα τον κόσμο,μπεεε γιατί..μπεεεε, το ...μπεεεε λατρεύει(κατά κόσμον τον πλερώνει ο Musk,1ον για να δείξει οτι και καλά το 'βγαλε επιτέλους το ρημάδι και 2ον για να το κυκλοφορήσει και να το διαφημίσει μπας και μαζέψουμε κάνα πελάτη) τράκαρε στην ....Φλώρινα!!Είδηση νάμπερ 3:Το model3 ήρθε Ελλάδα!!Τςςςςςς!Και πάμε παρακάτω:ο Ξον Ξιν Ξούγκ(ο ...τυχερός ιδιοκτήτης ντέ!) υποστηρίζει,όπως και εκατοντάδες άλλοι παθόντες model s-γιατί είπαμε,model 3 ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΟΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ, ότι το είχε στο autopilot!Αυτά για όσους ονειρεύονται φαντάσματα,soldout,κλείσημο των bmw-mercedes και κατάθληψη της Μέρκελ!Γατόοοονια!

Upd 2

Επίσης οι πλαϊνοί αερόσακοι δεν άνοιξαν.

Bb γατακι

Ρουφα το αυγουλακι σ.. Μονο για να κοροιδευεις εισαι εδω μπουλη?

George

1. Ξαναδιάβασε το άρθρο. 2. Μάθε ότι ο οδηγός είχε αποκοιμηθεί πολλές φορές στη διάρκεια της περιοδείας. Σε οποιοδήποτε άλλο όχημα θα είχε σκοτωθεί προ πολλού.

@Mητσο-Grorge-τελεία

Ακου Γιώργο παιδί μου(όπως κ αν σε λένε).Τα έκοψες λίγο τα σχόλια εδώ μέσα,αλλά βλέπω άρχισες ξανά τα ίδια.Λοιπόν...Αυτό το tesla Taxi απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.Γιατί αν υπήρχε-ΛΕΩ ΑΝ-συντήρηση δε θέλει,δεν σπάει,δε χαλάει,έξοδα δεν είχε,ΤΟΤΕ όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη έπρεπε να ήταν tesla.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΙΟΛΑΣ!

.

Οπως αγαπάς.. Εγω αυτο που λεω ισχυει και δεν αερολογο.. Ενα αυτοκινητο με συμβατικο κινητηρα εχει 70.000 ανταλακτικα μερη.. Ενα ηλεκτροκινητο 7.000 κατι.. Το πετρελαιο καιει 4-5 ΛΙΤΡΑ στα 100 που σημαινει περιπου 5 ευρω και με ηλεκτροκινητο θελεις 1 ευρω καθε 100.. Οποτε εσυ τι λες δεν συμφερει???

George

Δεν είμαι ούτε ο "Μήτσος" ούτε ο "." Δεν έγραψα τίποτα για ταξί αλλά το γνωρίζω κι εγώ. Δες μόνο τα ταξί στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ σε τι ποσοστό είναι Tesla και ποια μάρκα αντικατέστησαν που ήταν πρώτη προτίμηση για δεκαετίες. Όπου πουλάει λοιπόν η Tesla αυτοκίνητα, είναι η πρώτη προτίμηση για ταξί λόγω χαμηλής συντήρησης και φθηνού καυσίμου. Ακόμη και τώρα που αφαίρεσε το προνόμιο της απεριόριστης δωρεάν φόρτισης στα νέα αυτοκίνητα από 1-1-18 (στα παλιά ισχύει) κι έβαλε περιορισμούς για φόρτιση σε Supercharger, ακριβώς για τον λόγο ότι τα χρησιμοποιούσαν για επαγγελματική χρήση και είχαν δωρεάν όσο καύσιμο ήθελαν για πάντα. Το "δεν πουλάει" που γράφεις είναι ανέκδοτο. Κάθε χρόνο σχεδόν διπλασιάζει τις πωλήσεις της. Φέτος φαίνεται να τις τριπλασιάζει. Θέμα δυνατότητας παραγωγής είναι, όχι θέμα ζήτησης. Αλλά ανεβάζει γρήγορα ρυθμούς. Πολύ πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλον. Ήδη το model 3 έχει ξεπεράσει τα 4.000 κομμάτια την εβδομάδα (5.000 είχε στόχο για τον Μάρτιο) και τώρα σταμάτησε την παραγωγή για αναβαθμίσεις στη γραμμή παραγωγής ώστε να φτάσει τις 6.000 την εβδομάδα μέχρι τον Ιούλιο. Τέλη του '17 πούλαγε 100.000 κομμάτια ετησίως χωρίς το model 3. Τώρα θα πουλάει πολλαπλάσια από μόνο του το model 3, που θα στερήσει κάποιο ποσοστό από τα άλλα 2 μοντέλα αλλά συνολικά θα έχει σχεδόν τριπλάσιες πωλήσεις το 2018. Και μετά έρχεται το model Y (μικρότερο SUV) και το εργοστάσιο στην Κίνα κι αργότερα στην Ευρώπη. Καταλαβαίνεις τι θα γίνει.

George

Κάτι που δεν λαμβάνουν υπόψιν πολλοί, είναι ότι για το Leaf δεν πληρώνεις μόνο για την αγορά του αυτοκινήτου. Στην ουσία κάνεις επένδυση. Σε πολλές χώρες η τιμή του ρεύματος μπορεί να έχει ακόμη και αρνητική τιμή όταν η ζήτηση είναι μικρή και πολύ υψηλή τις ώρες αιχμής. Ταυτόχρονα δεν πληρώνεις ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ και ΕΤΜΕΑΡ για κάθε κιλοβατώρα που καταναλώνεις. Το Leaf με την τεχνολογία V2G εκμεταλλεύεται τις διαφορές τιμής του ρεύματος και σου φέρνει εισόδημα. Κι αυτό, ανεξάρτητα από την τεράστια εξοικονόμηση σε καύσιμα και σέρβις καθώς και τα μηδενικά τέλη που θα υπάρχουν ακόμη κι όταν θα έχουν καταργηθεί σε όλα τα υβριδικά. Βέβαια, το V2G δεν το βλέπω να εφαρμόζεται στην Ελλάδα, παρότι θα συνέβαλε στην εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων στην ηλεκτρική ενέργεια, με το αζημίωτο για τους κατόχους Leaf ή άλλων παρόμοιων, λόγω καλύτερης διαχείρισής της, κάτι που θα μείωνε και την ανάγκη ύπαρξης πολλών εργοστασίων παραγωγής ρεύματος. Δεν πρόκειται να αφήσει η ΔΕΗ να συμβεί κάτι τέτοιο όμως για ευνόητους λόγους και θα συνεχίζουμε να πληρώνουμε όλοι τη χασούρα.

Σανοφαγος

Δηλαδή, δίνεις 33.000€, για να κάνεις καμιά 150αρια ΚΜ σε πραγματικές Ελληνικές συνθήκες οδήγησης και με τελική ταχύτητα 145Km/h (εσκεμμένη απόκρυψη από τον αρθρογράφο, αλλά βέβαια, γράφουμε ότι μας ορίζει ο χρηματοδότης μας, έτσι;), αφήνοντας τα σαραβαλάκια 20ετιας να μας περνάνε από πάνω στην εθνική οδό; Για να αξίζει πραγματικά, πρέπει ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ να μειωθεί η τιμή του κατά 50% και να αυξηθούν η τελική του ταχύτητα και η αυτονομία κατά 50% επίσης! Μέχρι τότε, BMW Diesel Rulezz....

.

Ευτυχώς το γραφεις μονος σου ότι τρως σανο.. Διαιρεσε τα σερβις πετρελαιο βλαβες και φθορες των χιλιαδων εξαρτηματων που εχουν οι κινητήρες και θα δεις οτι και παλι κερδισμενος εισαι.. Το μεγιστο οριο ταχητητας ειναι 130 χιλ..στης εθνικες μας οδους εκτος αν εσυ θα βαζεις το ανηλικο παιδι σου και θα τρεχεις με 200,γιατι σε βλεπω διαμαρτυρεσαι για την τελικη του.

Μητσος

Τα όρια ταχύτητας είναι 130. Αν θες να τρέχεις με 200 να πας σε πίστα για να μη πω σε στάβλο να φας και το σανό σου.

Μπεμπες

Oι Γερμανοί βγάζουν αβέρτα καινούρια diesel,με τελευταίο 'κτύπημα' τη νέα Ε300d με ολοκαίνουριο 2λιτρο μοτέρ 245hp,τρελή ροπή,απίστευτες επιδόσεις και οικονομία.Και το Π.Θ. μας ανακοινώνει κατάργηση του diesel σε Γερμανική πόλη!!!!(μέχρι euro4-ψιλά γράμματα βέβαια)μπεεεεεεεεε!

Μήτσος

Πάρε το δίλιτρο να πληρώνεις το χαράτσι στον Τσεκελώτο.

:-)

Μπουυυυ

George

151 miles (243 km) EPA και 235 miles (378 km) NEDC. Στο νεότερο ευρωπαϊκό WLTP παίρνει 177 miles (285 km) σε συνδυασμένο κύκλο (με 16άρες ζάντες γιατί με 17άρες είναι λίγο χειρότερο). Όπως βλέπουμε το αμερικάνικο πρότυπο που είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα του δίνει σχεδόν 250 χιλιόμετρα αυτονομία. Δεν είναι άσχημα, αλλά σε 2 χρόνια θα υπάρχει το Honda Jazz με τα μισά λεφτά και 300 km αυτονομία (άγνωστο με ποιο πρότυπο) και προφανώς θα υπάρχουν και διάφορα άλλα μοντέλα από μεγάλους κατασκευαστές σε αντίστοιχες τιμές. Ο ανταγωνισμός θα φουντώσει, οι επιλογές θα είναι πολλές ακόμη και σε μοντέλα που κινούνται σε πεδία τιμών που αφορούν τις μεγάλες μάζες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης