Το νέο Subaru Forester σε έκδοση STI;

2019SubaruForester-STI1000

Πριν δύο μήνες  παρουσιάστηκε η 5η γενιά του Subaru Forester και σήμερα, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής μας δείχνει τη δική του εκδοχή ως προς την κορυφαία έκδοση STI.

Το νέο ιαπωνικό SUV έρχεται με φρέσκια εμφάνιση και πολλά συστήματα ασφάλειας. Στον στάνταρ εξοπλισμό του βρίσκουμε το EyeSight και η Subaru προσφέρει πλέον  την εφαρμογή DriverFocus που ανιχνεύει την κόπωση του οδηγού. Προς το παρόν για την κίνηση του Forester φροντίζει μόνο ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 2,5 λίτρων με απόδοση 182 ίππων και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο CVT.

Όπως είναι φυσικό, το ενδιαφέρον στρέφεται στα μελλοντικά σχέδια της Subaru και αν τελικά θα προσθέσει στην γκάμα του Forester μια νέα ισχυρότερη έκδοση. Μέχρι τότε, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi δημιούργησε ψηφιακά το Forester STI που έρχεται να ξεχωρίσει με την άκρως επιθετική του σχεδίαση. Όπως μπορούμε να δούμε και στη σχετική ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα, εκτός του χαρακτηριστικού μπλε χρώματος, το αμάξωμα έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος και πολλά νέα χαρακτηριστικά: Μεγαλύτερη εισαγωγή για τον αέρα με λογότυπα, διαφορετικές ζάντες αλουμινίου, περιφερειακά σπόιλερς και ενισχυμένα φρένα.

Στην περίπτωση που το συγκεκριμένο project περάσει στην παραγωγή, για την κίνηση του θα είναι υπεύθυνο το 2,5άρι τούρμπο μοτέρ του WRX STI με ισχύ πάνω από τα 300 άλογα.

Δείτε Επίσης

mazda

Δύο νέες αιτήσεις για ευρεσιτεχνίες κατέθεσε η Mazda, οι οποίες αφορούν ένα νέο περιστροφικό κινητήρα με turbo. Αν μπει στην παραγωγή θα εξοπλίζουν την νέα γενιά των RX-7 και RX-8, που όλοι περιμένουμε.

gtv

Σύμφωνα με ανακοινώσεις στελεχών της Alfa Romeo, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει τον διάδοχο της GTV, που αναμένεται στις αγορές μέσα στο 2021.

trafficjam

Οι εταιρείες οδικής βοήθειας αποτελούν τον «σύμμαχο» των ιδιοκτητών αυτοκινήτων σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος. Ωστόσο στα «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων που υπογράφουν οι κάτοχοι αυτοκινήτων υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που μπορεί να οδηγήσουν σε πολυέξοδες περιπέτειες.

buggati

Τα SUV θεωρούνται “επικίνδυνα” για τους κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, οι οποίοι ενδέχεται να χάνουν πελάτες αμαυρώνοντας την εικόνα της μάρκας ταυτόχρονα. Ωστόσο, οι Bentley, Lamborghini και Rolls-Royce το τόλμησαν. Η Bugatti θα τους ακολουθήσει;