
Στα εγκαίνια της έκθεσης «Ένα παραμύθι για την Άλκη» που έγινε στις γκαλερί της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης παρέστη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου
H χρονιά που πέρασε ολοκληρώθηκε για την Peugeot με σημαντικές εμπορικές επιτυχίες.
Η καθόλα επιτυχημένη πορεία της γαλλικής εταιρίας ενδυνάμωσε περαιτέρω την ηγετική της θέση στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Καταρχάς, διατήρησε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Εντυπωσιακό είναι το ότι η αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβατικών που είναι μόλις 24,7%.
Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα νούμερα που ακολουθούν:
Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προδιαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθότητα της στρατηγικής της, αλλά και τη σημασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγγιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η «Δύναμης της επιλογής» της Peugeot έχει αποδειχθεί σημαντική στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι ανταμείβουν τη μάρκα σε κάθε ευκαιρία με την εμπιστοσύνη τους.