
Οι Γερμανοί φορτσαρουν έστω και αργά.Ειναι τεράστια εταιρεία και θα μπορέσει να κερδίσει το χαμένο έδαφος γιατί έχει τους σταθερούς τις πελάτες τόσων χρόνων και ένα όνομα εγγύηση.
Φαίνεται ότι το πήραν το μήνυμα οι Γερμανοί. Σίγουρα βοήθησε και η κατασκευή εργοστασίου της Tesla στη χώρα τους που σίγουρα οι ενδιαφερόμενοι είχαν πληροφορηθεί εγκαίρως εκ των έσω. Κοίτα να δεις που τελικά η Tesla έβαλε το χεράκι της για να σωθούν οι Γερμανοί.
Η tesla δημιουργήθηκε με σκοπό να κλείσει τη γερμανική βιομηχανία.Αρχικά προσπάθησαν να τους χτυπήσουν με το σκάνδαλο dieselgate,αλλά απέτυχαν παταγωδώς,μετά κυνήγησαν ανελέητα το πετρέλαιο,πάλι αποτυχία,διέδωσαν τον αποκλεισμό των αυτοκινήτων με μ.ε.κ. μέχρι τέλος του '18,κάτι που φυσικά δεν έγινε,μέχρι και εξωφρενική φορολογία-εμπάρκο επέβαλε ο Τράμπας για τα ευρωπαικά προϊόντα σαν μια ύστατη προσπάθεια κατατρόπωσης και πάλι δεν πέτυχε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α και τώρα σου λένε οτι σώσανε τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία!Αχαχαχαχα!Πείτε πρώτα στα αμερικλανάκια να φτιάξουν κάνα αμάξι downsizing που έχουν μείνει με τις 5λιτρες μαούνες των 180 ίππων και μετά να πάνε παραπέρα.Δεν φτάνουν τους Γερμανούς ούτε στο ελάχιστο.ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!
Τα πιστεύεις αυτά που λες.Η tesla είναι κάποιου ιδιώτη πρώτον δεν ανήκει στο αμερικανικό δημόσιο,ο donalt trump είναι κατά τις κλιματικής αλλαγής και βγήκε και από το σύμφωνο του Παρισιού.
Περίμενε. Σου 'ρχονται οι Κινέζοι. Αυτοί θα σας σώσουν πραγματικά. Αλήθεια, τι ποσοστό έχουν στην Daimler?