Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Παγώνουν τα σχέδια για νέα Bugatti
Παγώνουν τα σχέδια για νέα Bugatti
Οι φήμες που ήθελαν την Bugatti να ετοιμάζει ένα δεύτερο μοντέλο δίπλα στη Chiron φαίνεται πως δεν θα επαληθευτούν, τουλάχιστον για το άμεσο προσεχές διάστημα.
Σχεδόν ένα μήνα πριν την ετήσια έκθεση επενδύσεων του ομίλου VW η θυγατρική Bugatti βάζει στον πάγο τα σχέδια για τη δημιουργία ενός δεύτερου μοντέλου που θα πλαισιώσει την Chiron.Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Bloomberg ο επικεφαλής της Bugatti, Stephan Winkelmann παραδέχτηκε πως τα πλάνα για ένα δεύτερο μοντέλο έχουν ανασταλεί λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία και την αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτή η απόφαση βέβαια είναι περισσότερο συνδεδεμένη με την αβεβαιότητα που προκύπτει από όλη την κατάσταση και όχι από τα καταγεγραμμένα οικονομικά δεδομένα τα οποία δείχνουν πως το 2020 θα είναι μια χρονιά ρεκόρ για την εταιρία.
Αυτή η αβεβαιότητα είναι ακόμα πιο έντονη σε κατασκευαστές με πιο ειδικό προφίλ όπως για παράδειγμα η Bugatti και η Pagani οι οποίοι δέχονται αρκετή πίεση και από τις συνεχώς αυστηρότερες απαιτήσεις σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων στις βασικές αγορές που απευθύνονται. Την ίδια στιγμή οι οικονομικές πιέσεις που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας κάνουν αρκετά πιο δύσκολη κάθε απόφαση για την δαπάνη πόρων με στόχο την εξέλιξη αυτοκινήτων που μπορούν να αγγίξουν τα 450 χλμ./ώρα. Βέβαια σε όλα τα παραπάνω που ειπώθηκαν από την Winkelmann δεν έχει υπολογιστεί ο παράγοντας της πολύ πιθανής αλλαγής διεύθυνσης για την Bugatti καθώς ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά ούτε και έχει διαψευστεί η φήμη πως το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρίας θα πωληθεί στην κροατική Rimac η οποία έχει γίνει γνωστή για τα ηλεκτρικά supercar που έχει δημιουργήσει.
Αυτή η αβεβαιότητα είναι ακόμα πιο έντονη σε κατασκευαστές με πιο ειδικό προφίλ όπως για παράδειγμα η Bugatti και η Pagani οι οποίοι δέχονται αρκετή πίεση και από τις συνεχώς αυστηρότερες απαιτήσεις σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων στις βασικές αγορές που απευθύνονται. Την ίδια στιγμή οι οικονομικές πιέσεις που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας κάνουν αρκετά πιο δύσκολη κάθε απόφαση για την δαπάνη πόρων με στόχο την εξέλιξη αυτοκινήτων που μπορούν να αγγίξουν τα 450 χλμ./ώρα. Βέβαια σε όλα τα παραπάνω που ειπώθηκαν από την Winkelmann δεν έχει υπολογιστεί ο παράγοντας της πολύ πιθανής αλλαγής διεύθυνσης για την Bugatti καθώς ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά ούτε και έχει διαψευστεί η φήμη πως το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρίας θα πωληθεί στην κροατική Rimac η οποία έχει γίνει γνωστή για τα ηλεκτρικά supercar που έχει δημιουργήσει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα