Αστυνομία χρησιμοποιεί ηλεκτρικά αυτοκίνητα απέναντι σε λαθροκυνηγούς

Nissan-Leaf_e_plus-police-tsiro-1000

Ίσως νομίζετε ότι η ακαριαία επιτάχυνση χάρη στην άμεση ροπή αποτελεί το μόνο πράγμα για το οποίο μιλούν οι περισσότεροι μετά την πρώτη τους οδηγική εμπειρία με ηλεκτρικό όχημα, η γαλήνια οδήγηση χωρίς θόρυβο και κραδασμούς όμως έχει επίσης την τιμητική της.

Περιμένετε, θα πείτε, το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τα μοντέλα που λειτουργούν με φυσικό αέριο εκεί έξω – ή οτιδήποτε φέρει το logo της Mercedes-Benz S-Class ή της Rolls-Royce Ghost. Επίσης απομονώνουν τους ανθρώπους μέσα σε ένα εντελώς αποστειρωμένο περιβάλλον που κάνει τον έξω κόσμο να μοιάζει με μια πολύ μακρινή εικόνα που θα επιστρέψετε κάποια στιγμή σε αυτή. Ναι, αλλά ανεξάρτητα από το πόση ηχομόνωση χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής, όλο και κάτι θα φτάσει στα αυτιά σου. Για τους περισσότερους ανθρώπους, το να έχουν ένα αθόρυβο αυτοκίνητο αποτελεί μόνο πλεονέκτημα. Το συνδυάζουν με λιγότερη ρύπανση, λιγότερα ανεπιθύμητα ερεθίσματα για τον εγκέφαλο και μια συνολικά πιο χαλαρωτική εμπειρία. Ωστόσο, η σιωπηλή φύση των EV δεν έχει περάσει απαρατήρητη από ορισμένες κυβερνητικές αρχές, κυρίως από τον στρατό που έχει δείξει κάποιο ενδιαφέρον για την τεχνολογία και κυρίως για τις εφαρμογές της που σχετίζονται με τη μυστικότητα.

Η αστυνομία, ωστόσο, δεν αξιοποίησε πραγματικά αυτή τη δυνατότητα. Σίγουρα, τα μη ρυπογόνα οχήματα για περιπολία σε πεζούς είχαν νόημα, αλλά αυτή ήταν σχεδόν η μόνη χρήσης που είχαν μέχρι σήμερα. Λοιπόν, ίσως δεν είχαν το κατάλληλο πρόβλημα να επιλύσουν μέχρι τώρα. Το Gloucestershire Constabulary αντιμετώπισε πρόσφατα μια σειρά από περιπτώσεις λαθραίου παράνομου κυνηγιού ελαφιών, τα οποία όμως παρέμειναν ζωντανά. Η σκληρότητα αυτών των περιστατικών δεν πέρασε απαρατήρητη, οπότε το Gloucestershire Constabulary αποφάσισε να κάνει χρήση του στόλου των 75 οχημάτων του, του μεγαλύτερου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα ηλεκτρικά οχήματα χωρίς σήμανση θα περιπολούσαν τη νύχτα, ακούγοντας ήσυχα για πυροβολισμούς, ενώ άλλοι ένστολοι περίμεναν στο δάσος εξοπλισμένοι με νυχτερινή όραση, θερμικά spotters, ακόμη και ένα θερμικό drone. Παρά την πολύ καλά μελετημένη επιχείρηση, δεν υπήρξαν νέες περιπτώσεις και, ως εκ τούτου, κανείς δεν συνελήφθη. Μια εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι οι δράστες συγκαταλέγονται μεταξύ των 1.271 οπαδών της ομάδας Rural Crime Team του λογαριασμού στο Gloucestershire Constabulary Twitter. Ή τελικά έβαλαν μυαλό και σταμάτησαν τις άσχημες πράξεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (14)

George

Ποια 367? Αυτά που έγραφες εσύ αγράμματε? Νομίζεις μήπως ότι σε σώζει η αυτόματη διόρθωση "συσχετιζωμενε"? Αστοιχείωτε, πας να περάσεις τους φορτιστές της Νορβηγίας που είχε το 2011 για σημερινούς? Επειδή η Γερμανία είναι υπανάπτυκτη νομίζεις ότι είναι κι οι άλλοι? Θα μου κάνεις και μαθήματα οικονομικών πλύντη αυτοκινήτων? Ποιος μίλησε για οικονομική χρονιά? Το YoY που σου είχα γράψει το έμαθες ή θα σου πάρει μερικά χρόνια ακόμη? Γιατί επί 10 μήνες δεν το έχεις καταλάβει ακόμη. Απορώ πως έμαθες τόσο δύσκολη δουλειά όπως το πλύσιμο. Αυτά σας μαθαίνουν στα διαλείμματα γκαιμπελίσκε? Να μετακινείτε τα δοκάρια όταν έχετε φάει αμέτρητα γκολ και δεν μπορείτε να σταυρώσετε ούτε πάσα?

Fan club τυρεμπορα

Είσαι Θεός ήλιος καλοκαιρινός...

***

8Χ20 =360. Καθε μερα θα στο κοπαναω αγραμματε. Tα 367 ετησια εγιναν 392? Μεχρι χθες μας τσαμπουναγες 367 τι εγινε αυγατησαν τη νυχτα? Στη tesla η χρονια δε κλεινει 31-12, H οποτε σας συμφερει? Υπαλληλακο ακου να μαθαινεις. Η χρονια ανοιγει 01-01 και κλεινει 31-12. Στο διαστημα αυτο μετρας τις παγκοσμιες πωλησεις που κανεις σαν εταιρεια. Τωρα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιωμαστε: εκανα σε μια χωρα 2 παραπανω και εκανες 2 λιγοτερα και πρασινα αλογα. Στο ΣΥΝΟΛΟ τι εκανες? 0,39%. Τελος. 10,8 εκ ετησια μας κανει 900,000. Σε ενα μηνα η VW δινει 223% (η 2,23 φορες παραπανω) απο οτι δινεις το χρονο (αν τα δινεις γιατι ΚΑΙ ΑΥΤΟ ειναι under investigation). Καλη τυχη στις δικαστικες σου περιπετειες για τα ΨΕΜΜΑΤΑ που λετε εκει στη Tesla μεταξυ σας και παραμυθιαζετε το κοσμο με τις αυτονομες μπαρουφες που υπογραφουν οι αφελεις τη καταδικη τους. Τοσο σιγουροι εισαστε στο προιον σας που κοιτατε να φυλαξετε το κολο σας με συμβολαια απο τα θυματα. Καλη τυχη στις- πολλαπλες- μηνυσεις ανθρωποκτονιας (δε ξερω αν ειναι manslaughter η murder) καλη τυχη με την SEC για παραπλανηση επενδυτικου κοινου και ψευτικα στοιχεια στη παραγωγη (εχετε και ασχημη προιστορια εκει- σας εχουν ξανακανει τσακωτους να λετε ΨΕΜΜΑΤΑ και σας ξεμπροστιασαν μια χαρα), καλη τυχη στο προεδρο ΟΥΠΣ ΛΑΘΟΣ στο ΠΡΩΗΝ προεδρο που τον καθαιρεσαν επειδη τον επιασαν με τη γιδα στη πλατη και ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΕ για να γλυτωσει τα χειροτερα. Παραιτηθηκε λεει, ετσι το λετε εσεις στα ΨΕΜΜΑΤΑ το διωξιμο. Τελικα δεν ηταν τοσο γκεμπελιστικα η καταπιες τη γλωσσα σου ΥΠΑΛΛΗΛΕ? ΑΝ και ΑΜΑ και ΟΤΑΝ και ΘΑ. Οι αγαπημενες λεξεις του ΘΑελον που πλεον εχεις βγει και κανεις αντιγραφη τις ανακοινωσεις του, αφηνωντας καθε προσχημα πλεον οτι εισαι εμμισθο ΤΡΟΛΛΑΚΙ. Δε μπαινεις καν στο κοπο να πληκτρολογησεις - copy paste τα πετας. H Γερμανια εχει 34.640 σταθμους φορτισης, το UK 31.700, η Γαλλια περιπου 28.000, η Ιταλια ~7.500 η Νορβηγια που μας τα εχεις πρηξει 3.187.Επισημα στοιχεια αυτα, αλλα η Γερμανια: ειναι από τους ουραγούς της ηλεκτροκίνησης για ευνόητους λόγους. Αλλη μια φορα ΨΕΥΤΗΣ και ανοητος. Ημιμαθης χαζουλης που γραφει οτι ναναι για να πει τη σαχλαμαρα του. Οπως σε ολα που σου βαζω συγκεκριμενα στοιχεια και απαντας με αρλουμπες. Δε σε πιστευω ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ μιας και ΟΤΙ εχεις πει ειναι ΜΟΥΦΑ. Once a LIAR always a LIAR. Και απο ψεμμα εκει στη Τεσλα το εχετε κανει επιστημη. Ξυραφι ειναι η λεξη γιδοβοσκε. Ξουραφι με ου δεν υπαρχει που το κοπανας συνεχεια. Μας εχεις βγαλει τα ματια με τα ‘μαθηματικα’ σου και τα ‘ελληνικα’ σου.

George

Ποιο βασικό μισθό? Ούτε δωρεάν δεν θέλω τέτοιους υπαλλήλους. Ζημιά κάνουν. Τα έχεις κάνει όλα αχταρμά. Νομίζεις ότι με ψέμματα μπορείς να πείσεις κανέναν? Το καλύτερό σου είναι το 8χ20 που είχα διορθώσει σε 18χ20 από κάτω, πριν σχολιάσεις καν, αλλά εσύ επιμένεις να απαντάς στο αρχικό σχόλιο και όχι στο διορθωμένο. Ξέρεις καμιά φορά δεν πατιέται κάποιο πλήκτρο και μπορεί να μην το πάρεις χαμπάρι. Τέτοια τους λες για να τους πείθεις να σε πληρώνουν? Φαντάζομαι ότι και τα αφεντικά σου δεν είναι και πολύ ξουράφια. Όσο για τη VW και τις πωλήσεις στην Κίνα αφορούσε την εγχώρια παραγωγή που είναι η κύρια. Και δεν αφορούσε ούτε την παγκόσμια ούτε τη συνολκική στην Κίνα μαζί με τις εισαγωγές. Εσύ για τις 367 χιλιάδες που γράφεις συνεχώς ενώ είναι ήδη στις 392 (3/2019-3/2020) παρά τον κορωνοϊό και το κλείσιμο εργοστασίων έχεις να πεις κάτι? Αυτές που υπολόγιζες πέρσι καί ήταν γύρω στις 160 αν θυμάμαι καλά τι έγιναν? Και δεν έχει κλείσει χρόνος από πέρσι τέλη Ιουνίου όταν έγραφα για ρυθμό ετήσιων πωλήσεων, όπου και βιάστηκες να βγάλεις συμπεράσματα κι έγραψες και τα νούμερα του 2019 αντί για 6/2019 με 6/2020 που ήταν η αναφορά. Περίμενε να δεις φέτος που θα φτάσει σε ρυθμό ενός εκατομμυρίου στα τέλη του χρόνου. Κι όσο για τα plug-in είναι γενικός όρος διεθνώς για τα ηλεκτροκίνητα που περιλαμβάνουν εκτος από τα BEV (αμιγώς ηλεκτρικά) και τα PHEV (plug-in hybrids) καθώς μπορούν να κινούνται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα με μια αυτονομία συνήθως γύρω στα 50 χλμ. που τα κάνουν ιδανικά για την πόλη θεωρητικά. Όσοι είναι συνειδητοποιημένοι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων βάζουν βενζίνη μόνο όταν πρόκειται να κάνουν ταξίδι καθώς τα φορτίζουν για να κινούνται στην πόλη. Αν αμφισβητείς τη διεθνή ορολογία δικό σου πρόβλημα λοιπόν. Το EV στο τέλος και του BEV και του PHEV σημαίνει ηλεκτρικό όχημα. Παρ' όλα αυτά τα 3 πρώτα σε πωλήσεις στη Γερμανία είναι αμιγώς ηλεκτρικά. e-Golf, Zoe & Model 3 και τα ηλεκτρικά έχουν συνολικά μερίδιο 3,8% αφού δεν θέλεις όλα τα plug-in. 3,8% στη Γερμανία που ειναι από τους ουραγούς της ηλεκτροκίνησης για ευνόητους λόγους. Γιατί κάτι βορειότερες χώρες έχουν πολλαπλάσια ποσοστά και ανεβαίνουν δυναμικά. Άντε να κλάψεις στα αφεντικά σου τώρα. Η VW σε αντίστοιχο διάστημα λειτουργίας ούτε στον ύπνο τς δεν έβλεπε τέτοια νούμερα σαν της Tesla κι ας υποστηριζόταν από τους Ναζί οι οποίοι έκλεψαν και το σχέδιο του Beetle από τους Τσέχους.

***

ΟΛΕΣ οι καταγγελιες-ερευνες της SEC ειναι στο επισημο σαιτ της, προσβασιμες προς ολους. Ολα τα στοιχεια συνολικης παγκοσμιας παραγωγης ρευματος ειναι επισης διαθεσιμα On line σε οποιον ενδιαφερεται να τα δει με μια απλη ερευνα. Το προστιμο των 20εκ στη Τεσλα και των 20εκ στον ΨΕΥΤΗ καθως και η αποπομπη του απο προεδρο της εταιρειας ειναι διαθεσιμη σε ολα τα εγκυρα σαιτ αλλα και στην ιδια τη τεσλα. Τα παγκοσμια στοιχεια πωλησεων και τα μεριδια αγορας/κατηγορια/κατασκευαστη μπορει οποιοσδηποτε θελει να τα βρει On line. Δεν βαζω τα links γιατι δε θα περασουν απο τη μια και δεν θελω να κανω 'διαφημηση΄σε κανενα σαιτ απο την αλλη, αλλα ολα αυτα μπορει οποιοσδηποτε να τα βρει με ενα απλο search. Σε αντιθεση με σενα εγω υπαλληλακος ΔΕΝ ειμαι, εχω δικο μου γραφειο με δικο μου προσωπικο και ουδεμια σχεση με την αυτοκινηση η οποιοδηποτε συσχετιζωμενο κλαδο της. Σε αντιθεση με σενα που γραφεις ΜΟΝΙΜΑ ΨΕΜΜΑΤΑ για να δικαιολογησεις το μεροκαματακι σου, εγω δεν εχω κανενα συμφερον να υποστηριξω κανενα κατασκευαστη. Ειχουν περασει απο τα χερια μου και FIAT και Lancia και Honda και Benz και BMW μηχανη. Σε αντιθεση με σενα εγω σε ξεμπροστιαζω με πραγματικα στοιχεια και δε βγαζω νουμερακια απο το μυαλο μου μπας και πεισω κανα αφελη. Που μου εγραφες οτι η VW επεσε σε πωλησεις ενω ανεβηκε το 2019 ΨΕΥΤΗ. Σου βαζω τη VW μπροστα ΜΠΑΣ και κατανοησεις ποσο ασημαντος εισαι στην αυτοκινητοβιομηχανια. Μπορω να σου βαλω τη Benz, την BMW, τη Honda, τη Toyota, τη Nissan, τους Κορεατες, τους Ιταλους, τους Γαλλους μεχρι και τους Σουηδους. ΟΛΟΙ πλακα σου κανουν. Εισαι ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ το 0,39%, μια τριχα της τριχας. Και αυτο το 0,39% ελεγχεται απο τη SEC γιατι υπαρχουν σοβαρες υπονοιες οτι εχεις πει ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ για το 3αρι στη παραγωγη. Απο 100 μεριες εισαι υπο ερευνα αξιοπιστε κακομοιρακο. Απο οπου και να σε πιασουν ΒΡΩΜΑΣ παρανομια, ΨΕΥΤΙΚΑ report και ΨΕΥΤΙΚΕΣ αποδοσεις-επιδοσεις. Ενας ΚΟΙΝΟΣ ΨΕΥΤΗΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ως τετοιος εκανες συμβιβασμο (ειχες κατι πιο μεγαλο να κρυψεις και δε πηγες στο δικαστηριο?) και εχεις αμετακλητα καθαιρεθει απο προεδρος της εταιρειας σου για τρια χρονια. Αιντε ψευτακο πετα τη μπαλλα στην εξεδρα και γραψε μας ποτε θα κλεισουν τα βενζιναδικα να γελασουμε. Που μου επιασες τα plug in τωρα και πας πλαγιως να τα πασαρεις ως ηλεκτρικα. Λες και το plug in δεν εχουν εσωτερικη καυση. Με το αεικινητο δουλευουν και αυτα σα το μυαλο σου..ΓΡΑΦΙΚΕ

***

ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟ: Τα στοιχεια ειναι του 2017 και οχι δεκαετιας. Για αλλη μια φορα λες ΨΕΜΜΑΤΑ. Εσπασες το βλακομετρο: ηλεκτρική την οποία καταναλώνουν τα ηλεκτρικά οχήματα. Η οποία ηλεκτρική ενέργεια σε μεγάλο ποσοστό προέρχεται από ΑΠΕ. Ακομη και για τα δικα σου ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΑ στανταρ αυτο ειναι επικο. Οτι δηλαδη υπαρχει ηλεκτρικη ενεργεια η οποια παραγεται απο ΑΠΕ και προοριζεται μονο για ηλεκτρικα αυτοκινητα. H πριζα δηλαδη αναγνωριζει αν ειναι ηλεκτρικο οχημα η ματι κουζινας και δινει αναλογο ποσοστο. Αν θες να ψησεις φαγητο η να αναψεις θερμοσιφωνα ειναι απο στερεα καυσιμα, αν θες να φορτισεις τη κατσαρολα ειναι απο ΑΠΕ! Ο Γκουφη μπροστα σου εχει 10 PhD. Το πως υπολογιζεις εσυ (ο γνωστος 8Χ20=360) τα μεριδια αγορας ειναι γνωστο πλεον. Πουλαγες 1 πουλας 2 εχεις 100% αυξηση. Στο συνολο βεβαια εισαι ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΤΩ 0,5% αλλα για σενα αυτα ειναι ψιλα γραμματα. Επισης πας να περασειςτην εντυπωση οτι ειμαι εναντιον των plug in, που φυσικα ΕΧΟΥΝ εσωτερικη καυση. Οταν βεβαια σου εγραφα οτι η Toyota εδωσε κατι εκατομμυρια μεσα σε 3 χρονια (απο το 2017 αν θυμαμαι καλα εχει δωσει 3εκ) εσυ μας ελεγες τα δικα σου για το τεσλαπατεωνα. Εδω μας ελεγες οτι η VW ΠΕΦΤΕΙ σε πωλησεις και εκανε 600,000 τμχ παραπανω περσυ. Εσενα θα ακουμε ρε ΨΕΥΤΑΚΟ νομιζεις? Οι μερες που ξαμολαγες νουμερα απο το κεφαλι σου και ΝΟΜΙΖΕΣ οτι τα χαφταμε εχουν περασει. Τα μαθες τα νεα? ΕΚ ΝΕΟΥ ερευνα απο την SEC (U.S Security and Exchange Commission): κατι οικονομικες ατασθαλιες, κατι περιεργες πορειες μετοχων, κατι περιεργα deal στη παραγωγη που ΑΝΕΒΑΖΑΝ τα νουμερα και αλλα ομορφα. Eιναι αλλωστε προσφατος ο συμβιβασμος και η επιστροφη σε μετοχους που εκλαψαν τα λεφτα τους των 20εκ+20εκ δολλαριων για τα ΨΕΜΜΑΤΑ που ελεγεο ΘΑελον ΧΕΙΡΑΓΩΓΩΝΤΑΣ τη μετοχη, οπως προσφατη εναι και η καθαιρεση του απατεωνα απο τη θεση του προεδρου για 3 χρονια και ο διορισμος ανεξαρτητου προεδρου και 2 μελων του ΔΣ. Απο 100 μεριες εισαι υπο ερευνα αξιποπιστε κακομοιρακο. Απο οπου και να σε πιασουν ΒΡΩΜΑΣ παρανομια, ΨΕΥΤΙΚΑ report και ΨΕΥΤΙΚΕΣ αποδοσεις-επιδοσεις.

George

Έχεις πάθει παράκρουση βλέπω. Αυτά τα Γκεμπελίστικα σας τα μαθαίνουν εκεί στην αντιπροσωπεία που εργάζεσαι σαν εργάτης; Είναι σαν αυτά που λένε οι Γερμανοί για τους νόμους της φυσικής ότι ισχύουν διαφορετικοί στην Αμερική. Και θεωρούν ότι υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που πιστεύει αυτά που λένε. Προσπάθησε περισσότερο αν θέλεις παραπάνω από τον βασικό που παίρνεις.

απ αρ αδ εκ το

να διακινδυνεύουν αστυνομικοί μέσα στα ψη-τέστλα

George

Χαχαχαχα. Μην γίνεις αστυνομικός.

George

Τα 'μαθες τα νέα? 61% κάτω η συνολική αγορά αυτοκινήτου τον Απρίλιο στη Γερμανία. 33% πάνω τα plug in και 8,5% μερίδιο αγοράς.

George

Κάποιος για να πει τη χαζομάρα του παρουσιάζει στοιχεία δεκαετίας που αφορούν τη συνολική ενέργεια και όχι μόνο την ηλεκτρική την οποία καταναλώνουν τα ηλεκτρικά οχήματα. Η οποία ηλεκτρική ενέργεια σε μεγάλο ποσοστό προέρχεται από ΑΠΕ το οποίο ποσοστό μεγαλώνει διαρκώς και εκ του οποίου ένα μικρό μέρος μόνο είναι απαραίτητο για την κίνηση των ΙΧ. Μόνο το ρεύμα που παράγεται από ΑΠΕ σήμερα θα μπορούσε να κινήσει πολλάπλάσιους στόλους ΙΧ. Έτοιμος είναι να μας πει ότι η ενέργεια που παράγουν σήμερα οι ανεμογεννήτριες είναι μικρότερη από αυτή που απαιτείται για να κατασκευαστούν οι νέες ανεμογεννήτριες ενώ μια μόνο είναι αρκετή για την ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή δεκάδων άλλων. Το ίδιο ισχύει και για τα φωτοβολταϊκά. "Ξεχνάει" επίσης να πει ότι η παραγωγή με τα βρώμικα καύσιμα είναι τριπλάσια τουλάχιστον από την απαιτούμενη καθώς όλο το σύστημα από την πηγή μέχρι το παραχθέν έργο είναι εξαιρετικά μη αποδοτικό. Πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε η ίδια ενέργεια να παραχθεί με το 1/3 των ισοδύναμων ενεργειακά σε τελική απόδοση ΑΠΕ. Η χαζομάρα έχει χτυπήσει κόκκινο... τι κόκκινο... είναι πια στο μη ορατό φάσμα.

***

Θέλει ταλέντο να αμολάς τόσες μπούρδες μαζεμένες. Μπράβο υπάλληλε, περνά για το μεροκαματάκι σου

***

Γιατι ως γνωστον το ρευμα παραγεται απο το αεικινητο. Η παγκοσμια πηγη παραγωγης ενεργειας: coal at 41%, natural gas at 22%, nuclear at 11%, hydro 16%, other sources (solar, wind, geothermal, biomass, etc.) 6%,oil at 4%. Το 60% παραγεται απ ευθειας απο στερεα καυσιμα- το 11% με τα χειροτερα καταλοιπα- και το υπολοιπο απο πηγες που χρησιμοποιουν στερεα καυσιμα για τη κατασκευη τους (αγωγοι μεταφορας-φυσικο αεριο κλπ) Μονο το 6% ειναι καθαρα οικολογικο (ηλιακο-ανεμος) και παλι ΚΑΙ εκει τα μεσα συλλογης ενεργειας παραγωνται με χρηση στερεων καυσιμων. Εκτος αν ξερει κανεις κανενα χαλυβουργειο που φτιαχνει panels και μεταλλικους αγωγους, που φταχνει wind turbines και δουλευει με αερα κοπανιστο.. Τα δε ηλεκτρικα φτιαχνωνται απο εργοστασια που καταναλωνουν νερακι και αερα, οι εξωρυξεις μεταλλων η παραγωγη πλαστικων και ελαστικων γινεται με τη καλη μας τη καρδια και αλλα ομορφα παραμυθια. Εχεις πολυ πλακα πραγματικα.

George

Αυτό που δεν έχει σκεφτεί κανείς είναι ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα επιβαρύνουν με επιπλέον κατανάλωση ενέργειας το σύστημα γιατί η καθαρότερη ατμόσφαιρα αυξάνει την απόδοση των φωτοβολταϊκών αρκετά για να τροφοδοτήσουν τα ΙΧ. Στην ουσία θα είναι δωρεάν παροχή της φύσης για το καλό που κάνουμε σε αυτήν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης