Aprilia Tuono V4 R :Φωτιά στα "γυμνά"
Aprilia Tuono V4 R :Φωτιά στα "γυμνά"
Μετά την άκρως επιτυχημένη πορεία της RSV4R και την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος SBK από τον Max Biaggi ,ήταν θέμα χρόνου το ιταλικό εργοστάσιο να παρουσιάσει την Naked έκδοση της. Η Tuono V4 R ήρθε για να διαλύσει τον ανταγωνισμό...
Μετά την άκρως επιτυχημένη πορεία της RSV4R και την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος SBK από τον Max Biaggi ,ήταν θέμα χρόνου το ιταλικό εργοστάσιο να παρουσιάσει την Naked έκδοση της. Η Tuono V4 R ήρθε για να διαλύσει τον ανταγωνισμό.
Αν και το "γδύσιμο" δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό και οι απόψεις διίστανται για την εμφάνιση της ,αναμφισβήτητα πρόκειται για μια κορυφαία μοτοσικλέτα που ξεπερνά σε χαρακτηριστικά όλες τις προκατόχους της και βάζει φωτιά στην κατηγορία. Όντας εξοπλισμένη με τον κινητήρα της RSV4R ρυθμισμένο διαφορετικά ,αποδίδει 162 ίππους και τα 11,2 kg/m ροπής αποδίδονται 1.000 σ.α.λ. χαμηλότερα ,ενώ δανείζεται αυτούσιο και το πλαίσιο ,χαρίζοντας της εκρηκτικές επιδώσεις και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, καθιστώντας την την ισχυρότερη Naked.
Αυτούσια έχουν μεταφερθεί και τα ηλεκτρονικά συστήματα του Factory APRC SE με δυνατότητα ρύθμισης της απόδοσης από το δεξί γκριπ , όπως το traction control ,το ABS , και το quick-shifter .
Η Tuono ζυγίζει όσο και το RSV4 ,ενώ κάποια περιφερειακά έχουν αντικατασταθεί με φτηνότερες μεν αλλά ποιοτικές επιλογές ώστε να κρατηθεί το κόστος σε φυσιολογικά επίπεδα για την κατηγορία, έτσι οι ακτινικές δαγκάνες της Brembo δεν είναι μονομπλόκ για αυτήν την έκδοση, ενώ το USD ρυθμιζόμενο πιρούνι και το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί με προϊόντα της Sachs.
Αν και το "γδύσιμο" δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό και οι απόψεις διίστανται για την εμφάνιση της ,αναμφισβήτητα πρόκειται για μια κορυφαία μοτοσικλέτα που ξεπερνά σε χαρακτηριστικά όλες τις προκατόχους της και βάζει φωτιά στην κατηγορία. Όντας εξοπλισμένη με τον κινητήρα της RSV4R ρυθμισμένο διαφορετικά ,αποδίδει 162 ίππους και τα 11,2 kg/m ροπής αποδίδονται 1.000 σ.α.λ. χαμηλότερα ,ενώ δανείζεται αυτούσιο και το πλαίσιο ,χαρίζοντας της εκρηκτικές επιδώσεις και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, καθιστώντας την την ισχυρότερη Naked.
Αυτούσια έχουν μεταφερθεί και τα ηλεκτρονικά συστήματα του Factory APRC SE με δυνατότητα ρύθμισης της απόδοσης από το δεξί γκριπ , όπως το traction control ,το ABS , και το quick-shifter .
Η Tuono ζυγίζει όσο και το RSV4 ,ενώ κάποια περιφερειακά έχουν αντικατασταθεί με φτηνότερες μεν αλλά ποιοτικές επιλογές ώστε να κρατηθεί το κόστος σε φυσιολογικά επίπεδα για την κατηγορία, έτσι οι ακτινικές δαγκάνες της Brembo δεν είναι μονομπλόκ για αυτήν την έκδοση, ενώ το USD ρυθμιζόμενο πιρούνι και το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί με προϊόντα της Sachs.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα