Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα έκανε ντεμπούτο στο Μιλάνο!

dcr-018-dna-filters

Η εντυπωσιακή custom μοτοσυκλέτα του Μάριου και Ντίνου Νικολαϊδη, το DCR-018 “The Billet Sting” concept που παρουσιάστηκε στο πρόσφατο διεθνές σαλόνι μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, συνεχίζει να προκαλεί τις αντιδράσεις του κοινού με την τεχνολογία και την μοναδική σχεδιαστική της ταυτότητα.




ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΔΩ, ΣΤΟ NO1 SITE ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ



ΣΧΟΛΙΑ (29)

MM

Aytή την Ελλάδα θέλουμς!! ΜΠΡΆΒΟ!

Δίκαιος

Εδώ ο Λέφας έχει φτιάξει και τεστάρει ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ την πιο επαναστατική μοτοσυκλέτα του πλανήτη (σσ: Ο Λέφας κατάφερε και απομόνωσε την μπροστινή ανάρτηση από την πέδηση και κατεύθυνση) και εδώ μας δείχνουν αυτήν την γελοία μοτοσυκλέτα σαν κάτι τρομέρο. Μια κακάσχημη κατασκευή που φοράει επίσης αυτόν τον άθλιο κινητήρα της ΒMW (με τους κυλίνδρους να εξέχουν δεξιά και αριστερά για να χτυπήσεις τους εχθρούς όπως τον Madmax). Ποια ακριβώς είναι η καινοτομία που κουβαλάει ; Το ram-air,το φίλτρο DNA,η εξάτμιση αkrapovic ,το ότι λείπει το κέλυφος της μετάδοσης μήπως ; Αστεία πράγματα , σαν κινητή (άσχημη) διαφίμηση aftermarket μου φαίνεται όλο αυτό . Α ρε Θανάση Λέφα και Δημήτρη Κορρέ (σούπερ επαναστάτης στα αυτοκίνητα),είχατε την ατυχία να γεννηθείτε στην Ελλάδα αλλιώς όλος ο πλανήτης θα καβαλούσε τώρα τα δημιουργήματά σας.

***

Σε ολα εχεις δικιο εκτος απο το μοτερ της BMW που ειναι και 'αθλιο'. Οδηγησε πρωτα κανα boxer να καταλαβεις τι σημαινει ροπη, απλοτητα, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ευκολια στη συντηρηση, και μετα κανε κριτικη. Το μοτερ ειναι απλα το κορυφαιο εδω και 100 χρονια στο πλανητη, την ωρα που τα γιαπωνεζικα στα 50-60,000 χλμ κρεμανε, κουδουνιζουν και θελουν επισκευη και πεταμα, μη πουμε για αλλα ευρωπαικα, αυτο κανει πλακα στα 200,000 χλμ χαλαρα. Ολα τα Boxer εχουν χαμηλο κεντρο βαρους λογω κατασκευης αρα πολυ πιο ευκολα στις στροφες, ειναι απιστευτα ευελικτα (τα τιμονια και οι καθρεπτες εχουν μεγαλυτερο πλατος στις μοτο μεσα στη κινηση), ειναι πανευκολα να τα σηκωσεις σε περιπτωση που για καποιο λογο η μηχανη ειτε γειρει ειτε εχεις πτωση. Δοκιμασε να σηκωσεις ενα 1000αρι Eduro-V χρειαζωνται 2 ατομα, το boxer το σηκωνεις με το ενα χερι ακομη και πεσμενο. Ειδικα τα παλιοτερα air cooled και oil cooled, χωρις υδροψυξη δηλαδη, ειναι η επιτομη της απλοτητας- δε ζεταινωνται δεν αναβουν δε θελουν ακριβη συντηρηση αφου δεν εχουν ψυγεια, μονο λαδια μπουζι και τελος. Μεταδοση με αξονα, δεν εχεις να λαδωνεις- καθαριζεις-σφιγγεις- αλλαζεις αλυσιδες-γραναζια, δεν εχεις βρωμια δεν εχεις τιποτα απο ολα αυτα. ΑΠΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. Δεν ειναι τυχαιο οτι οποιος καβαλαει Boxer απλα δεν ξανακατεβαινει ποτε.

Ανεξάρτητος

Ο τίτλος του άρθρου είναι λάθος. Αυτή δεν είναι η πρώτη ελληνική μοτοσυκλέτα....Αν κάνετε πραγματική δημοσιογραφία θα βρείτε πριν δεκαετίες που είχε παρουσιαστεί μοτοσυκλέτα ελληνικής κατασκευής και πολύ πρωτοποριακής τεχνολογίας. Παρακαλώ να διορθώσετε.

Κακο σπυρι

Βασικά έφτιαξαν μια custom μοτοσυκλέτα βασισμένη σε μια ήδη υπάρχουσα . Συγχαρητήρια για την προσπάθεια! Αλλά ρε παλληκάρια πολύ χάλια οι κολλήσεις στο ψαλιδι.

χαχαχα

Η Ελλάδα της καινοτομίας

Spy

Bravo! Poly Elliniko..Υγ.. μπήκα καί στό Link πού παραπέμπει η είδηση καί.. χάθηκα. Τά λίγα.. Ελληνικά τού άρθρου ανάμεσα σε τόσα Αγγλικά καί τέτοια ορολογία, μέ έκαναν πραγματικά υπερήφανο γιά τό "Ελληνικό" δίτροχο. Ούστ ρέεε. Ακου.. Ελληνικό...

mm

είναι μια αρχή

Μάρκος

Τη πρωτοτυπία! Πήραν σκελετό και κινητήρα από BMW, την τύλιξαν με αστραφτερή λαμαρίνα και την παρουσίασαν ως δημιουργία! Όταν φτιάξουν δικό τους κινητήρα, θα τους πω μπράβο!!

Τραμπάκουλας

Και η Toyota το καινούριο Supra με κινητήρα BMW το έχει στημένο.Όταν θα φτιάξεις εσύ κάτι ανάλογο τότε μπορείς να μιλάς.

George

Την σήμερον, ένα concept, από μια startup εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και έχει σχέδια για το μέλλον, πρέπει να είναι ηλεκτρικό.

τώρα μπορούν να σκάσουν τα νεοφιλελέδια

που όπου σταθούν και όπου βρεθούν παπαγαλίζουν ότι ούτε καρφίτσα δεν κάνουμε. Ορίστε, πάρτε μια μηχανή και επιτέλους βουλώστε το.

σιγα τα αυγα

στις ΗΠΑ καθε συνεργειο tuning που σεβεται τον εαυτο του ,λανσαρει κ μοτοσυκλετες κατα παραγγελια απο συναρμολογηση ανταλακτικων...αυτο καναν οι ανθρωποι

Σωστός.

Ουτέ καρφίτσα δεν μας αφήνουν οι Ευρωπαί(ε)οι φίλοι μας να παράγουμε. Οχι ότι δεν μπορούμε. Για να μην έχουν ανταγωνισμό και να οικονομάνε περισσότερα εκείνοι. Γι' αυτό μας έκλεισαν όλες τις βιομηχανίες. Σε συνεργασία πάντα με τους εγχώριους αριστερούς πολιτικούς λακέδες τους και τους συνδικαλι(η)στες τους.

ioannis

Από το concept μέχρι τη βιομηχανική παραγωγή ο δρόμος είναι μεγάλος...

.

Τώρα εσύ έχεις και δικαίωμα ψήφου;

Bas

Είσαι άρρωστος. Χρειάζεσαι βοήθεια. Πήγαινε να δουλέψεις 2-3 χρόνια και θα γίνεις περδίκι.

βασι

τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

motorc

Ο όρος μηχανή-μοτοσυκλέτα δημιουργήθηκε το 1894. Σήμερα στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας, υπάρχουν πολλές εταιρείες κατασκευής των μοτοσικλετών συμπεριλαμβανομένων των πιο σύγχρονων, ακριβών και σπάνιων μοντέλων. Δείτε λοιπόν τις 10 πιο ακριβές στον κόσμο... 

triumph_rocket_3_tfc_4

H Triumph προχώρησε στην αποκάλυψη του νέου Rocket III και φέρνει ξανά στο προσκήνιο το μεγάλο βρετανικό cruiser που χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κινητήρα μαζικής παραγωγής μοτοσυκλέτας με κυβισμό 2,5 λίτρα και απόδοση πάνω από 170 ίππους.

190207091712_sym-cargo-elta-gorgolis

Μοντέλα της γνωστής SYM θα εντάξουν στο δυναμικό τους τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.), τα οποία και θα προμηθευτούν από την επίσημη αντιπρόσωπο της ταϊβανέζικης εταιρίας στην Ελλάδα, Γκοργκόλης Α.Ε...

daytona-t310-adventure-4

Το νέο αστέρι στην κατηγορία των Street Adventure μοτοσυκλετών ονομάζεται Daytona Τ310. Ίσως η πιο εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της κατηγορίας της με επιβλητική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά που έρχεται στην Ελλάδα σε πολύ προσιτή τιμή.