Το τελευταίο αντίο στον Μάρκο «Σικ» Σιμοντσέλι

Το τελευταίο αντίο στον Μάρκο «Σικ» Σιμοντσέλι

Χθες  23 Οκτωβρίου 2011 στο γκαρντ πρι της Μαλαισίας ,μόλις στο δεύτερο γύρο ,κόπηκε το νήμα της ζωής για τον εικοσιτετράχρονο ιταλό πιλότο της San Carlo Gresini Honda, Μάρκο .

Χθες  23 Οκτωβρίου 2011 στο γκαρντ πρι της Μαλαισίας ,μόλις στο δεύτερο γύρο ,κόπηκε το νήμα της ζωής για τον εικοσιτετράχρονο ιταλό πιλότο της San Carlo Gresini Honda, Μάρκο Σιμοντσέλι.

Ο «Σικ» όπως τον αποκαλούσαν ήταν ένα ανερχόμενο αστέρι στον αθλητισμό και στα motoGP. που τον διέκρινε το επιθετικό στυλ οδήγησης και το πάθος για την νίκη.

Προτοεμφανίστηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2002 στην κατηγορία των  125cc.Από το 2002 μέχρι το 2005 που αγωνίστικε σε αυτήν την κατηγορία, είχε δείξει ότι διαθέτει την ικανότητα και την ταχύτητα για να φτάσει ψηλά. Το 2006 μεταπήδησε στα moto2 και αγωνίστηκε με την gillera. Η αλήθεια είναι ότι ο ιδιόμορφος χαρακτήρας του και η επιθετική και παθιασμένη του οδήγηση τον κρατούσαν μακριά από τα μεγάλα αποτελέσματα, μέχρι το 2008 όπου πήρε αυτό που άξιζε σαν οδηγός ,το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη μεσαία κατηγορία (250cc).

Στα motoGP αγωνίστηκε για πρώτη φορά το 2010 όπου ξεδίπλωσε γρήγορα το ταλέντο του και κατέκτησε την 8η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στο τέλος της χρονιάς.

Φέτος έκανε την αρχή… και με την Honda να του παρέχει για πρώτη φορά εργοστασιακή υποστήριξη, κατάφερε να ξεπεράσει τις απροσεξίες που τον έφεραν πολλές φορές εκτός αγώνα και να ανέβει δύο φορές στο βάθρο και μάλιστα, την προηγούμενη βδομάδα στην Αυστραλία, στην πίστα του Phillip Island, ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του, στην δεύτερη θέση μετά την εξαιρετική προσπέραση στον Αντρέα Ντοβιζιοσο στον τελευταίο γύρο.

Χρονιά

Κατηγορία

 

1ος

2ος

3ος

Συνολικά

Poles

εταιρία

Βαθμ.

Θέση

2011

MotoGP

16

0

1

1

2

2

Honda

139

6

2010

MotoGP

18

0

0

0

0

0

Honda

125

8

2009

250cc

15

6

1

3

10

3

Gilera

231

3

2008

250cc

16

6

3

3

12

7

Gilera

281

1

2007

250cc

17

0

0

0

0

0

Gilera

97

10

2006

250cc

16

0

0

0

0

0

Gilera

92

10

2005

125cc

16

1

1

4

6

1

Aprilia

177

5

2004

125cc

13

1

0

0

1

2

Aprilia

79

11

2003

125cc

15

0

0

0

0

0

Aprilia

31

21

2002

125cc

6

0

0

0

0

0

Aprilia

3

33


Σύσσωμος ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και του αθλητισμού γενικότερα σε παγκόσμιο επίπεδο αποχαιρετούν τον άτυχο 24χρόνο αναβάτη της Gresini Honda, Marco Simoncelli.

Ο φετινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Αυστραλός αναβάτης της Repsol Honda, Casey Stoner, δήλωσε λίγο μετά το ατύχημα: «Μόλις είδα τα στιγμιότυπα, τι να πω, φοβήθηκα πολύ. Όταν φεύγει το κράνος, αυτό δεν είναι καλό σημάδι″, πράγματι δεν ήταν καλό…

ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010, Jorge Lorenzo, που λόγω τραυματισμού δεν αγωνίστηκε στην Sepang έγραψε στο Twitter: «Τι τραγωδία… Δεν υπάρχουν λόγια! Θα λείψεις σε όλους εμάς. RIP Marco!!!»

Ο Nicky Hayden δήλωσε : «Στην πίστα είμαστε όλοι αδέρφια, αποτελούμε μέλη της ίδιας οικογένειας. Ο Μάρκο θα μας λείψει πολύ. Ήταν συμπαθητικό παιδί. Πρέπει να είμαστε κοντά στην οικογένεια του. Πρέπει να φανούν δυνατοί, αλλά είναι τόσο δύσκολο»…

Twitter


Μαρκ Γουέμπερ : «RIP Μάρκο. Θα μας λείψει ένα ξεχωριστό ταλέντο. Οι σκέψεις μου είναι με τους αγαπημένους σου και όλη την οικογένεια του motogp»

Πάου Γκασόλ :«Τραγικό ατύχημα ο θάνατος του Μάρκο Σιμοντσέλι. Ημέρα γεμάτη θλίψη για εμάς που ακολουθούμε το άθλημα και εκτιμάμε την αξία της ζωής».





ΣΧΟΛΙΑ (1)

stefanos

 R.I.P Κρίμα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

trump-harley

Πολλαπλές επιθέσεις μέσω του Twitter εξαπέλυσε ο Trump κατά της Harley-Davidson, ύστερα από την ανακοίνωση της πρόθεσης της εταιρείας να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της στην Ευρώπη.

honda-Monkey_2018_1000

Με ιστορία που πλησιάζει πλέον τις έξι δεκαετίες το Monkey της Honda είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα δίκυκλα όλων των εποχών. Η ιαπωνική εταιρία φροντίζει να μεγαλώσει ακόμη περισσόρετο την ιστορία του λιλιπούτειου μοντέλου της με την παρουσίαση της νέας γενιάς.