GP Κορέας: Ταχύτερος ο Γουέμπερ στις ελεύθερες δοκιμές!
Ο πιλότος της Red Bull έγραψε ιστορία σήμερα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη μέρα δοκιμών στο Auto Valley.
Ο 33χρονος Αυστραλός που προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών ολοκλήρωσε σήμερα τις ελεύθερες δοκιμές στην Κορέα έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας.
Στην πρώτη περίοδο ταχύτερος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον που δοκίμασε το νέο σύστημα f duct της McLaren. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για αεροδυναμική διάταξη η οποία με την παρέμβαση του οδηγού οδηγεί σε στολάρισμα κάποια στοιχεία της πίσω αεροτομής. Η νέα βελτιωμένη διάταξη της McLaren στολάρει το κεντρικό πτερύγιο της πίσω αεροτομής.
Οι δυο περίοδοι ελεύθερων δοκιμών δεν ήταν ανέφελες. Ο Γουέμπερ είχε πρόβλημα στα φρένα, ο Μπάτον αντιμετώπισε υπερθέρμανση στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, ο Μάσα δεν μπορούσε να βρει με τίποτα πρόσφυση ακούστηκε μάλιστα στο team radio να αναφέρει πως στο τρίτο sector της πίστας η F10 δεν οδηγείται και παντού πάει με το πλάι. Ο αρχιμηχανικός του Ρομπ Σμέντλεϊ τον αντιμετώπισε στωικά.
Συνολικά η χάραξη της διαδρομής που έγινε από το Χέρμαν Τίλκε προβληματίζει. Ο Κορυφαίος Γερμανός αρχιτέκτονας σχεδιάζοντας την πίστα είχε στο μυαλό του τις εξής προκλήσεις: Μεγάλες ευθείες στο πρώτο κομμάτι, συνδυασμό μέσων και γρήγορων καμπών στο δεύτερο κομμάτι και όλα μαζί στο τρίτο. Πολλοί θεωρούν ότι πρόκειται για πίστα που εξισώνει τα πλεονεκτήματα των τριών κορυφαίων ομάδων.
Στην πράξη διαπιστώθηκαν τα εξής προβλήματα:
Πρώτα απ’ όλα η σκόνη, μπορεί η πίστα, τα πάντοκ και τα pit να είναι έτοιμα αλλά η υπόλοιπη περιοχή τριγύρω είναι ένα απέραντο εργοτάξιο.
Δεύτερον οι τοίχοι στο τρίτο sector που σχεδιάστηκαν ώστε να δώσουν μια αίσθηση «διαδρομής πόλης» εγείρουν θέματα ασφαλείας αλλά και πρακτικά. Στο τελευταίο κομμάτι πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού δεν υπάρχει χώρος για να κάνει στην άκρη κάποιος αργός συνδυασμός σε περίπτωση ντουμπλαρίσματος, αυτό στον αγώνα μπορεί να αποδειχτεί σημαντικό θέμα.
Τρίτον η είσοδος του pit lane είναι απότομη και γλιστερή.
Η Bridgestone έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη σκληρή και τη μαλακή γόμα, σήμερα ήταν προφανές ότι η μαλακή έδινε τους ταχύτερους χρόνους.
Εάν η πίστα συνεχίσει να γλιστρά την Κυριακή δεν είναι απίθανο κάποιες ομάδες να επιλέξουν στρατηγική δυο πιτ στοπ.
Οι κερκίδες σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές ήταν αρκετά γεμάτες αλλά αυτό εν μέρει οφείλονταν στα δωρεάν εισιτήρια που μοιράστηκαν σε σχολεία και στρατιωτικά τμήματα. Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m40.887s 15 2. Robert Kubica Renault 1m40.968s + 0.081s 18 3. Nico Rosberg Mercedes 1m41.152s + 0.265s 21 4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m41.371s + 0.484s 18 5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m41.940s + 1.053s 16 6. Michael Schumacher Mercedes 1m42.022s + 1.135s 25 7. Mark Webber Red Bull-Renault 1m42.202s + 1.315s 23 8. Nick Heidfeld Sauber-Ferrari 1m42.293s + 1.406s 18 9. Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1m42.678s + 1.791s 21 10. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m42.883s + 1.996s 23 11. Vitaly Petrov Renault 1m42.896s + 2.009s 22 12. Felipe Massa Ferrari 1m43.054s + 2.167s 25 13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m43.309s + 2.422s 20 14. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m43.602s + 2.715s 18 15. Fernando Alonso Ferrari 1m43.928s + 3.041s 21 16. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m43.940s + 3.053s 23 17. Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1m44.887s + 4.000s 21 18. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m45.141s + 4.254s 26 19. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m45.588s + 4.701s 20 20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m46.613s + 5.726s 17 21. Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1m47.115s + 6.228s 22 22. Sakon Yamamoto Hispania-Cosworth 1m50.347s + 9.460s 29 23. Bruno Senna Hispania-Cosworth 1m50.821s + 9.934s 15 24. Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1m51.701s + 10.814s 11 Δεύτερη περίοδος Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Webber Red Bull-Renault 1:37.942 23 2. Alonso Ferrari 1:38.132 + 0.190 30 3. Hamilton McLaren-Mercedes 1:38.279 + 0.337 29 4. Kubica Renault 1:38.718 + 0.776 29 5. Button McLaren-Mercedes 1:38.726 + 0.784 19 6. Massa Ferrari 1:38.820 + 0.878 32 7. Vettel Red Bull-Renault 1:39.204 + 1.262 22 8. Petrov Renault 1:39.267 + 1.325 28 9. Rosberg Mercedes 1:39.268 + 1.326 29 10. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:39.564 + 1.622 26 11. Heidfeld Sauber-Ferrari 1:39.588 + 1.646 25 12. Schumacher Mercedes 1:39.598 + 1.656 26 13. Barrichello Williams-Cosworth 1:39.812 + 1.870 35 14. Liuzzi Force India-Mercedes 1:39.881 + 1.939 27 15. Sutil Force India-Mercedes 1:39.971 + 2.029 22 16. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:40.478 + 2.536 30 17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:40.578 + 2.636 29 18. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:40.896 + 2.954 32 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:42.773 + 4.831 29 20. Trulli Lotus-Cosworth 1:42.801 + 4.859 19 21. Glock Virgin-Cosworth 1:43.115 + 5.173 26 22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:44.039 + 6.097 29 23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:45.166 + 7.224 19 24. Senna HRT-Cosworth 1:46.649 + 8.707 3
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν από τον Alpha απευθείας, αύριο στις 07:30
Πρώτη περίοδος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr