GP Κορέας: Ταχύτερος ο Γουέμπερ στις ελεύθερες δοκιμές!

GP Κορέας: Ταχύτερος ο Γουέμπερ στις ελεύθερες δοκιμές!

Ο πιλότος της Red Bull έγραψε ιστορία σήμερα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη μέρα δοκιμών στο Auto Valley.

GP Κορέας: Ταχύτερος ο Γουέμπερ στις ελεύθερες δοκιμές!

Ο 33χρονος Αυστραλός που προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών ολοκλήρωσε σήμερα τις ελεύθερες δοκιμές στην Κορέα έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας.
Στην πρώτη περίοδο ταχύτερος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον που δοκίμασε το νέο σύστημα f duct της McLaren. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για αεροδυναμική διάταξη η οποία με την παρέμβαση του οδηγού οδηγεί σε στολάρισμα κάποια στοιχεία της πίσω αεροτομής. Η νέα βελτιωμένη διάταξη της McLaren στολάρει το κεντρικό πτερύγιο της πίσω αεροτομής.

Οι δυο περίοδοι ελεύθερων δοκιμών δεν ήταν ανέφελες. Ο Γουέμπερ είχε πρόβλημα στα φρένα, ο Μπάτον αντιμετώπισε υπερθέρμανση στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, ο Μάσα δεν μπορούσε να βρει με τίποτα πρόσφυση ακούστηκε μάλιστα στο team radio να αναφέρει πως στο τρίτο sector της πίστας η F10 δεν οδηγείται και παντού πάει με το πλάι. Ο αρχιμηχανικός του Ρομπ Σμέντλεϊ τον αντιμετώπισε στωικά.

Συνολικά η χάραξη της διαδρομής που έγινε από το Χέρμαν Τίλκε προβληματίζει. Ο Κορυφαίος Γερμανός αρχιτέκτονας σχεδιάζοντας την πίστα είχε στο μυαλό του τις εξής προκλήσεις: Μεγάλες ευθείες στο πρώτο κομμάτι, συνδυασμό μέσων και γρήγορων καμπών στο δεύτερο κομμάτι και όλα μαζί στο τρίτο. Πολλοί θεωρούν ότι πρόκειται για πίστα που εξισώνει τα πλεονεκτήματα των τριών κορυφαίων ομάδων.

Στην πράξη διαπιστώθηκαν τα εξής προβλήματα:
Πρώτα απ’ όλα
η σκόνη, μπορεί η πίστα, τα πάντοκ και τα pit να είναι έτοιμα αλλά η υπόλοιπη περιοχή τριγύρω είναι ένα απέραντο εργοτάξιο.
Δεύτερον οι τοίχοι στο τρίτο sector που σχεδιάστηκαν ώστε να δώσουν μια αίσθηση «διαδρομής πόλης» εγείρουν θέματα ασφαλείας αλλά και πρακτικά. Στο τελευταίο κομμάτι πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού δεν υπάρχει χώρος για να κάνει στην άκρη κάποιος αργός συνδυασμός σε περίπτωση ντουμπλαρίσματος, αυτό στον αγώνα μπορεί να αποδειχτεί σημαντικό θέμα.
Τρίτον η είσοδος του pit lane είναι απότομη και γλιστερή.

Η Bridgestone έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη σκληρή και τη μαλακή γόμα, σήμερα ήταν προφανές ότι η μαλακή έδινε τους ταχύτερους χρόνους.
Εάν η πίστα συνεχίσει να γλιστρά την Κυριακή δεν είναι απίθανο κάποιες ομάδες να επιλέξουν στρατηγική δυο πιτ στοπ.

Κλείσιμο

Οι κερκίδες σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές ήταν αρκετά γεμάτες αλλά αυτό εν μέρει οφείλονταν στα δωρεάν εισιτήρια που μοιράστηκαν σε σχολεία και στρατιωτικά τμήματα.

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν από τον Alpha απευθείας, αύριο στις 07:30

Πρώτη περίοδος

Θέση    Οδηγός                                      Ομάδα                                               Χρόνος                  Διαφορά        Γύροι

 1.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m40.887s             15

 2.  Robert Kubica       Renault               1m40.968s  + 0.081s   18

 3.  Nico Rosberg        Mercedes              1m41.152s  + 0.265s   21

 4.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m41.371s  + 0.484s   18

 5.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m41.940s  + 1.053s   16

 6.  Michael Schumacher  Mercedes              1m42.022s  + 1.135s   25

 7.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m42.202s  + 1.315s   23

 8.  Nick Heidfeld       Sauber-Ferrari        1m42.293s  + 1.406s   18

 9.  Nico Hulkenberg     Williams-Cosworth     1m42.678s  + 1.791s   21

10.  Rubens Barrichello  Williams-Cosworth     1m42.883s  + 1.996s   23

11.  Vitaly Petrov       Renault               1m42.896s  + 2.009s   22

12.  Felipe Massa        Ferrari               1m43.054s  + 2.167s   25

13.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m43.309s  + 2.422s   20

14.  Adrian Sutil        Force India-Mercedes  1m43.602s  + 2.715s   18

15.  Fernando Alonso     Ferrari               1m43.928s  + 3.041s   21

16.  Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1m43.940s  + 3.053s   23

17.  Vitantonio Liuzzi   Force India-Mercedes  1m44.887s  + 4.000s   21

18.  Jaime Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    1m45.141s  + 4.254s   26

19.  Timo Glock          Virgin-Cosworth       1m45.588s  + 4.701s   20

20.  Jerome D'Ambrosio   Virgin-Cosworth       1m46.613s  + 5.726s   17

21.  Heikki Kovalainen   Lotus-Cosworth        1m47.115s  + 6.228s   22

22.  Sakon Yamamoto      Hispania-Cosworth     1m50.347s  + 9.460s   29

23.  Bruno Senna         Hispania-Cosworth     1m50.821s  + 9.934s   15

24.  Jarno Trulli        Lotus-Cosworth        1m51.701s  + 10.814s  11

 

Δεύτερη περίοδος

Θέση   Οδηγός                          Ομάδα                                                    Χρόνος              Διαφορά       Γύροι

 1.  Webber         Red Bull-Renault        1:37.942            23

 2.  Alonso         Ferrari                 1:38.132  + 0.190   30

 3.  Hamilton       McLaren-Mercedes        1:38.279  + 0.337   29

 4.  Kubica         Renault                 1:38.718  + 0.776   29

 5.  Button         McLaren-Mercedes        1:38.726  + 0.784   19

 6.  Massa          Ferrari                 1:38.820  + 0.878   32

 7.  Vettel         Red Bull-Renault        1:39.204  + 1.262   22

 8.  Petrov         Renault                 1:39.267  + 1.325   28

 9.  Rosberg        Mercedes                1:39.268  + 1.326   29

10.  Kobayashi      Sauber-Ferrari          1:39.564  + 1.622   26

11.  Heidfeld       Sauber-Ferrari          1:39.588  + 1.646   25

12.  Schumacher     Mercedes                1:39.598  + 1.656   26

13.  Barrichello    Williams-Cosworth       1:39.812  + 1.870   35

14.  Liuzzi         Force India-Mercedes    1:39.881  + 1.939   27

15.  Sutil          Force India-Mercedes    1:39.971  + 2.029   22

16.  Hulkenberg     Williams-Cosworth       1:40.478  + 2.536   30

17.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari      1:40.578  + 2.636   29

18.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari      1:40.896  + 2.954   32

19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth          1:42.773  + 4.831   29

20.  Trulli         Lotus-Cosworth          1:42.801  + 4.859   19

21.  Glock          Virgin-Cosworth         1:43.115  + 5.173   26

22.  di Grassi      Virgin-Cosworth         1:44.039  + 6.097   29

23.  Yamamoto       HRT-Cosworth            1:45.166  + 7.224   19

24.  Senna          HRT-Cosworth            1:46.649  + 8.707    3

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης