Χάμιλτον: Δεν είναι εύκολο να μάχεσαι με δυο!
Δυο μέρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Άλμπερτ Παρκ ο πρωταθλητής είναι ακόμη προβληματισμένος με τον τρόπο που έχασε τον αγώνα.
Ο Χάμιλτον εκκινούσε από την pole έχοντας πίσω τις δυο Ferrari: «Δεν είναι εύκολο να κοντράρεις μια ομάδα με δυο μονοθέσια όταν εσύ έχεις ένα» τόνισε ο Βρετανός που από ένα λάθος υπολογισμό στη στρατηγική βρέθηκε πίσω από το Φέτελ όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον αγώνα. Στη Ferrari αποφάσισαν να ακολουθήσουν δυο διαφορετικές στρατηγικές για να φέρουν σε δύσκολη θέση το Χάμιλτον .
Τράβηξαν μέσα το Ράικονεν στον 19ο γύρο και του άλλαξαν ελαστικά. Αυτό ήταν το νωρίτερο δυνατό για στρατηγική ενός πιτ στοπ. Ο Φινλανδός έκανε 39 γύρους με τη μαλακή γόμα, ήταν η μεγαλύτερη απόσταση που διένυσε κανείς στον αγώνα με ίδια λάστιχα. Στη Mercedes υποχρεώθηκαν για να μην βρεθεί μπροστά τους ο Ράικονεν (undercut) ν’ ακολουθήσουν ίδια στρατηγική βάζοντας το Χάμιλτον στα πιτ στον επόμενο γύρο. Τυπική/αναμενόμενη αντίδραση για να διατηρήσουν το προβάδισμα σε μια πίστα που το προσπέρασμα στα ίσα είναι πρακτικά αδύνατο παρά τις 3 ζώνες DRS που υιοθετήθηκαν για πρώτη φορά. Ο Φέτελ έμεινε με το ταλαιπωρημένο σετ ultrasoft (πάρα πολύ μαλακή γόμα) στην πίστα για 7 γύρους ακόμη. Βγαίνοντας ο Χάμιλτον η διαφορά ανάμεσά τους ήταν στα 14 sec και μέσα σε 4γύρους έπεσε στα 12sec. Ο Βρετανός κέρδιζε μισό sec ανά γύρο χάρη στα φρέσκα ελαστικά τα οποία δεν πίεζε ιδιαίτερα έχοντας στο μυαλό του ότι πρέπει ν’ αντέξουν για 38 γύρους. Ήταν προφανές ότι η στρατηγική της Ferrari δεν οδηγούσε πουθενά. Ο Φέτελ μετά το τέλος του αγώνα αποκάλυψε την απέλπιδα προσπάθεια τους: «Ποντάραμε στην εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, μόλις έμεινε η Haas, ένιωσα τους παλμούς μου στο κόκκινο». Οι Haas που έκαναν εξαιρετική εμφάνιση εγκατέλειψαν αμφότερες σε τρεις γύρους (24ο και 26ο) γιατί δεν κούμπωσε σωστά το μπουλόνι στον τροχό. Στη Ferrari εκμεταλλεύτηκαν την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας για να κάνουν «δωρεάν» πιτ στοπ. Ο Φέτελ βγαίνοντας, βρέθηκε οριακά εμπρός από το Χάμιλτον.
Ο Χάμιλτον τόνισε ότι είχε το μυαλό του στο Φέτελ αλλά ο Ράικονεν οδήγησε τόσο καλά που τον έφερε σε δύσκολη θέση: «Σίγουρα είναι σημαντικό να βρίσκονται και οι δυο Mercedes στις εμπρός σειρές καθώς οι Ferrari, Red Bull είναι ανταγωνιστικές. Εμπλέκεται τόσο πολύ τεχνολογία σ’ όλο αυτό με τη στρατηγική που τα πράγματα είναι πολύπλοκα. Μακάρι να εξαρτιόταν περισσότερο από τα χέρια μου και το πόσο καλά οδηγώ».
Εξηγώντας γιατί δεν μπόρεσε να πιέσει και να περάσει το Φέτελ ο Χάμιλτον είπε: «Προσπάθησα αλλά τα ελαστικά δεν άντεχαν, οδηγούσα στο 110% ρισκάροντας να χάσω και τους 18 βαθμούς στην προσπάθεια να πάρω άλλους 7. Αποφάσισα να προφυλάξω την υβριδική μηχανή για τους επόμενους αγώνες. Όλο αυτό είναι κόντρα στο αγωνιστικό μου πνεύμα γιατί θέλω να δίνω μάχη ως το τέλος. Είμαι σε εξαιρετική κατάσταση αλλά με τον τρόπο που λειτουργεί το άθλημα με την εξοικονόμηση καυσίμου και τις τρεις μηχανές ανά σεζόν πρέπει να προφυλαχτείς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr