Ο Vettel νίκησε για το γόητρο

Ο Vettel νίκησε για το γόητρο

Την πέμπτη φετινή του νίκη πανηγύρισε στην πίστα του Ιντερλάγκος ο Sebastian Vettel, σε μία επιτυχία… γοήτρου καθώς ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή έχει ήδη καταλήξει στον μεγάλο του αντίπαλο, Lewis Hamilton.

Ο Vettel είχε ηττηθεί στη μάχη της Pole Position από τον Valtteri Bottas, όμως στον αγώνα κατάφερε να βρεθεί μπροστά του μετά το πρώτο chicane.  Η Mercedes προσπάθησε μέσω στρατηγικής να βοηθήσει τον οδηγό της, κυνηγώντας το undercut φωνάζοντάς τον πρώτο στα pit στον 28ο γύρο.

Η Ferrari αντέδρασε άμεσα και αποτελεσματικά καθώς οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας έκαναν την αλλαγή ελαστικών έξι δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερα από τους ομόλογούς τους στη Mercedes. Κι αυτή η διαφορά ήταν που κράτησε μπροστά τον Vettel. Στη συνέχεια ο Γερμανός διαχειρίστηκε το προβάδισμά του και κατάφερε να φτάσει στην καρό σημαία πρώτος, χωρίς να απειληθεί ξανά από τον Φινλανδό.

Το βάθρο συμπλήρωσε η δεύτερη Ferrari, με τον Kimi Raikkonen, όμως ο Φινλανδός χρειάστηκε να «ιδρώσει» για να παραμείνει στο Top3, καθώς στους τελευταίους γύρους δέχθηκε ασφυκτική πίεση από τον Lewis Hamilton. O Βρετανός είχε εκκινήσει από το pit lane μετά την έξοδο στο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών και την αλλαγή μονάδας ισχύος. Βέβαια αυτό τον βοήθησε να αποφύγει τα απρόοπτα, καθώς στο πρώτο chicane είχαμε τριπλή επαφή ανάμεσα στους Kevin Magnussen, Daniel Ricciardo και Stoffel Vandoorne. Μάλιστα αυτή δεν ήταν η μόνη στον πρώτο γύρο, καθώς λίγα μέτρα αργότερα, ο Romain Grosjean έπεσε πάνω στον Esteban Ocon, βάζοντας τέλος στο εντυπωσιακό σερί του Γάλλου, που μετρούσε 27 σερί τερματισμούς. Ο Hamilton πάτησε γκάζι και μέσα σε εννέα γύρους είχε καταφέρει να μπει ήδη στις θέσεις που χάριζαν βαθμούς. Και έχοντας εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, κατάφερε να φτάσει μέχρι το γύρο 44. Έπειτα, έκανε 27 περάσματα με την πολύ μαλακή γόμα και καταιγιστικό ρυθμό, φτάνοντας τελικά μία ανάσα από το βάθρο. Πίεσε τον Raikkonen αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει. Οι Red Bull τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 5, με τον Ricciardo να πραγματοποιεί και αυτός αξιοσημείωτη αντεπίθεση έχοντας πέσει τελευταίος μετά το συμβάν της εκκίνησης. Έκτος ήταν ο τοπικός ήρωας Felipe Massa που πραγματοποίησε την τελευταία του εμφάνιση μπροστά στους συμπατριώτες του αφού αποχωρεί από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Fernando Alonso με τη McLaren-Honda MCL32, o Sergio Perez για λογαριασμό της Force India και ο Nico Hulkenberg για τη Renault. Η κατάταξη: brazil17-race-times640

ΣΧΟΛΙΑ (1)

για αποφυγη μπερδεματος

Ο αριθμος των πιτ στοπ στην τελευταια καρτα ειναι πλασματικος γιατι στη διαρκεια του αυτοκινητου ασφαλειας τα μονοθεσια περνουσαν απο το πιτ λειν επειδη τα συνεργεια καθαριζαν την πιστα στο πρωτο chicane που ειναι πριν την εξοδο του πιτ λειν. Δεν εκαναν 4 και 5 πιτ στοπς με αλλα λογια αλλα 1 ή 2. Ο Βερλαιν ειναι με 3 επειδη μαλλον σε ενα απο τα περασματα πισω απο το αυτοκινητο ασφαλειας αλλαξε γομα και δεν ξαναχρειαστηκε να σταματησει

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ricciardo-monaco

Τι κι αν από τον 29 γύρο ο Daniel Ricciardo είχε χάσει μέρος της ισχύος της υβριδικής μηχανής του; Οδηγώντας με μαεστρία, διαχειρίστηκε το πρόβλημα αυτό αλλά και την φθορά των ελαστικών του, πανηγυρίζοντας μία πανάξια νίκη στους δρόμους του Μονακό!

formula-monaco_main01

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, στο Μονακό συρρέει μεγάλο μέρος της πλουτοκρατίας του πλανήτη και κυρίως της Ευρώπης. Το θρυλικό Grand Prix του Μονακό, που διεξάγεται στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου, εκτός από το αγωνιστικό ενδιαφέρον - που φέτος είναι ιδιαίτερα έντονο – γίνεται και μία άτυπη κόντρα, πλούτου, χλιδής και… καμπύλης.

19
ricciardo-monaco18

H απόλυτη κυριαρχία του Daniel Ricciardo στους δρόμους του πριγκιπάτου συνεχίστηκε! Μετά το 3 στα 3 στις ελεύθερες δοκιμές, ο Αυστραλός έκανε το 3 στα 3 και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων.

hamilton-baku18-a1000X600

Μία πολύ σημαντική βαθμολογικά νίκη πανηγύρισε στην Ισπανία ο Lewis Hamilton, με τη Mercedes να κάνει το 1-2 στον πέμπτο αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

REDBULL

Ήταν ένας αγώνας που επί 51 γύρους μας κρατούσε σε συνεχή αγωνία, περιελάμβανε πολλές μάχες, κάποιες εξ αυτών με ατυχείς καταλήξεις, λάθη, ατυχήματα, συνολικά 70 προσπεράσεις αυτοκίνητα ασφαλείας και μία κατάταξη που ουδείς μπορούσε να προβλέψει. Είναι χαρακτηριστικό πως στις βαθμολογούμενες θέσεις βρίσκονται οδηγοί από 8 ομάδες!