F1: Κινητήρες GDI, 1.5lt -670PS
F1: Κινητήρες GDI, 1.5lt -670PS
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Αμεντέο Φελίσα μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεση στο Πεκίνο υπερθεμάτισε για την αναγκαιότητα χρήσης τεχνολογίας αιχμής στους κινητήρες της F1 στο μέλλον.
- Η συζήτηση έχει φουντώσει για την επόμενη μέρα στους κινητήρες
- Εξετάζεται το ενδεχόμενο εξέλιξης της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού σε βενζινοκινητήρες
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Αμεντέο Φελίσα μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεση στο Πεκίνο υπερθεμάτισε για την αναγκαιότητα χρήσης τεχνολογίας αιχμής στους κινητήρες της F1 στο μέλλον.
Ο Ιταλός αναφέρθηκε στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που ταιριάζει με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες και ήδη χρησιμοποιείται ευρέως στο ντήζελ που έχει μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης.
«Εάν πρόκειται η F1 να εξελίξει μια τεχνολογία με σκοπό αυτή να εφαρμοστεί μεθαύριο και σ’ αυτοκίνητα παραγωγής τότε η καλύτερη κατεύθυνση είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Εμείς υποστηρίζουμε ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση για απόδοση και αξιοποίηση του κινητήρα».
Η δήλωση αυτή του διευ. Συμβούλου της Ferrari ήρθε σαν απάντηση στον αγ. διευθυντή της Mercedes Νόρμπερτ Χάουγκ που δήλωσε στη Σαγκάη: «Η F1 γοητεύει γιατί είναι γρήγορη, φασαριόζα και κινείται οριακά. Οι πράσινες τεχνολογίες είναι καλοδεχούμενες αλλά ας παραμείνουμε ρεαλιστές. Ένα 747 καταναλώνει περισσότερο καύσιμο για να πετάξει από την Ευρώπη στην Ιαπωνία απ’ όσο καταναλώνεται σε μια χρονιά στη F1. Πρέπει να μειώσουμε τη χωρητικότητα των κινητήρων όταν όμως μιλάμε για κινητήρα 700PS αυτός δεν μπορεί να είναι το πιο οικολογικό πράγμα στον κόσμο» κατέληξε ο Γερμανός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα