Μπάτον: Η Ferrari είναι ταχύτερη…
Ο Βρετανός μιλά λίγες στιγμές αφότου σημείωσε τον ταχύτερο φετινό χρόνο χτες στη Χερέθ…
- Οι δοκιμές στη Χερέθ ολοκληρώθηκαν
- Ο Μπάτον ήταν ταχύτερος όλων με την MP4/25
- Ο ίδιος όμως πιστεύει ότι η Ferrari F10 είναι ανώτερη.
Πως πήγε η τελευταία μέρα δοκιμών;
Πήγε καλά γιατί είχαμε στεγνό οδόστρωμα. Ήταν ενοχλητικό τις προηγούμενες μέρες που ο καιρός ήταν ασταθής και συνεχώς έβρεχε. Όμως την τελευταία μέρα ήταν τέλεια γιατί ξεκινήσαμε με λίγη υγρασία και αμέσως η πίστα στέγνωσε οπότε μπορέσαμε να δουλέψουμε και την οριακή στιγμή που αλλάζεις από ενδιάμεσα σε στεγνά ελαστικά. Την υπόλοιπη μέρα δουλέψαμε στο στενό οδόστρωμα. Πραγματοποιήσαμε δυο εξόδους με μεγάλο αριθμών γύρων και διαπίστωσα βελτίωση από την προηγούμενη φορά που το είχα επιχειρήσει ξανά. Οπότε κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Χρειάζεται ακόμη να λυθούν μερικά θέματα για να είμαι στο 100% αλλά είναι θετικό ότι σε κάθε έξοδο βλέπω να προοδεύουμε.
Κάθεσαι καλά, βολεύτηκες;
Ναι τέλεια έκαναν μοναδική δουλειά για να με χωρέσουν στο μονοθέσιο. Δεν ήταν απλό καθότι στο πρόσφατο παρελθόν δούλευαν με πιο βραχύσωμους οδηγούς. Νιώθω οικεία με το μονοθέσιο, σα να ήμουν χρόνια εδώ. Οπότε μας απασχολεί να βελτιώσουμε το μονοθέσιο.
Ποιον βλέπεις ως κυριότερο αντίπαλο;
Νομίζω ότι η Ferrari είναι πολύ δυνατή. Αν δείτε το σημερινό τους γυρολόγιο οι χρόνοι ήταν σταθεροί. Νομίζω ότι η σταθερότητά τους είναι καλύτερη απ’ όλων αυτή τη στιγμή. Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τι κάνουν. Ο δικός μας ρυθμός είναι καλός αλλά έχουμε ακόμη περιθώρια βελτίωσης.
Έχεις εικόνα από άλλα μονοθέσια;
Ακολούθησα τον Αλόνσο και το Σουμάχερ, για να δω τι γίνεται. Δεν ξέρω τι φορτίο καυσίμου έχουν αλλά μπορούσα να δω την ισορροπία του μονοθεσίου. Η Mercedes ήταν νευρική στο πίσω μέρος και στο φρενάρισμα μπλόκαραν οι πίσω τροχοί. Αν όμως είχαν 150kg καυσίμου αυτό μάλλον είναι λογικό. Η Ferrari έδειχνε πολύ σταθερή. Για μένα το μονοθέσιο μας έχει την ταχύτητα που πρέπει για ένα γρήγορο γύρο. Επιπλέον υπό φορτίο βελτιωνόμαστε κάθε φορά. Το δύσκολο είναι να ρυθμίσεις το μονοθέσιο να έχει σταθερότητα όταν αλαφρώνει γύρο με το γύρο από τα 150kg στα 20kg. Δεν μπορείς με υψηλό φορτίο να πιέζεις σε κάθε γύρο. Πρέπει να προστατεύεις το μονοθέσιο και τα ελαστικά. Ο στόχος μας είναι να πετύχουμε ένα στήσιμο τέτοιο που να μπορούμε να πιέζουμε στο 100% σε κάθε γύρο χωρίς να ανησυχούμε για τα ελαστικά.
Προσαρμόστηκες στη McLaren;
Όταν αλλάζεις ομάδα αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πιο εύκολο απ’ ότι περίμενα. Πέρασα αρκετό χρόνο στο εργοστάσιο πριν ξεκινήσουμε δοκιμές, δεν είχα περάσει ποτέ τόσο χρόνο σ’ εργοστάσιο.
Χρησιμοποίησα πολύ τον προσομοιωτή και αυτό ήταν πολύ χρήσιμο για να συντονιστώ με τους ανθρώπους γύρω μου και να τους γνωρίσω. Όλοι αδημονούν να διεκδικήσουν τον τίτλο. Νιώθω σα να είμαι εδώ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και όχι μόνο δυο μήνες.
Πως είναι η σχέση σου με το Λιούις;
Έχουμε διαφορετικές μέρες δοκιμών. Ακούω τι έχει να πει και αυτός το ίδιο, δοκιμάζουμε και οι δυο τις επιλογές του άλλου. Η ατμόσφαιρα είναι πολύ καλή αλλά φυσικά ακόμη δεν έχουμε αρχίσει τους αγώνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr