F1 - Βραζιλία: Ταχύτερος ο Αλόνσο στις ελεύθερες δοκιμές!
- Ο Γουέμπερ έκανε τον καλύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Αλόνσο ήταν ο ταχύτερος της ημέρας
- Έβρεχε κατά διαστήματα
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν το Σάββατο από τον ΑΝΤ1 στις 19:15
Ο άστατος καιρός ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.
Η πρώτη περίοδος ξεκίνησε στεγνή και άρχισε να βρέχει μετά το πρώτο 20λεπτο. Η ένταση της βροχής δυνάμωσε και αργότερα κόπασε προς το τέλος της περιόδου οι οδη
- Ο Γουέμπερ έκανε τον καλύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Αλόνσο ήταν ο ταχύτερος της ημέρας
- Έβρεχε κατά διαστήματα
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν το Σάββατο από τον ΑΝΤ1 στις 19:15
Ο άστατος καιρός ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.
Η πρώτη περίοδος ξεκίνησε στεγνή και άρχισε να βρέχει μετά το πρώτο 20λεπτο. Η ένταση της βροχής δυνάμωσε και αργότερα κόπασε προς το τέλος της περιόδου οι οδηγοί χρησιμοποίησαν ξανά σλικ ελαστικά. Κάτω από τέτοιες συνθήκες φυσιολογικό ήταν να έχουν πολλές εξόδους και προβλήματα με σημαντικότερη αυτή του Ρομάν Γκροζάν που οδήγησε και στην προσωρινή διακοπή της διαδικασίας.Η έξοδος του Γκροζάν υποχρέωσε τον αλυτάρχη να βγάλει κόκκινη σημαία
Ο αντικαταστάτης του Τίμο Γκλοκ Καμούι Κομπαγιάσι ήταν αξιοπρεπής ενώ από την κορυφή της κατάταξης ήταν σαφές πως οι Red Bull σκοπεύουν να παλέψουν για το 1 -2 αυτό το Σαββατοκύριακο. Υπολογίσιμες αντίπαλοι εκτός από τις Brawn δείχνουν να είναι και οι McLaren οι οποίες έχουν το πλεονέκτημα του KERS. Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο Σεμπαστιάν Μποεμί ήταν ο ταχύτερος στο μεγαλύτερο διάστημα και μέχρι ο Αλόνσο να σημειώσει στο φινάλε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Ο Μπάτον πήγε αρκετά γρήγορα αφού έλυσε τα προβλήματα στησίματος του μονοθεσίου που αντιμετώπιζε. Ο Φισικέλα έμεινε με τη Ferrari στην έξοδο των πιτ.
Ο Μάσα ήταν στην πίστα του Ιντερλάγκος
Για πρώτη φορά από το 2003 το GP της Βραζιλίας δεν είναι ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος. Η αριστερόστροφη πίστα του Ιντερλάγκος βρίσκεται σε υψόμετρο 800 μέτρων και έχει 5 δεξιές και 10 αριστερές στροφές. Οι οδηγοί μένουν στο γκάζι στο 65% του γύρου και η ανώτατη τελική είναι τα 314km/h. Το γκάζι μένει ανοιχτό για 17sec ή 1220 m από το τελευταίο κομμάτι του γύρου μέχρι τα φρένα για την πρώτη στροφή. Εκεί είναι και το καλύτερο σημείο για προσπέρασμα, τα μονοθέσια με KERS θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα στο Ιντερλάγκος.
Ο Αλόνσο δεν απέφυγε τις βόλτες στο χορτάρι
Οι αλλαγές ταχυτήτων σε κάθε γύρο είναι 40, η φθορά των ελαστικών μέτρια, των φρένων χαμηλή και η κλίση στις αεροτομές μέση. Οι αναπηδήσεις έχουν περιοριστεί μετά το στρώσιμο της πίστας με νέο ασφαλτοτάπητα. Λόγω υψομέτρου ο αέρας είναι πιο αραιός έτσι επηρεάζεται αρνητικά η απόδοση των κινητήρων που χάνουν περίπου 60PS. Αντίστοιχα βέβαια μειώνεται και η καταπόνησή τους.
Προβλήματα στο set –up για τον Κοβαλάινεν
Ο Φελίπε Μάσα θα είναι ο άνθρωπος που θα κουνήσει την καρό σημαία στο νικητή. Ο Μάσα που την προηγούμενη Δευτέρα οδήγησε για πρώτη φορά μονοθέσιο (F2007) μετά το ατύχημά του ετοιμάζεται για την επιστροφή του το 2010.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:12.463 | 29 | |||
2 | 1:12.874 | 0.411 | 32 | ||
3 | 1:12.932 | 0.469 | 27 | ||
4 | 1:12.989 | 0.526 | 25 | ||
5 | 1:13.048 | 0.585 | 25 | ||
6 | 1:13.067 | 0.604 | 21 | ||
7 | 1:13.141 | 0.678 | 29 | ||
8 | 1:13.147 | 0.684 | 23 | ||
9 | 1:13.232 | 0.769 | 23 | ||
10 | 1:13.321 | 0.858 | 24 | ||
11 | 1:13.326 | 0.863 | 26 | ||
12 | 1:13.464 | 1.001 | 28 | ||
13 | 1:13.503 | 1.040 | 24 | ||
14 | 1:13.563 | 1.100 | 24 | ||
15 | 1:13.619 | 1.156 | 23 | ||
16 | 1:13.787 | 1.324 | 28 | ||
17 | 1:13.829 | 1.366 | 26 | ||
18 | 1:14.029 | 1.566 | 27 | ||
19 | 1:14.040 | 1.577 | 38 | ||
20 | 1:14.173 | 1.710 | 23 |
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:12.314 | 27 | |||
2 | 1:12.357 | 0.043 | 45 | ||
3 | 1:12.459 | 0.145 | 38 | ||
4 | 1:12.514 | 0.200 | 41 | ||
5 | 1:12.523 | 0.209 | 45 | ||
6 | 1:12.605 | 0.291 | 37 | ||
7 | 1:12.611 | 0.297 | 45 | ||
8 | 1:12.633 | 0.319 | 42 | ||
9 | 1:12.720 | 0.406 | 35 | ||
10 | 1:12.749 | 0.435 | 39 | ||
11 | 1:12.806 | 0.492 | 27 | ||
12 | 1:12.862 | 0.548 | 39 | ||
13 | 1:12.869 | 0.555 | 40 | ||
14 | 1:12.929 | 0.615 | 41 | ||
15 | 1:12.948 | 0.634 | 38 | ||
16 | 1:12.950 | 0.636 | 36 | ||
17 | 1:12.992 | 0.678 | 39 | ||
18 | 1:13.026 | 0.712 | 42 | ||
19 | 1:13.041 | 0.727 | 40 | ||
20 | 1:13.275 | 0.961 | 38 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr