F1 - Βραζιλία: Ταχύτερος ο Αλόνσο στις ελεύθερες δοκιμές!

F1 - Βραζιλία: Ταχύτερος ο Αλόνσο στις ελεύθερες δοκιμές!

  • Ο Γουέμπερ έκανε τον καλύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
  • Ο Αλόνσο ήταν ο ταχύτερος της ημέρας
  • Έβρεχε κατά διαστήματα
  • Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν το Σάββατο από τον ΑΝΤ1 στις 19:15
     

Ο άστατος καιρός ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.

Η πρώτη περίοδος ξεκίνησε στεγνή και άρχισε να βρέχει μετά το πρώτο 20λεπτο. Η ένταση της  βροχής δυνάμωσε και αργότερα κόπασε προς το τέλος της περιόδου οι οδη

F1 - Βραζιλία: Ταχύτερος ο Αλόνσο στις ελεύθερες δοκιμές!
  • Ο Γουέμπερ έκανε τον καλύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
  • Ο Αλόνσο ήταν ο ταχύτερος της ημέρας
  • Έβρεχε κατά διαστήματα
  • Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν το Σάββατο από τον ΑΝΤ1 στις 19:15
     

Ο άστατος καιρός ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.

Η πρώτη περίοδος ξεκίνησε στεγνή και άρχισε να βρέχει μετά το πρώτο 20λεπτο. Η ένταση της  βροχής δυνάμωσε και αργότερα κόπασε προς το τέλος της περιόδου οι οδηγοί χρησιμοποίησαν ξανά σλικ ελαστικά. Κάτω από τέτοιες συνθήκες φυσιολογικό ήταν να έχουν πολλές εξόδους και προβλήματα με σημαντικότερη αυτή του Ρομάν Γκροζάν που οδήγησε και στην προσωρινή διακοπή της διαδικασίας.


Η έξοδος του  Γκροζάν υποχρέωσε τον αλυτάρχη να βγάλει κόκκινη σημαία

Ο αντικαταστάτης του Τίμο Γκλοκ Καμούι Κομπαγιάσι ήταν αξιοπρεπής ενώ από την κορυφή της κατάταξης ήταν σαφές πως οι Red Bull σκοπεύουν να παλέψουν για το 1 -2 αυτό το Σαββατοκύριακο. Υπολογίσιμες αντίπαλοι εκτός από τις Brawn δείχνουν να είναι και οι McLaren οι οποίες έχουν το πλεονέκτημα του KERS. Στη δεύτερη  περίοδο δοκιμών ο Σεμπαστιάν Μποεμί ήταν ο ταχύτερος στο μεγαλύτερο διάστημα και μέχρι ο Αλόνσο να σημειώσει στο φινάλε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Ο Μπάτον πήγε αρκετά γρήγορα αφού έλυσε τα προβλήματα στησίματος του μονοθεσίου που αντιμετώπιζε. Ο Φισικέλα έμεινε με τη Ferrari στην έξοδο των πιτ.

Κλείσιμο

Ο Μάσα ήταν στην πίστα του Ιντερλάγκος

Για πρώτη φορά από το 2003 το GP της Βραζιλίας δεν είναι ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος. Η αριστερόστροφη πίστα του Ιντερλάγκος βρίσκεται σε υψόμετρο 800 μέτρων και έχει 5 δεξιές και 10 αριστερές στροφές. Οι οδηγοί μένουν στο γκάζι στο 65% του γύρου και η ανώτατη τελική είναι τα 314km/h. Το γκάζι μένει ανοιχτό για 17sec ή 1220 m από το τελευταίο κομμάτι του γύρου μέχρι τα φρένα για την πρώτη στροφή. Εκεί είναι και το καλύτερο σημείο για προσπέρασμα, τα μονοθέσια με KERS θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα στο Ιντερλάγκος.



Ο Αλόνσο δεν  απέφυγε τις βόλτες στο χορτάρι

Οι αλλαγές ταχυτήτων σε κάθε γύρο είναι 40, η φθορά των ελαστικών μέτρια, των φρένων χαμηλή και η κλίση στις αεροτομές μέση. Οι αναπηδήσεις έχουν περιοριστεί μετά το στρώσιμο της πίστας με νέο ασφαλτοτάπητα. Λόγω υψομέτρου ο αέρας είναι πιο αραιός έτσι επηρεάζεται αρνητικά  η απόδοση των κινητήρων που χάνουν περίπου 60PS. Αντίστοιχα βέβαια μειώνεται και η καταπόνησή τους. 


Προβλήματα στο  set –up για τον Κοβαλάινεν

Ο Φελίπε Μάσα θα είναι ο άνθρωπος που θα κουνήσει την καρό σημαία στο νικητή. Ο Μάσα που την προηγούμενη Δευτέρα οδήγησε για πρώτη φορά μονοθέσιο (F2007) μετά το ατύχημά του ετοιμάζεται για την επιστροφή του το 2010. 

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Pos

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

Mark Webber

RBR-Renault

1:12.463

29

2

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:12.874

0.411

32

3

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:12.932

0.469

27

4

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:12.989

0.526

25

5

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:13.048

0.585

25

6

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:13.067

0.604

21

7

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:13.141

0.678

29

8

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:13.147

0.684

23

9

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:13.232

0.769

23

10

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:13.321

0.858

24

11

Jarno Trulli

Toyota

1:13.326

0.863

26

12

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:13.464

1.001

28

13

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:13.503

1.040

24

14

Robert Kubica

BMW Sauber

1:13.563

1.100

24

15

Giancarlo Fisichella

Ferrari

1:13.619

1.156

23

16

Fernando Alonso

Renault

1:13.787

1.324

28

17

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1:13.829

1.366

26

18

Kamui Kobayashi

Toyota

1:14.029

1.566

27

19

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:14.040

1.577

38

20

Romain Grosjean

Renault

1:14.173

1.710

23

 Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Pos

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

Fernando Alonso

Renault

1:12.314

27

2

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:12.357

0.043

45

3

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:12.459

0.145

38

4

Mark Webber

RBR-Renault

1:12.514

0.200

41

5

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:12.523

0.209

45

6

Jarno Trulli

Toyota

1:12.605

0.291

37

7

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:12.611

0.297

45

8

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:12.633

0.319

42

9

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:12.720

0.406

35

10

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:12.749

0.435

39

11

Romain Grosjean

Renault

1:12.806

0.492

27

12

Robert Kubica

BMW Sauber

1:12.862

0.548

39

13

Kamui Kobayashi

Toyota

1:12.869

0.555

40

14

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:12.929

0.615

41

15

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:12.948

0.634

38

16

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1:12.950

0.636

36

17

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:12.992

0.678

39

18

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:13.026

0.712

42

19

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:13.041

0.727

40

20

Giancarlo Fisichella

Ferrari

1:13.275

0.961

38


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης