Toyota: Στον εντός έδρας αγώνα…
- Οι Ιάπωνες πάνε με μεγάλες φιλοδοξίες στον εντός έδρας αγώνα τους
- Μεγάλη ώθηση η 2η θέση του Γκλοκ στη Σιγκαπούρη
- Οι δυο πιλότοι μιλούν για τη Σουζούκα
Πως σας φαίνεται η Σουζούκα;
Γιάρνο Τρούλι: Είναι μια πολύ τεχνική και απαιτητική πίστα. Έχει πολλές στροφές υψηλής ταχύτητας και απότομες αλλαγές πορείας μια πολύ ευχάρι
- Οι Ιάπωνες πάνε με μεγάλες φιλοδοξίες στον εντός έδρας αγώνα τους
- Μεγάλη ώθηση η 2η θέση του Γκλοκ στη Σιγκαπούρη
- Οι δυο πιλότοι μιλούν για τη Σουζούκα
Πως σας φαίνεται η Σουζούκα;
Γιάρνο Τρούλι: Είναι μια πολύ τεχνική και απαιτητική πίστα. Έχει πολλές στροφές υψηλής ταχύτητας και απότομες αλλαγές πορείας μια πολύ ευχάριστη πρόκληση για τον οδηγό. Μοιάζει με το Σπα ίσως είναι λίγο πιο δύσκολη. Υπάρχουν στροφές διαφορετικής μορφής πρέπει το μονοθέσιο να είναι επαρκές σ’ όλους τους τομείς η αεροδυναμική παίζει σημαντικό ρόλο. Ανυπομονώ να βρεθώ εκεί.
Τίμο Γκλοκ: Η Σουζούκα είναι σπουδαία πίστα απ’ τις καλύτερες στον κόσμο. Ανυπομονώ να οδηγήσω ξανά εκεί, έχουν περάσει για μένα 5 χρόνια απ’ την τελευταία φορά. Κύριο χαρακτηριστικό της διαδρομής είναι ότι έχει υψηλότατη μ.ω.τ και αυτό είναι διασκεδαστικό με μονοθέσιο F1.
Έχει πολλές διαφορετικές στροφές και υψομετρικές εναλλαγές. Δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας σημείο;
Γιάρνο Τρούλι:
Η πίστα είναι πολύ καλή για να διαλέξεις μόνο ένα σημείο. Ο συνδυασμός γρήγορων στροφών στην αρχή του γύρου είναι απολαυστικός με μονοθέσιο F1. Η γρήγορη αριστερή 130R και το φρενάρισμα που ακολουθεί για το σικέιν είναι μεγάλη πρόκληση.
Τίμο Γκλοκ:
Για μένα το πιο συναρπαστικό μέρος της διαδρομής είναι το πρώτο κομμάτι με τις γρήγορες στροφές 3, 4 και 5. Κινείσαι με 300km/h και οι αλλαγές διεύθυνσης είναι μια ευχάριστη πρόκληση. Παλιότερα η 130R ήταν μεγάλη πρόκληση τώρα με τους νέους κανονισμούς στην αεροδυναμική πιστεύω ότι θα είναι πιο εύκολο να περάσει κανείς με τέρμα γκάζι.
Τι αναμνήσεις έχετε από τη Σουζούκα;
Γιάρνο Τρούλι: Έχω και καλές και κακές αναμνήσεις. Γενικά δεν ήμουν ιδιαίτερα τυχερός σ’ αυτόν τον αγώνα. Θυμάμαι το 2003 ήμουν ταχύτερος στην 1η περίοδο δοκιμών αλλά στη 2η δεν με ευνόησε το χρονικό σημείο που βγήκα και εκκίνησα από το τέλος. Παρόλα αυτά κατάφερα να τερματίσω 5ος εάν είχα εκκινήσει από την πρώτη πεντάδα θα είχα κερδίσει τον αγώνα.
Το 2004 έκανα το ντεμπούτο μου για την Toyota στη Σουζούκα και πέτυχα πολύ πρώτο χρόνο στις δοκιμές, η αντίδραση των φιλάθλων ήταν μοναδική.
Τίμο Γκλοκ:
Έχω πάει μια φορά στη ζωή μου στη Σουζούκα και θυμάμαι όταν προσγειώθηκα δε δούλευε το κινητό μου και αναγκάστηκα να αγοράσω άλλο. Έχω βρεθεί μια φορά στην πίστα και εντυπωσιάστηκα.
Ποιος είναι ο στόχος σας για το Ιαπωνικό GP;
Γιάρνο Τρούλι: Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί και ελπίζω να έχουμε έναν καλό αγώνα εντός έδρας. Στόχος μας μια θέση στην 6αδα και γιατί όχι στο βάθρο. Ελπίζω να δικαιώσουμε τις προσδοκίες των Ιαπώνων φιλάθλων.
Τίμο Γκλοκ:
Θα ήθελα κάποια μέρα να κερδίσω το GP της Ιαπωνίας για λογαριασμό της Toyota. Αυτό είναι το όνειρό μου. Δεν ξέρω εάν αυτό είναι εφικτό φέτος, όμως μια θέση στο βάθρο είναι μέσα στις δυνατότητές μας. Εάν τα καταφέρω θα είναι τέλειο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr