Bridgestone: Αλλαγή στρατηγικής
- Η Ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την επιλογή γομών για τα επόμενα GP
- Δεν θα υπάρχει η μεγάλη διαφοροποίηση που είχε υιοθετηθεί έως σήμερα
Η Bridgestone εγκαταλείπει (;) την πολιτική μεγάλης διαφοροποίησης στην επιλογή γομών στη F1. Μέχρι σήμερα στους φετινούς αγώνες βλέπαμε δυο ζευγάρια επιλογών:
Μαλακή και σκληρή. Μόνη εξαίρεση υπήρξε το Μονακό όπου χρησιμοποιήθηκαν η πολύ μαλακή και η μαλακή γόμα. Στον επόμενο αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ (12/7) είναι προγραμματ
- Η Ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την επιλογή γομών για τα επόμενα GP
- Δεν θα υπάρχει η μεγάλη διαφοροποίηση που είχε υιοθετηθεί έως σήμερα
Η Bridgestone εγκαταλείπει (;) την πολιτική μεγάλης διαφοροποίησης στην επιλογή γομών στη F1. Μέχρι σήμερα στους φετινούς αγώνες βλέπαμε δυο ζευγάρια επιλογών:
Μαλακή και σκληρή. Μόνη εξαίρεση υπήρξε το Μονακό όπου χρησιμοποιήθηκαν η πολύ μαλακή και η μαλακή γόμα. Στον επόμενο αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ (12/7) είναι προγραμματισμένο να χρησιμοποιηθούν η πολύ μαλακή και η μέση γόμα.
Η μεγάλη διαφορά που είχε υιοθετηθεί με τις ευλογίες της FIA είχε σα στόχο τη διεύρυνση των επιλογών στρατηγικής που θα έδινε πιο απρόβλεπτο αγώνα με περισσότερα προσπεράσματα. Όμως αυτό δεν επετεύχθη. Έτσι ενόψει των επόμενων αγώνων που παρουσιάζουν κάποιες ιδιαιτερότητες η Bridgestone αποφάσισε να ελαχιστοποιήσει τις διαφορές
Ουγγαρία (26/7) : Πολύ μαλακή και μαλακή γόμα
Ευρώπη (23/8): Πολύ μαλακή και μαλακή γόμα
Βέλγιο (30/8): Μαλακή και μέση γόμα
Ιταλία (13/9): Μαλακή και μέση γόμα
Ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone, κ. Χιροχάιντ Χαμασίμα δήλωσε για το θέμα:
«Τα χαρακτηριστικά του Ουγγαρόρινγκ απαιτούν τις πιο μαλακές γόμες. Το ίδιο και η διαδρομή της Βαλένθια που γίνεται σε δημόσιους δρόμους. Στο Σπα είναι πιθανό να είναι χαμηλές οι θερμοκρασίες και στη Μόντσα η σκληρή με τη μαλακή γόμα θα έχουν τεράστια διαφορά. Οπότε οδηγηθήκαμε σ’ αυτές τις επιλογές».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr