Σας αποκαλύπτουμε τα μυστικά του μονοθεσίου της Red Bull
- Δια χειρός Άντριαν Νιούι η σημαντική αναβάθμιση του μονοθεσίου στο Σίλβερστον
- Ετοιμάζει αντεπίθεση στο Νίρμπουργκρινγκ η Brawn
Παρατηρώντας τις ταχύτητες διέλευσης από τις γρήγορες καμπές στην πίστα του Σίλβερστον αλλά και στην πίστα της Κωνσταντινούπολης είναι προφανές ότι η Red Bull RB5 υπερέχει απ’ όλα τα μονοθέσια. Καθοριστικός παράγοντας για να περάσεις πιο γρήγορα από μια καμπή των 200km/h είναι η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου, αυτό είναι και το δυνα
- Δια χειρός Άντριαν Νιούι η σημαντική αναβάθμιση του μονοθεσίου στο Σίλβερστον
- Ετοιμάζει αντεπίθεση στο Νίρμπουργκρινγκ η Brawn
Παρατηρώντας τις ταχύτητες διέλευσης από τις γρήγορες καμπές στην πίστα του Σίλβερστον αλλά και στην πίστα της Κωνσταντινούπολης είναι προφανές ότι η Red Bull RB5 υπερέχει απ’ όλα τα μονοθέσια. Καθοριστικός παράγοντας για να περάσεις πιο γρήγορα από μια καμπή των 200km/h είναι η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου, αυτό είναι και το δυνατό σημείο της RB5. Όμως τίποτα στη F1 δεν επιτυγχάνεται χωρίς αντίστοιχο τίμημα, η RB5 πιέζει πολύ τα ελαστικά της φθείροντάς τα περισσότερο απ’ ότι η Brawn.
Η ημικυκλική απόληξη μορφοποιεί τον αέρα, απομακρύνοντας τον από το ταχύ
ρεύμα αέρα που εξέρχεται από το διαχύτη
Επιπλέον φέτος, όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή του στο «Car & Speed» (στο «Πρώτο Θέμα» της Κυριακής 5/7) ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone Χιροχάνιτ Χαμασίμα: «Τα σλικ ελαστικά παρέμειναν στην ίδια διάσταση με αυτή που είχαν τα ελαστικά με αυλακώσεις. Αυτό άλλαξε την ισορροπία κρατήματος ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Το εμπρός μέρος κρατάει περισσότερο από το πίσω και γι’ αυτό έχουμε έντονη υπερστροφή…»
H τηλεοπτική κάμερα είναι κάτω από το ρύγχος
Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ο Άντριαν Νιούι μετατόπισε τους εμπρός και πίσω τροχούς προς τα πίσω σε σχέση με το σασί. Έτσι το κέντρο βάρους του μονοθεσίου ήρθε πιο μπροστά. Αυτό οδήγησε υποχρεωτικά σε άλλες σημαντικές αλλαγές.
Πρώτα απ’ όλα το ρύγχος πλάτυνε και η εμπρός αεροτομή άλλαξε θέση ώστε να διατηρηθεί η απόστασή της από τους εμπρός τροχούς.
Επιπλέον άλλαξε και το κάλυμμα του κινητήρα η οπή στο πίσω μέρος έδωσε τη θέση της σε μια ημικυκλική απόληξη που διαμορφώνει αντίστοιχα τον αέρα (μορφοποιητής ροής).
Ο Ρος Μπρον δεν μένει απαθής σ’ όλες αυτές τις εξελίξεις στο αντίπαλο στρατόπεδο αντίθετα ετοιμάζει την βελτιωμένη έκδοση της BGP 001 που θα παρουσιαστεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Γερμανικό GP που διεξάγεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr