F1 – Ισπανία: Ο Μπάτον στην pole!
- O Βρετανός πήρε την 3η του pole σε πέντε αγώνες
- Ξεκίνησε την προσπάθεια του 2 sec πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας
- Σημάδια ανάκαμψης από Ferrari
- Η απευθείας μετάδοση του αγώνα ξεκινά αύριο στις 14:15 από τον ANT1
Ο Μπάτον πανηγύρισε έξαλλα την 3η του φετινή pole position. Όπως παραδέχτηκε εκ των υστέρων ο Βρετανός στάθηκε τυχερός θα μπορούσε να μην είχε καν μετρήσει αυτή του η προσπάθεια που ξεκίνησε μόλις 2 δευτερόλεπτα προτού τελειώσει η αντίστροφ
- O Βρετανός πήρε την 3η του pole σε πέντε αγώνες
- Ξεκίνησε την προσπάθεια του 2 sec πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας
- Σημάδια ανάκαμψης από Ferrari
- Η απευθείας μετάδοση του αγώνα ξεκινά αύριο στις 14:15 από τον ANT1
Ο Μπάτον πανηγύρισε έξαλλα την 3η του φετινή pole position. Όπως παραδέχτηκε εκ των υστέρων ο Βρετανός στάθηκε τυχερός θα μπορούσε να μην είχε καν μετρήσει αυτή του η προσπάθεια που ξεκίνησε μόλις 2 δευτερόλεπτα προτού τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση των 10 λεπτών.
Όσο κι να προσπάθησε ο Κοβαλάινεν η McLaren δεν πάει…
«Μου είπαν από τον ασύρματο ότι έπρεπε στο γύρο εξόδου ότι είχα περιθώριο 85 sec για να περάσω την αφετηρία. Κατάφερα να το κάνω σε 83 sec, ήμουν τυχερός. Αμέσως μετά έκανα τον καλύτερο μου γύρο μέχρι τώρα. Με φορτίο καυσίμου πήγαινα καλύτερα. Δεν περίμενα να βρεθώ στην pole». Ο Μπαρικέλο δήλωσε έκπληκτος με την επίδοση του teammate του. Ο Βραζιλιάνος που περιορίστηκε στην 3η θέση τόνισε ότι πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο για να προβληματίσει αύριο το Μπάτον.
Προσέξτε την έκφραση του Μπάτον, ούτε ο ίδιος πιστεύει ότι πήρε την pole…
O Φέτελ ήταν ικανοποιημένος παρά τη 2η θέση όμως πίσω του βρίσκεται η Ferrari του Μάσα το μοναδικό μονοθέσιο με KERS στη δεκάδα. Ο Βραζιλιάνος θα βοηθηθεί ίσως στην εκκίνηση από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Μένει βέβαια να δούμε και τι φορτίο καυσίμου έχει.
Η άλλη Ferrari με τον Ράικονεν έμεινε εκτός 15αδας γιατί ο Φινλανδός μετά από ένα μέτριο πρώτο γύρο πίστεψε πως ο χρόνος ήταν αρκετός για να περάσει στον ημιτελικό. Δεν ήταν όμως…
Σημάδια ανάκαμψης από την Ιταλική ομάδα, αλλά χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά στο οργανωτικό επίπεδο!
O Αλόνσο από την πλευρά του (8ος) αποκάλυψε ότι υπερέβαλε εαυτόν για να βρεθεί σ’ αυτή τη θέση. Εξέφρασε μάλιστα την ανησυχία του για το αν θα καταφέρει να διατηρήσει αυτή τη θέση στον αγώνα.
Ένα ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο είναι ότι αυτός που εκκινεί από την pole position κερδίζει στην Ισπανία τα τελευταία 8 χρόνια.
Με βάση πάντως το φορτίο καυσίμου δεν υπάρχει κάποια σημαντική διαφοροποίηση στη στρατηγική όπως μπορείτε να δείτε:
Οδηγός Ομάδα Φορτίο Καυσίμου
1. Jenson Button Brawn Mercedes 646.0
2. Sebastian Vettel RBR Renault 651.5
3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes 649.5
4. Felipe Massa Ferrari 655.0
5. Mark Webber RBR Renault 651.5
6. Timo Glock Toyota 646.5
7. Jarno Trulli Toyota 655.5
8. Fernando Alonso Renault 645.0
9. Nico Rosberg Williams Toyota 668.0
10. Robert Kubica BMW Sauber 660.0
11. Kazuki Nakajima Williams Toyota 676.6
12. Nelson Piquet Renault 677.4
13. Nick Heidfeld BMW Sauber 676.3
14. Lewis Hamilton McLaren Mercedes 683.0
15. Sébastien Buemi STR Ferrari 678.0
16. Kimi Räikkönen Ferrari 673.0
17. Sébastien Bourdais STR Ferrari 669.0
18. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 657.0
19. Adrian Sutil Force India Mercedes 675.0
20. Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 656.0
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr