F1-Kίνα: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές

F1-Kίνα: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές

  • Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
  • Ο Μπάτον ήταν ο ταχύτερος της ημέρας με χρόνο μισό δευτερόλεπτο καλύτερο απ’ την περσινή pole
  • Προβλήματα με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών
     

Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Κινέζικου GP. Αντιπαραβάλλοντας όμως την επίδοσή του μ’ αυτή του Τζένσον Μπάτον στη 2η περίοδο δοκιμών εύλογα συμπεραίνει κανείς ότι ήταν καθαρά θέμα επιλογής ελα

F1-Kίνα: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές
  • Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
  • Ο Μπάτον ήταν ο ταχύτερος της ημέρας με χρόνο μισό δευτερόλεπτο καλύτερο απ’ την περσινή pole
  • Προβλήματα με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών
     

Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Κινέζικου GP. Αντιπαραβάλλοντας όμως την επίδοσή του μ’ αυτή του Τζένσον Μπάτον στη 2η περίοδο δοκιμών εύλογα συμπεραίνει κανείς ότι ήταν καθαρά θέμα επιλογής ελαστικών αυτή η εικόνα. Μόλις οι Brawn φόρεσαν την πολύ μαλακή γόμα οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά η επίδοση του Μπάτον είναι μισό δευτερόλεπτο από την περσινή pole position του Χάμιλτον (1:36.303).

Οι McLaren αντέδρασαν άμεσα στην απόφαση του Εφετείου που οριστικά και αμετάκλητα απεφάνθη για τη νομιμότητα της διάταξης διαχύτη διπλού επιπέδου, παρουσιάζοντας τη δική τους ενδιάμεση εκδοχή. Λογικά η διάταξη αυτή βοηθά λίγο τις MP4/24 όμως δε φαίνεται ικανή να καλύψει τη διαφορά από Brawn, Toyota και Williams. Οι περισσότερες ομάδες πάντως ετοιμάζουν τη δικιά τους εκδοχή για το Ισπανικό GP (10/5).

Αρκετός προβληματισμός υπάρχει και για τα ελαστικά καθώς η πολύ μαλακή γόμα φθείρεται πολύ γρήγορα. Η Bridgestone έφερε στη Κίνα την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα ακολουθώντας φέτος μια απόφαση να διαφοροποιούνται αρκετά οι δυο γόμες μεταξύ τους. Ο Αλόνσο χαρακτήρισε γελοία την επιλογή και τόνισε ότι η «σωστή» γόμα έμεινε στο «σπίτι» αναφερόμενος στη μαλακή γόμα. Το οδόστρωμα στην πίστα της Σαγκάη είναι τραχύ και φθείρει πολύ τα ελαστικά.

 

Η McLaren υιοθέτησε ήδη τη διάταξη με το διαχύτη δυο επιπέδων

 

Κλείσιμο


Οι Ferrari απογοήτευσαν με το ρυθμό τους  αντιμετωπίζοντας προβλήματα υποστροφής και υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών. Η F60 που έχει σχεδιαστεί ώστε να φέρει KERS θα αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο χωρίς το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Οι κόκκινοι αποφάσισαν να μη το χρησιμοποιήσουν μετά τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν στην Μαλαισία. Έτσι για την Κίνα όπου λόγω των μεγάλων ευθειών η χρήση του KERS αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα όχι μόνο δεν θα το έχουν αλλά επιπλέον θα χρησιμοποιούν ένα μονοθέσιο στη σχεδίαση του οποίου έχουν γίνει συγκεκριμένοι συμβιβασμοί με σκοπό την τοποθέτηση του KERS.

Με μια κουβέντα διπλό χάσιμο. Ενδεικτικό είναι ότι στη BMW που λόγω κατανομής βάρους δε χρησιμοποιούσαν το KERS στο Κουμπίτσα (σ.σ: ο Πολωνός είναι ο πιο βαρύς οδηγός στο grid) αποφάσισαν να το δοκιμάσουν σήμερα στο μονοθέσιο του Πολωνού. Πάντως και οι δυο BMW δεν σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους.

Συνολικά σήμερα είχαμε:

Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ

1

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:37.334

22

2

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:37.450

0.116

18

3

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:37.566

0.232

19

4

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:37.672

0.338

23

5

Mark Webber

RBR-Renault

1:37.752

0.418

20

6

Jarno Trulli

Toyota

1:37.764

0.430

19

7

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:37.860

0.526

24

8

Timo Glock

Toyota

1:37.894

0.560

21

9

Fernando Alonso

Renault

1:38.089

0.755

19

10

Sebastien Bourdais

STR-Ferrari

1:38.195

0.861

24

11

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:38.223

0.889

23

12

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:38.274

0.940

20

13

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:38.307

0.973

26

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:38.319

0.985

18

15

Felipe Massa

Ferrari

1:38.418

1.084

20

16

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:38.456

1.122

21

17

Giancarlo Fisichella

Force India-Mercedes

1:38.460

1.126

19

18

Robert Kubica

BMW Sauber

1:38.463

1.129

18

19

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:38.730

1.396

25

20

Nelsinho Piquet

Renault

1:38.825

1.491

20


Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Pos

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:35.679

35

2

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:35.704

0.025

36

3

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:35.881

0.202

35

4

Mark Webber

RBR-Renault

1:36.105

0.426

32

5

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:36.167

0.488

22

6

Jarno Trulli

Toyota

1:36.217

0.538

42

7

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:36.377

0.698

32

8

Timo Glock

Toyota

1:36.548

0.869

40

9

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:36.674

0.995

34

10

Sebastien Bourdais

STR-Ferrari

1:36.800

1.121

34

11

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:36.829

1.150

30

12

Felipe Massa

Ferrari

1:36.847

1.168

34

13

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:36.941

1.262

28

14

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:37.054

1.375

33

15

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:37.219

1.540

34

16

Nelsinho Piquet

Renault

1:37.273

1.594

36

17

Robert Kubica

BMW Sauber

1:37.491

1.812

34

18

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:37.544

1.865

28

19

Fernando Alonso

Renault

1:37.638

1.959

28

20

Giancarlo Fisichella

Force India-Mercedes

1:37.750

2.071

31

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης