F1-Kίνα: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Μπάτον ήταν ο ταχύτερος της ημέρας με χρόνο μισό δευτερόλεπτο καλύτερο απ’ την περσινή pole
- Προβλήματα με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών
Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Κινέζικου GP. Αντιπαραβάλλοντας όμως την επίδοσή του μ’ αυτή του Τζένσον Μπάτον στη 2η περίοδο δοκιμών εύλογα συμπεραίνει κανείς ότι ήταν καθαρά θέμα επιλογής ελα
- Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Μπάτον ήταν ο ταχύτερος της ημέρας με χρόνο μισό δευτερόλεπτο καλύτερο απ’ την περσινή pole
- Προβλήματα με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών
Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Κινέζικου GP. Αντιπαραβάλλοντας όμως την επίδοσή του μ’ αυτή του Τζένσον Μπάτον στη 2η περίοδο δοκιμών εύλογα συμπεραίνει κανείς ότι ήταν καθαρά θέμα επιλογής ελαστικών αυτή η εικόνα. Μόλις οι Brawn φόρεσαν την πολύ μαλακή γόμα οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά η επίδοση του Μπάτον είναι μισό δευτερόλεπτο από την περσινή pole position του Χάμιλτον (1:36.303).
Οι McLaren αντέδρασαν άμεσα στην απόφαση του Εφετείου που οριστικά και αμετάκλητα απεφάνθη για τη νομιμότητα της διάταξης διαχύτη διπλού επιπέδου, παρουσιάζοντας τη δική τους ενδιάμεση εκδοχή. Λογικά η διάταξη αυτή βοηθά λίγο τις MP4/24 όμως δε φαίνεται ικανή να καλύψει τη διαφορά από Brawn, Toyota και Williams. Οι περισσότερες ομάδες πάντως ετοιμάζουν τη δικιά τους εκδοχή για το Ισπανικό GP (10/5).
Αρκετός προβληματισμός υπάρχει και για τα ελαστικά καθώς η πολύ μαλακή γόμα φθείρεται πολύ γρήγορα. Η Bridgestone έφερε στη Κίνα την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα ακολουθώντας φέτος μια απόφαση να διαφοροποιούνται αρκετά οι δυο γόμες μεταξύ τους. Ο Αλόνσο χαρακτήρισε γελοία την επιλογή και τόνισε ότι η «σωστή» γόμα έμεινε στο «σπίτι» αναφερόμενος στη μαλακή γόμα. Το οδόστρωμα στην πίστα της Σαγκάη είναι τραχύ και φθείρει πολύ τα ελαστικά.
Η McLaren υιοθέτησε ήδη τη διάταξη με το διαχύτη δυο επιπέδων
Οι Ferrari απογοήτευσαν με το ρυθμό τους αντιμετωπίζοντας προβλήματα υποστροφής και υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών. Η F60 που έχει σχεδιαστεί ώστε να φέρει KERS θα αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο χωρίς το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Οι κόκκινοι αποφάσισαν να μη το χρησιμοποιήσουν μετά τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν στην Μαλαισία. Έτσι για την Κίνα όπου λόγω των μεγάλων ευθειών η χρήση του KERS αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα όχι μόνο δεν θα το έχουν αλλά επιπλέον θα χρησιμοποιούν ένα μονοθέσιο στη σχεδίαση του οποίου έχουν γίνει συγκεκριμένοι συμβιβασμοί με σκοπό την τοποθέτηση του KERS.
Με μια κουβέντα διπλό χάσιμο. Ενδεικτικό είναι ότι στη BMW που λόγω κατανομής βάρους δε χρησιμοποιούσαν το KERS στο Κουμπίτσα (σ.σ: ο Πολωνός είναι ο πιο βαρύς οδηγός στο grid) αποφάσισαν να το δοκιμάσουν σήμερα στο μονοθέσιο του Πολωνού. Πάντως και οι δυο BMW δεν σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους.
Συνολικά σήμερα είχαμε:
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1 | 1:37.334 | 22 | |||
2 | 1:37.450 | 0.116 | 18 | ||
3 | 1:37.566 | 0.232 | 19 | ||
4 | 1:37.672 | 0.338 | 23 | ||
5 | 1:37.752 | 0.418 | 20 | ||
6 | 1:37.764 | 0.430 | 19 | ||
7 | 1:37.860 | 0.526 | 24 | ||
8 | 1:37.894 | 0.560 | 21 | ||
9 | 1:38.089 | 0.755 | 19 | ||
10 | 1:38.195 | 0.861 | 24 | ||
11 | 1:38.223 | 0.889 | 23 | ||
12 | 1:38.274 | 0.940 | 20 | ||
13 | 1:38.307 | 0.973 | 26 | ||
14 | 1:38.319 | 0.985 | 18 | ||
15 | 1:38.418 | 1.084 | 20 | ||
16 | 1:38.456 | 1.122 | 21 | ||
17 | 1:38.460 | 1.126 | 19 | ||
18 | 1:38.463 | 1.129 | 18 | ||
19 | 1:38.730 | 1.396 | 25 | ||
20 | 1:38.825 | 1.491 | 20 |
Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:35.679 | 35 | |||
2 | 1:35.704 | 0.025 | 36 | ||
3 | 1:35.881 | 0.202 | 35 | ||
4 | 1:36.105 | 0.426 | 32 | ||
5 | 1:36.167 | 0.488 | 22 | ||
6 | 1:36.217 | 0.538 | 42 | ||
7 | 1:36.377 | 0.698 | 32 | ||
8 | 1:36.548 | 0.869 | 40 | ||
9 | 1:36.674 | 0.995 | 34 | ||
10 | 1:36.800 | 1.121 | 34 | ||
11 | 1:36.829 | 1.150 | 30 | ||
12 | 1:36.847 | 1.168 | 34 | ||
13 | 1:36.941 | 1.262 | 28 | ||
14 | 1:37.054 | 1.375 | 33 | ||
15 | 1:37.219 | 1.540 | 34 | ||
16 | 1:37.273 | 1.594 | 36 | ||
17 | 1:37.491 | 1.812 | 34 | ||
18 | 1:37.544 | 1.865 | 28 | ||
19 | 1:37.638 | 1.959 | 28 | ||
20 | 1:37.750 | 2.071 | 31 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr