F1: Αναβάλλεται το ντεμπούτο των νέων ελαστικών
F1: Αναβάλλεται το ντεμπούτο των νέων ελαστικών
Από την Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών ανακοινώθηκε πως μέχρι και τα τέλη Ιουλίου και το Ουγγρικό GP δεν θα εμφανιστούν τα ελαστικά με τροποποιημένο σκελετό.
Από την Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών ανακοινώθηκε πως μέχρι και τα τέλη Ιουλίου και το Ουγγρικό GP δεν θα εμφανιστούν τα ελαστικά με τροποποιημένο σκελετό.
Αρχικά το σχέδιο ήταν να χρησιμοποιηθούν στο Καναδικό GP αλλά μετά τις αντιδράσεις των ομάδων προσφέρθηκαν εκεί για δοκιμή. Η βροχή εν πολλοίς την απέτρεψε, οπότε η δοκιμή θα γίνει πιθανόν στη Βρετανία (30/6). Καθότι η Γερμανία ακολουθεί χωρίς κενό στις 7/7 η πρώτη ημερομηνία που είναι εφικτό να ντεμπουτάρουν τα ελαστικά με το σκελετό από κέβλαρ είναι το Ουγγρικό GP στα τέλη Ιουλίου.
Η Pirelli ανακοίνωσε πως στους τρεις αγώνες μέχρι τότε θα χρησιμοποιηθούν η μέση και η σκληρή γόμα στο Σίλβερστον, η μαλακή και η μέση γόμα στο Νίρμπουργκρινγκ και η μέση και σκληρή γόμα στο Ουγγαρόρινγκ. Ειδικά η τελευταία αυτή επιλογή πιθανόν να είναι πιο συντηρητική απ’ ότι θα περίμενε κανείς σε μια τέτοια πίστα.
Όπως και να έχει η Pirelli δια στόματος του αγωνιστικού διευθυντή Πως Χέμπερι
Αρχικά το σχέδιο ήταν να χρησιμοποιηθούν στο Καναδικό GP αλλά μετά τις αντιδράσεις των ομάδων προσφέρθηκαν εκεί για δοκιμή. Η βροχή εν πολλοίς την απέτρεψε, οπότε η δοκιμή θα γίνει πιθανόν στη Βρετανία (30/6). Καθότι η Γερμανία ακολουθεί χωρίς κενό στις 7/7 η πρώτη ημερομηνία που είναι εφικτό να ντεμπουτάρουν τα ελαστικά με το σκελετό από κέβλαρ είναι το Ουγγρικό GP στα τέλη Ιουλίου.
Η Pirelli ανακοίνωσε πως στους τρεις αγώνες μέχρι τότε θα χρησιμοποιηθούν η μέση και η σκληρή γόμα στο Σίλβερστον, η μαλακή και η μέση γόμα στο Νίρμπουργκρινγκ και η μέση και σκληρή γόμα στο Ουγγαρόρινγκ. Ειδικά η τελευταία αυτή επιλογή πιθανόν να είναι πιο συντηρητική απ’ ότι θα περίμενε κανείς σε μια τέτοια πίστα.
Όπως και να έχει η Pirelli δια στόματος του αγωνιστικού διευθυντή Πως Χέμπερι
πιέζει ν’ αλλάξει η κατάσταση με το καθεστώς δοκιμών ώστε στο μέλλον να μπορεί άμεσα να αντιδράσει σε παρόμοιες καταστάσεις: «Είναι πολύ δύσκολο να δέχεσαι κριτική για θέματα που ξέρεις ότι μπορείς να λύσεις αλλά δε σε αφήνουν. Δεν είναι δίκαιο. Είμαστε εδώ για να συμβάλλουμε θετικά στην ποιότητα του θεάματος. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι ομάδες θα έχουν ακριβώς τα ίδια μέσα στη διάθεσή τους από εμάς. Εμείς είναι σίγουρο ότι θα κερδίσουμε σε κάθε αγώνα χωρίς να μας ενδιαφέρει ποιος κερδίζει. Αλλά μας ενδιαφέρουν όσα λέγονται. Δείτε το πρόβλημα για του χρόνου, δεν πρόκειται να υπάρχει νέο μονοθέσιο μέχρι το Φεβρουάριο».
Η Pirelli άλλαξε τρόπο κατασκευής του σκελετού των ελαστικών και πιθανόν η νέα κόλλα που χρησιμοποιείται να αποκλείσει το ενδεχόμενο αποκόλλησης του πέλματος ξανά. Αυτό συνέβη 3 φορές φέτος λόγω της τομής που προκάλεσαν θραύσματα. Η Pirelli έχει τονίσει πως δεν θέλει να επαναληφθεί.
Η Pirelli άλλαξε τρόπο κατασκευής του σκελετού των ελαστικών και πιθανόν η νέα κόλλα που χρησιμοποιείται να αποκλείσει το ενδεχόμενο αποκόλλησης του πέλματος ξανά. Αυτό συνέβη 3 φορές φέτος λόγω της τομής που προκάλεσαν θραύσματα. Η Pirelli έχει τονίσει πως δεν θέλει να επαναληφθεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα