Συνάντηση Φέτελ – Οζιέ!
Συνάντηση Φέτελ – Οζιέ!
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull Racing έδειξε στο νικητή των τριών εκ των πέντε φετινών αγώνων του WRC σε Σουηδία, Μεξικό και Πορτογαλία τα μυστικά της RB8 στο Energy Station της Red Bull στο λιμάνι του Μονακό.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull Racing έδειξε στο νικητή των τριών εκ των πέντε φετινών αγώνων του WRC σε Σουηδία, Μεξικό και Πορτογαλία τα μυστικά της RB8 στο Energy Station της Red Bull στο λιμάνι του Μονακό.
Ο Φέτελ συμμετέχει σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές του GP Μονακό ενώ ο Οζιέ θα αγωνιστεί στο Porsche Supercup.
Δίπλα τους κατά τη διάρκεια της συνάντησης βρίσκονταν σαγηνευτικές παρουσίες, πολυτελή κότερα και λαμπεροί εκπρόσωποι του διεθνούς jet-set, του αθλητισμού και των τεχνών.
Μιλώντας για τον αγώνα της Κυριακής, ο νικητής στη συγκεκριμένη πίστα το 2011 τόνισε: «Είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί και η οδήγηση σε αυτό αποτελεί την απόλυτη πρόκληση. Δεν έχεις περιθώριο ούτε για το μικρότερο λάθος. Αν το κάνεις και είσαι τυχερός, απλά θα σημειώσεις αργό χρόνο. Αν όμως δεν προσέχεις, θα καταλήξεις στις μπαριέρες. Οι προσπεράσεις είναι εφικτές, περιέχουν όμως ρίσκο. Το ιδανικό σημείο είναι στα φρένα στην έξοδο του τούνελ. Βγαίνουμε από το στενό τούνελ με περισσότερα από 300 χιλιόμετρα την ώρα και μαχόμαστε στα φρένα για τη θέση. Όποιος φρενάρει πιο αργά, κερδίζει. Το ιδανικό είναι να τα πας καλά στις κατατακτήριες και να εκκινήσεις τον αγώνα από τις πρώτες θέσεις».
Ο Φέτελ συμμετέχει σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές του GP Μονακό ενώ ο Οζιέ θα αγωνιστεί στο Porsche Supercup.
Δίπλα τους κατά τη διάρκεια της συνάντησης βρίσκονταν σαγηνευτικές παρουσίες, πολυτελή κότερα και λαμπεροί εκπρόσωποι του διεθνούς jet-set, του αθλητισμού και των τεχνών.
Μιλώντας για τον αγώνα της Κυριακής, ο νικητής στη συγκεκριμένη πίστα το 2011 τόνισε: «Είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί και η οδήγηση σε αυτό αποτελεί την απόλυτη πρόκληση. Δεν έχεις περιθώριο ούτε για το μικρότερο λάθος. Αν το κάνεις και είσαι τυχερός, απλά θα σημειώσεις αργό χρόνο. Αν όμως δεν προσέχεις, θα καταλήξεις στις μπαριέρες. Οι προσπεράσεις είναι εφικτές, περιέχουν όμως ρίσκο. Το ιδανικό σημείο είναι στα φρένα στην έξοδο του τούνελ. Βγαίνουμε από το στενό τούνελ με περισσότερα από 300 χιλιόμετρα την ώρα και μαχόμαστε στα φρένα για τη θέση. Όποιος φρενάρει πιο αργά, κερδίζει. Το ιδανικό είναι να τα πας καλά στις κατατακτήριες και να εκκινήσεις τον αγώνα από τις πρώτες θέσεις».
Από την πλευρά του ο Οζιέ τόνισε: «Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στο Μονακό για έναν αγώνα σε πίστα. Είναι για μένα ένα ευχάριστο διάλλειμα από το WRC».
Ο Οζιέ το επόμενο Σαββατοκύριακο θα αγωνιστεί στη χώρα μας στο Ράλι Ακρόπολις που ξεκινά την Παρασκευή 31/5.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα