Ο Μπαρικέλο μιλά για την αναγέννησή του…
- Ο Βραζιλιάνος είχε να ανέβει στο 2ο σκαλί του βάθρου από το 2005
- Παρότι ο πιο έμπειρος οδηγός στην ιστορία της F1, ακόμη μαθαίνει
Πόσο καλό είναι το μονοθέσιο της Brawn GP;
Ρούμπενς Μπαρικέλο: Το μονοθέσιο είναι εξαίρετο. Μπορεί να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Απλά είμαστε μικρή ομάδα και έχουμε κάνει ελάχιστες δοκιμές. Οπότε υπάρχουν πολλά που μπορεί να συμβούν και δεν γνωρίζουμε ακόμη. Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να θεωρηθούμε διεκδικητές του
- Ο Βραζιλιάνος είχε να ανέβει στο 2ο σκαλί του βάθρου από το 2005
- Παρότι ο πιο έμπειρος οδηγός στην ιστορία της F1, ακόμη μαθαίνει
Πόσο καλό είναι το μονοθέσιο της Brawn GP;
Ρούμπενς Μπαρικέλο: Το μονοθέσιο είναι εξαίρετο. Μπορεί να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Απλά είμαστε μικρή ομάδα και έχουμε κάνει ελάχιστες δοκιμές. Οπότε υπάρχουν πολλά που μπορεί να συμβούν και δεν γνωρίζουμε ακόμη. Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να θεωρηθούμε διεκδικητές του τίτλου. Όμως με την εμπειρία των 16 ετών που έχω στη F1 σας λέω με σιγουριά ότι το μονοθέσιο μας μπορεί να νικήσει σε πολλούς αγώνες.
Πιστεύεις ότι στη Σεπάνγκ θα δυσκολευτείτε περισσότερο απ’ το Άλμπερτ Πάρκ;
Δύσκολο να πει κανείς. Στην Αυστραλία η ορατότητα ήταν πολύ σημαντικό θέμα. Επίσης οι θερμοκρασίες έπεφταν και παρότι το δικό μας μονοθέσιο ήταν απολαυστικό δεν ξέρω τι ακριβώς αντιμετώπιζαν οι υπόλοιποι. Θεωρώ βέβαιο ότι οι Ferrari θα είναι ανταγωνιστικές στη Μαλαισία. Οι McLaren έχουν καλή παράδοση στη συγκεκριμένη πίστα ενώ έκπληξη της πρεμιέρας για μας ήταν η Red Bull. Οπότε είναι δύσκολο να γίνουν προβλέψεις.
Σου φαίνεται απίστευτο αυτό που συμβαίνει;
Δεν μπορώ να πω ότι είναι η πραγματοποίηση του ονείρου μου ότι συνεχίζω στη F1 αλλά είναι όνειρο ότι κάναμε το 1 – 2. Μετά τις δοκιμές πίστευα ότι μπορούμε να το πετύχουμε αλλά μετά την εκκίνηση που χτύπησα στο πλάι και από μπροστά πίστευα ότι το μονοθέσιο θα διαλυθεί. Αλλά είναι πολύ στιβαρό.
Πόσο βελτιώνει ο υπό έφεση διαχύτης την απόδοσή της BGP – 001;
Στην εκκίνηση η McLaren του Κοβαλάινεν έπεσε πίσω μου και έσπασε ο διαχύτης. Παρόλα αυτά συνέχισα όλο τον αγώνα σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει εγώ ελπίζω ότι η FIA τελεσίδικα θα επιβεβαιώσει τη νομιμότητα της σχεδίασής μας.
Θεωρείς αντίπαλό σου τον Μπάτον;
Υπάρχει ανάμεσά μας αμοιβαίος σεβασμός. Αλλά και οι δυο θέλουμε να κερδίζουμε. Αγαπιόμαστε εκτός πίστας αλλά είμαστε μισητοί αντίπαλοι στην πίστα. Αυτό είναι κοινότυπο ανάμεσα στους οδηγούς αρκεί να υπάρχει σεβασμός και ξεκάθαρη στάση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr