McLaren: Προβληματισμός…
McLaren: Προβληματισμός…
Όπως ίσως θυμάστε στους τελευταίους αγώνες της χρονιάς πέρυσι κυρίαρχο μονοθέσιο ήταν η McLaren ΜΡ4/27. Ο Χάμιλτον έχασε τη νίκη στο Άμπου Ντάμπι λόγω κιβωτίου, κέρδισε στα ίσα στο Ώστιν το Φέτελ και ο Μπάτον τον τελικό στη Βραζιλία.
Όπως ίσως θυμάστε στους τελευταίους αγώνες της χρονιάς πέρυσι κυρίαρχο μονοθέσιο ήταν η McLaren ΜΡ4/27. Ο Χάμιλτον έχασε τη νίκη στο Άμπου Ντάμπι λόγω κιβωτίου, κέρδισε στα ίσα στο Ώστιν το Φέτελ και ο Μπάτον τον τελικό στη Βραζιλία.
Θα περίμενε κανείς ως λογική συνέχεια η νέα ΜΡ4/28 να αποτελεί εξέλιξη της νικήτριας ΜΡ4/27 και ως εκ τούτου να ξεκινά ως φαβορί για την Αυστραλία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Τα πράγματα όμως διαφέρον κατά πολύ. Η ΜΡ4/28 συμπλήρωσε κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης 4629km εκ των οποίων τα 2538km στα χέρια του Πέρεζ και τα 2091 στα χέρια του Μπάτον. Συνολικά η McLaren βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης με βάση τα διανυθέντα χιλιόμετρα πίσω από Sauber (5307), Mercedes (5224) και Ferrari (4913).
Τόσο ο παλιός για την ομάδα Τζένσον Μπάτον όσο και ο νέος ταλαντούχος Σέρτζιο Πέρεζ ανέφεραν δυσκολίες στην κατανόηση της συμπεριφοράς του μονοθεσίου και στη διαχείριση των ελαστικών.
Από τα λόγια του διευθύνοντα συμβούλου της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς καταλαβαίνει κανείς ότι η κατάσταση δεν αντιμετωπίζεται με ευχολόγια: «Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως η ΜΡ4/28 είναι ένα νέο μονοθέσιο που σχεδιάστηκε χωρίς συμβιβασμούς και παραχωρήσεις, ως εκ τούτου είναι δεδομένο πως θα χρειαστεί επιθετική εξέλιξη καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Σίγουρα το μονοθέσιο μας έχει δυναμική και στη Μελβούρνη θέλουμε να δείξουμε για τι είναι ικανό φέτος αλλά μας ενδιαφέρει να μαζέψουμε και όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς που είναι σημαντικοί για το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Δουλεύουμε πυρετωδώς ώστε να βελτιώσουμε το ρυθμό της ΜΡ4/28 και να παρουσιαστούμε αξιοπρεπής στην Αυστραλία».
Θα περίμενε κανείς ως λογική συνέχεια η νέα ΜΡ4/28 να αποτελεί εξέλιξη της νικήτριας ΜΡ4/27 και ως εκ τούτου να ξεκινά ως φαβορί για την Αυστραλία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Τα πράγματα όμως διαφέρον κατά πολύ. Η ΜΡ4/28 συμπλήρωσε κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης 4629km εκ των οποίων τα 2538km στα χέρια του Πέρεζ και τα 2091 στα χέρια του Μπάτον. Συνολικά η McLaren βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης με βάση τα διανυθέντα χιλιόμετρα πίσω από Sauber (5307), Mercedes (5224) και Ferrari (4913).
Τόσο ο παλιός για την ομάδα Τζένσον Μπάτον όσο και ο νέος ταλαντούχος Σέρτζιο Πέρεζ ανέφεραν δυσκολίες στην κατανόηση της συμπεριφοράς του μονοθεσίου και στη διαχείριση των ελαστικών.
Από τα λόγια του διευθύνοντα συμβούλου της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς καταλαβαίνει κανείς ότι η κατάσταση δεν αντιμετωπίζεται με ευχολόγια: «Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως η ΜΡ4/28 είναι ένα νέο μονοθέσιο που σχεδιάστηκε χωρίς συμβιβασμούς και παραχωρήσεις, ως εκ τούτου είναι δεδομένο πως θα χρειαστεί επιθετική εξέλιξη καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Σίγουρα το μονοθέσιο μας έχει δυναμική και στη Μελβούρνη θέλουμε να δείξουμε για τι είναι ικανό φέτος αλλά μας ενδιαφέρει να μαζέψουμε και όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς που είναι σημαντικοί για το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Δουλεύουμε πυρετωδώς ώστε να βελτιώσουμε το ρυθμό της ΜΡ4/28 και να παρουσιαστούμε αξιοπρεπής στην Αυστραλία».
Από την πλευρά του ο Μπάτον μιλώντας για το ίδιο θέμα συμπλήρωσε: «Μέρος της ομορφιάς της F1 είναι πως κάθε χειμώνα όλα αρχίσουν από το μηδέν. Μπορεί να είσαι κορυφή στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης και στο πουθενά στην Αυστραλία ή να έχεις ένα δύσκολο χειμώνα αλλά να αποδειχτείς ανταγωνιστικός στη Μελβούρνη. Δε νομίζω ότι μπορεί κανείς φέτος να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση για το πώς διαμορφώνεται ο ανταγωνισμός. Αλλά αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα