Αυτή είναι η νέα Ferrari!

Αυτή είναι η νέα Ferrari!

Η Ιταλική ομάδα παρουσίασε σήμερα στην έδρα της στο Μαρανέλο το νέο μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1, φέτος.

Αυτή είναι η νέα Ferrari!
Η Ιταλική ομάδα παρουσίασε σήμερα στην έδρα της στο Μαρανέλο το νέο μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1, φέτος.

Η ονομασία του νέου μονοθεσίου είναι F138, το 13 αναφέρεται στο χρόνο και το 8 στον αριθμό κυλίνδρων.

Επικεφαλής σχεδιασμού της F138 δεν είναι άλλος από τον συμπατριώτη μας Νικόλα Τομπάζη. Το νέο μονοθέσιο έχει δουλευτεί εξ’ ολοκλήρου στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία καθότι αυτή του Μαρανέλο χρειάστηκε αλλαγές (αναβάθμιση και βαθμονόμηση εκ νέου).

Κλείσιμο
Οδηγοί της ομάδας για το 2013 θα είναι οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα. Η F138 θα χρησιμοποιεί κινητήρα Ferrari και ελαστικά Pirelli.

Στόχος της Ιταλικής ομάδας είναι η κατάκτηση και των δυο πρωταθλημάτων. Στη Ferrari έχουν να πάρουν πρωτάθλημα οδηγών από το 2007 με τον Κίμι Ράικονεν ενώ στους κατασκευαστές πήραν τελευταία φορά τον τίτλο το 2008.

Όσον αφορά στους χορηγούς ανάμεσα στις νέες συνεργασίες ξεχωρίζει αυτή με την Hublot που μέχρι πέρυσι είχε ρόλο Official Time Keeper της F1. Φέτος αυτό το ρόλο ανέλαβε η Rolex.



Η F138 θα πατήσει πίστα την ερχόμενη Τρίτη 5 Φεβρουαρίου στην πίστα της Χερέθ με τον Φελίπε Μάσα στο τιμόνι. Ο Βραζιλιάνος θα κάνει δοκιμές και στις 6-7/2 ενώ την τελευταία μέρα θα οδηγήσει ο δοκιμαστής Πέντρο ντε λα Ρόσα. Ο Αλόνσο θα χρησιμοποιήσει αυτή τη βδομάδα για ενδυνάμωση των μυών του και θα αναλάβει δράση στη δεύτερη βδομάδα δοκιμών στη Βαρκελώνη.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της σημερινής παρουσίασης στους δημοσιογράφους ο Αλόνσο τόνισε μεταξύ άλλων:
«Παρότι δε θα οδηγήσω στη Χερέθ θα παρακολουθήσω με μεγάλο ενδιαφέρον τις δοκιμές και θα είμαι ενήμερος για όλες τις πληροφορίες που προκύπτουν. Στις επόμενες βδομάδες θα επικεντρώσω την προσοχή μου στην προετοιμασία για το πρωτάθλημα. Ήμουν απασχολημένος το προηγούμενο διάστημα με μια σειρά από δραστηριότητες για λογαριασμό της ομάδας. Τώρα πρέπει να κάνω ένα βήμα πίσω και να σιγουρευτώ πως θα είμαι στο 100% της φυσικής κατάστασης που απαιτείται από την Αυστραλία έως και τη Βραζιλία. Είμαστε τυχεροί στην ομάδα που υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη. Όσον αφορά στη μάχη του πρωταθλήματος θα είναι πολύ δύσκολο να επαναληφθεί αυτό που είχαμε πέρυσι με επτά διαφορετικούς νικητές στους πρώτους αγώνες. Αυτό έγινε μια φορά δεν πιστεύω πως θα επαναληφθεί. Στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος οι κορυφαίες ομάδες κυριάρχησαν.
Φέτος προβλέπω πως η πλειοψηφία των νικών θα μοιραστεί ανάμεσα σε 3 ομάδες. Πρέπει να είμαστε ανάμεσά τους».

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Ιταλικής ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι συμπλήρωσε: «Το κλειδί για μας είναι να παρέχουμε από την πρώτη κιόλας στιγμή ένα μονοθέσιο ανταγωνιστικό στους οδηγούς μας. Δυστυχώς τους περασμένους χειμώνες δεν μπορέσαμε να το πετύχουμε αυτό. Προσπαθήσαμε πολύ να βελτιώσουμε τη δομή της οργάνωσής μας ώστε από την ερχόμενη βδομάδα στις δοκιμές εξέλιξης να αποδειχτούμε πολύ πιο αποτελεσματικοί».


O πρόεδρος της Ferrari Λούκα ντι Μοντεζέμολο
θεωρεί πως η F138 "δια χειρός Τομπάζη" όπως αναφέρει σήμερα χαρακτηριστικά η Gazzeta dello Sport αποτελεί την "ελπίδα" της Ferrari για αναγέννηση.
Ο 68χρονος μάνατζερ γελούσε με ικανοποίηση στο ξεκίνημα της παρουσίασης όταν ανακοινώθηκε η διάκριση των Financial Times που ανάμεσα σ' όλες τις θέσεις εργασίας που υπάρχουν στην Ευρώπη ξεχώρισαν ως καλύτερη αυτή της Ferrari.



Από τις πρώτες εικόνες είναι σαφές πως η F138 δε φέρει το σκαλοπάτι στο ρύγχος που είχε πέρυσι η F2012 (σ.σ: οι κανονισμοί έγιναν πολύ πιο αυστηροί σ’ αυτό το σημείο). Επιπλέον χρησιμοποιούνται όπως και πέρυσι τόσο στην εμπρός όσο και στην πίσω ανάρτηση οι ράβδοι ώσης (pull rod) που δίνουν αεροδυναμικό πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη περιοχή. Επιπλέον υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στη διαμόρφωση του πίσω μέρους με στόχο την δυνατότητα εξόδου των εξατμίσεων σε διαφορετικό σημείο (σ.σ: στο πλάι όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία χωρίς να είναι βέβαιο πως θα μείνουν εκεί) για να επιτευχθεί καλύτερη εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων.

To Drag Reduction System (DRS) στην πίσω αεροτομή έχει αναβαθμιστεί και τροποποιηθεί
ώστε να γίνεται η βέλτιστη αξιοποίησή του με βάσει τους φετινούς κανονισμούς που επιτρέπουν τη χρήση του μόνο στις προβλεπόμενες ζώνες DRS ακόμη και στις δοκιμές. Το υβριδικό σύστημα KERS παρέμεινε εκεί που βρίσκονταν κάτω και πίσω από τον οδηγό μια στρατηγική επιλογή της ομάδας για την μεγιστοποίηση της ασφάλειας. Έγινε μεγάλη προσπάθεια για να μειωθεί ο όγκος και το βάρος του ενώ παράλληλα βελτιοστοποιήθηκε η απόδοση κάποιων μερών του.
Όσον αφορά στα ηλεκτρονικά τώρα η Ferrari υιοθέτησε ήδη την μοναδική ηλεκτρονική μονάδα που από του χρόνου θα ελέγχει τα πάντα στο μονοθέσιο τόσο στις ηλεκτρονικές διατάξεις όσο και στο λογισμικό.

Τεχνικές προδιαγραφές F138
Σασί

Ανθρακόνημα κυψελοειδούς διατομής
Κιβώτιο στο διαμήκη άξονα, ημιαυτόματο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Σχέσεις: 7 + Όπισθεν
Δίσκοι φρένων από ανθρακόνημα της Brembo
Ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους ώσης (pull-rod) ενεργές ράβδους στρέψης εμπρός και πίσω
Βάρος συμπεριλαμβανομένου του πιλότου, υγρών και λιπαντικών 642 kg (βάσει κανονισμών
Ζάντες: ΟZ (εμπρός και πίσω) 13 ιντσών

Κινητήρας
Κωδικός 056
Αριθμός κυλίνδρων 8
Κυλινδροκεφαλή από κράμα αλουμινίου V 90°
Αριθμός βαλβίδων 32, πνευματικό σύστημα
Κυβισμός: 2398 cc
Διάμετρος πιστονιού 98 mm
Βάρος: 95 kg (βάσει κανονισμών)
Ηλεκτρονικός ψεκασμός και ανάφλεξη
Καύσιμο: Shell V-Power
Λιπαντικό: Shell Helix Ultra



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης