Ferrari: Αλλαγή πλεύσης και νοοτροπίας!
Ferrari: Αλλαγή πλεύσης και νοοτροπίας!
Στην ετήσια Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της ομάδας ο πρόεδρος Λούκα ντι Μοντεζέμολο συνεχάρη το Φέτελ και τη Red Bull για την επιτυχία τους έπλεξε το εγκώμιο του Γερμανού πιλότου και υπερθεμάτισε για την ανάγκη αλλαγής του πλαισίου λειτουργίας της F1.
Στην ετήσια Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της ομάδας ο πρόεδρος Λούκα ντι Μοντεζέμολο συνεχάρη το Φέτελ και τη Red Bull για την επιτυχία τους έπλεξε το εγκώμιο του Γερμανού πιλότου και υπερθεμάτισε για την ανάγκη αλλαγής του πλαισίου λειτουργίας της F1.
Ο 68χρονος μάνατζερ ανέφερε μεταξύ άλλων: «Συγχαρητήρια στο Φέτελ και τη Red Bull για τη φετινή τους επιτυχία, αν δεν είχαμε τον Αλόνσο στην ομάδα μας ο Φέτελ θα ήταν ο οδηγός που θα ήθελα. Είναι προσγειωμένος και προσηλωμένος στη νίκη. Ο Σουμάχερ που τον ήξερε από τα καρτ μου τον είχε επισημάνει από τότε και προφανώς δικαιώθηκε».
Η δήλωση του Μοντεζέμολο έχει ιδιαίτερη αξία και δίνει ουσιαστικά τέλος στην ένταση που δημιουργήθηκε μεταξύ Ferrari και Red Bull μετά το γράμμα της Ιταλικής ομάδας προς της FIA όπου ζητούσε αποσαφήνιση του τι είχε γίνει με το προσπέρασμα του Φέτελ στο Βερν στον τελικό της Βραζιλίας. Στη Ferrari εκτός των άλλων αποφάσισαν να χωρίσουν σε δυο διαφορετικά τμήματα την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2013 και του 2014.
Ένα εγχείρημα που ενέχει αρκετά προβλήματα αλλά προφανώς υιοθετείται καθότι οι αλλαγές στους κανονισμούς του 2014 θα είναι τεράστιες.
Στην Scuderia αποφάσισαν να φτιάξουν δυο ξεχωριστές ομάδες και η μια να ασχολείται με το μονοθέσιο του 2013 που θα αποτελεί ουσιαστικά εξέλιξη του φετινού και η άλλη με το μονοθέσιο του 2014 το οποίο θα φέρει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6lt με όριο περιστροφής τις 15000rpm και πλήρες υβριδικό σύστημα.
Ο 68χρονος μάνατζερ ανέφερε μεταξύ άλλων: «Συγχαρητήρια στο Φέτελ και τη Red Bull για τη φετινή τους επιτυχία, αν δεν είχαμε τον Αλόνσο στην ομάδα μας ο Φέτελ θα ήταν ο οδηγός που θα ήθελα. Είναι προσγειωμένος και προσηλωμένος στη νίκη. Ο Σουμάχερ που τον ήξερε από τα καρτ μου τον είχε επισημάνει από τότε και προφανώς δικαιώθηκε».
Η δήλωση του Μοντεζέμολο έχει ιδιαίτερη αξία και δίνει ουσιαστικά τέλος στην ένταση που δημιουργήθηκε μεταξύ Ferrari και Red Bull μετά το γράμμα της Ιταλικής ομάδας προς της FIA όπου ζητούσε αποσαφήνιση του τι είχε γίνει με το προσπέρασμα του Φέτελ στο Βερν στον τελικό της Βραζιλίας. Στη Ferrari εκτός των άλλων αποφάσισαν να χωρίσουν σε δυο διαφορετικά τμήματα την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2013 και του 2014.
Ένα εγχείρημα που ενέχει αρκετά προβλήματα αλλά προφανώς υιοθετείται καθότι οι αλλαγές στους κανονισμούς του 2014 θα είναι τεράστιες.
Στην Scuderia αποφάσισαν να φτιάξουν δυο ξεχωριστές ομάδες και η μια να ασχολείται με το μονοθέσιο του 2013 που θα αποτελεί ουσιαστικά εξέλιξη του φετινού και η άλλη με το μονοθέσιο του 2014 το οποίο θα φέρει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6lt με όριο περιστροφής τις 15000rpm και πλήρες υβριδικό σύστημα.
Επικεφαλής της ομάδας που θα ασχολείται με το μονοθέσιο του 2013 θα είναι ο Σιμόν Ρέστα ενώ το συντονισμό της ομάδας μονοθεσίου του 2014 θα έχει ο Φάμπιο Μοντέκι. Ο συμπατριώτης μας Νικόλας Τομπάζης παραμένει στο ρόλο του επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας. Στη Ferrari προσπαθούν με αυτό τον τρόπο να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα με τη δομή και την οργάνωση του τεχνικού τους τμήματος.
Μιλώντας σχετικά ο Μοντεζέμολο τόνισε: «Πρέπει να προσπαθήσουμε να εξερευνήσουμε τα όρια των τεχνικών κανονισμών. Πρέπει να έχουμε μια διαφορετική πιο δημιουργική προσέγγιση».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα