LIVE

Κορωνοϊός

Red Bull και Renault ψάχνουν ακόμη!

Red Bull και Renault ψάχνουν ακόμη!

Πέντε μέρες μετά το μηδενισμό του Σεμπάστιαν Φέτελ στις κατατακτήριες δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι επειδή στο ρεζερβουάρ του βρέθηκε λιγότερη ποσότητα καυσίμου από το ελάχιστο όριο του ενός λίτρου που προβλέπουν οι κανονισμοί και ακόμη Renault και Red Bull δεν είναι σε θέση να δώσουν απαντήσεις.

Πέντε μέρες μετά το μηδενισμό του Σεμπάστιαν Φέτελ στις κατατακτήριες δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι επειδή στο ρεζερβουάρ του βρέθηκε λιγότερη ποσότητα καυσίμου από το ελάχιστο όριο του ενός λίτρου που προβλέπουν οι κανονισμοί, Renault και Red Bull δεν είναι σε θέση να δώσουν απαντήσεις.

Στη γαλλική εταιρεία κατασκευής κινητήρων υπάρχει προβληματισμός
καθότι δεν έχουν καταλήξει σε συμπέρασμα για το τι πραγματικά συνέβη. Ακούγοντας τον Κρίστιαν Χόρνερ να δηλώνει το βράδυ του Σαββάτου στη Yas Marina ότι υπάρχει η κατώτατη προβλεπόμενη ποσότητα καυσίμου του ενός λίτρου στην RB8 του Φέτελ, όποιος κατανοεί σε βάθος το θέμα, γέμιζε ερωτηματικά.

Δεδομένου πως βγήκαν 850 ml καυσίμου από την RB8 κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου
, προφανώς δε τίθεται θέμα «απάτης» για 150ml τα οποία σε ρυθμό γύρου αξιολογούνται σε χιλιοστά δευτερολέπτου. Ούτως ή άλλως η Red Bull δεν είχε το ταχύτερο μονοθέσιο ή ο Φέτελ την ταχύτερη Red Bull. Επιπλέον ο Γερμανός σταμάτησε περίπου 500 μέτρα πριν την είσοδο των πιτ επιστρέφοντας σ’ αυτά.

Αυτό όπως αποκαλύπτει σήμερα ο επικεφαλής των δραστηριοτήτων πίστας της Renault, Ρεμί Ταφίν έγινε κατ’ εντολή του, από τη στιγμή που είδε στις ενδείξεις τηλεμετρίας ότι υπήρχε πτώση στην πίεση καυσίμου: «Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπέθεσα πως υπήρχε πρόβλημα τροφοδοσίας καθώς θεωρούσαμε δεδομένο πως είχαμε καύσιμο. Η προσοχή μας επικεντρώθηκε στην αντλία καυσίμου καθότι δεν αλλάξαμε κάτι στην ποσότητα καυσίμου που βάζουμε, ούτε όπως έδειξε η ανάλυση εκ των υστέρων υπήρξε αύξηση στην κατανάλωση του κινητήρα. Δεν υπήρχε όμως πρόβλημα τροφοδοσίας».

Η προσοχή των μηχανικών της Renault και της Red Bull έχει επικεντρωθεί τώρα στην αυτοματοποιημένη αντλία πλήρωσης του καυσίμου στο ρεζερβουάρ η οποία προέρχεται από ανεξάρτητο προμηθευτή. Περιμένουν μια απάντηση από την εταιρεία – Intertechnique – αν είναι δυνατόν  να μην μπήκε στο ρεζερβουάρ η ακριβή ποσότητα καυσίμου που πληκτρολογήθηκε. Η εντολή που δόθηκε έχει ελεγχθεί και ήταν σωστή.

Φιλοσοφώντας το ο Ρεμί Ταφίν κατέληξε: «Θα αποτελέσει για μας μεγάλη έκπληξη αν δεν βρούμε κάτι. Αν δε βρούμε θα πρέπει να αναθεωρήσουμε όλο το σύστημα σε συνεργασία με τη Red Bull άμεσα».


Ο Φέτελ κοιτά την RB8 μετά την ακινητοποίησή της κατ' εντολή, στις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης