McLaren: Το ταχύτερο πιτ στοπ φέτος!
McLaren: Το ταχύτερο πιτ στοπ φέτος!
Οι μηχανικοί της Βρετανικής ομάδας έσπασαν το φράγμα των 3 sec αλλάζοντας ελαστικά στο Χάμιλτον στο πρώτο πιτ στοπ του 27χρονου στη Βαλένθια.
Οι μηχανικοί της Βρετανικής ομάδας έσπασαν το φράγμα των 3 sec αλλάζοντας ελαστικά στο Χάμιλτον στο πρώτο πιτ στοπ του 27χρονου στη Βαλένθια.
Στη McLaren δούλεψαν σκληρά για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που προέκυψαν στους πρώτους αγώνες της χρονιάς με τις αλλαγές ελαστικών. Άλλαξαν σχήμα μπουλονιού και πλύμνη τροχού, αερόκλειδο, γρύλλο και υιοθέτησαν ένα σύστημα φώτων καταργώντας το σηματωρό. Όλα αυτά με ενδελεχή μελέτη των βίντεο από τα προβλήματα σε συνδυασμό με ατελείωτες προπονήσεις και αλλαγές στο έμψυχο δυναμικό σε σημεία κλειδιά οδήγησαν στην επίτευξη ενός χρόνου ρεκόρ στα 2.9sec, για τη φετινή σεζόν. Αυτή ήταν η χρονική διάρκεια με βάση την ηλεκτρική ακίδα της FOM. Ο χρόνος που χρειάστηκε για την αλλαγή ελαστικών ήταν 2.32sec και ο Χάμιλτον αντέδρασε στα 0.5 sec.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Σαμ Μάικλ τόνισε: «Η κριτική δεν μας επηρεάζει γιατί ξέρουμε τις ικανότητές μας. Ήδη στο Μόντρεαλ σημειώσαμε το ταχύτερο πιτ στοπ του αγώνα και τώρα στη Βαλένθια πετύχαμε το ταχύτερο πιτ στοπ της σεζόν».
Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι στ
Στη McLaren δούλεψαν σκληρά για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που προέκυψαν στους πρώτους αγώνες της χρονιάς με τις αλλαγές ελαστικών. Άλλαξαν σχήμα μπουλονιού και πλύμνη τροχού, αερόκλειδο, γρύλλο και υιοθέτησαν ένα σύστημα φώτων καταργώντας το σηματωρό. Όλα αυτά με ενδελεχή μελέτη των βίντεο από τα προβλήματα σε συνδυασμό με ατελείωτες προπονήσεις και αλλαγές στο έμψυχο δυναμικό σε σημεία κλειδιά οδήγησαν στην επίτευξη ενός χρόνου ρεκόρ στα 2.9sec, για τη φετινή σεζόν. Αυτή ήταν η χρονική διάρκεια με βάση την ηλεκτρική ακίδα της FOM. Ο χρόνος που χρειάστηκε για την αλλαγή ελαστικών ήταν 2.32sec και ο Χάμιλτον αντέδρασε στα 0.5 sec.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Σαμ Μάικλ τόνισε: «Η κριτική δεν μας επηρεάζει γιατί ξέρουμε τις ικανότητές μας. Ήδη στο Μόντρεαλ σημειώσαμε το ταχύτερο πιτ στοπ του αγώνα και τώρα στη Βαλένθια πετύχαμε το ταχύτερο πιτ στοπ της σεζόν».
Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι στ
ο δεύτερο πιτ στοπ του Χάμιλτον στη Βαλένθια το μονοθέσιο χτύπησε τον εμπρός γρύλλο ο οποίος αστόχησε και χρειάστηκε ο εφεδρικός πράγμα που οδήγησε σε σημαντική καθυστέρηση.
Ο Σαμ Μάικλ θεωρεί ότι πλέον το παιχνίδι είναι σε χιλιοστά του δευτερολέπτου θυμίζοντας έντονα τις αερομαχίες μαχητικών αεροσκαφών: «Πλέον το παιχνίδι παίζεται στα χιλιοστά αλλά δεν κυνηγάμε την απόλυτη επίδοση. Το θέμα δεν είναι να πετύχεις χρόνος κάτω από 2.32 αλλά μέσο όρο κοντά στα 3 sec. Αν αναλύσετε τι συμβαίνει θα διαπιστώσετε ότι επιλύθηκαν τα ζητήματα που δημιούργησαν προβλήματα στο παρελθόν».
Ειδικά στο Σίλβερστον θα υπάρξει ξανά αλλαγή στα πιτ της McLaren καθώς ο χειριστής του πίσω δεξιά αερόκλειδου κόπηκε στην απόληξη ενός πλαϊνού αεροδυναμικού βοηθήματος της ΜΡ4/27 στη Βαλένθια.
Ο Σαμ Μάικλ θεωρεί ότι πλέον το παιχνίδι είναι σε χιλιοστά του δευτερολέπτου θυμίζοντας έντονα τις αερομαχίες μαχητικών αεροσκαφών: «Πλέον το παιχνίδι παίζεται στα χιλιοστά αλλά δεν κυνηγάμε την απόλυτη επίδοση. Το θέμα δεν είναι να πετύχεις χρόνος κάτω από 2.32 αλλά μέσο όρο κοντά στα 3 sec. Αν αναλύσετε τι συμβαίνει θα διαπιστώσετε ότι επιλύθηκαν τα ζητήματα που δημιούργησαν προβλήματα στο παρελθόν».
Ειδικά στο Σίλβερστον θα υπάρξει ξανά αλλαγή στα πιτ της McLaren καθώς ο χειριστής του πίσω δεξιά αερόκλειδου κόπηκε στην απόληξη ενός πλαϊνού αεροδυναμικού βοηθήματος της ΜΡ4/27 στη Βαλένθια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα