Ferrari: Πρέπει να εκμεταλλευτούμε καλύτερα τα ελαστικά!
- Οι κόκκινοι παραδέχονται ότι υστερούν όταν έχει βροχή και κρύο
- Φοβούνται ότι η υπεροχή του Χάμιλτον σ’ αυτές τις συνθήκες μπορεί να κρίνει τον τίτλο
Οι κόκκινοι παραδέχονται ότι πρέπει στις ιδιωτικές δοκιμές που θα κάνουν αυτή τη βδομάδα στο Μουτζέλο να βελτιώσουν τον τρόπο που η F2008 αξιοποιεί τα ελαστικά της Bridgestone. Φοβούνται ότι εάν δεν τα καταφέρουν αυτό μπορεί να τους κοστίσει ακόμη και τον τίτλο. Η F2008 δεν μπορεί να διατηρήσει πάντα τη θερμοκρασία
- Οι κόκκινοι παραδέχονται ότι υστερούν όταν έχει βροχή και κρύο
- Φοβούνται ότι η υπεροχή του Χάμιλτον σ’ αυτές τις συνθήκες μπορεί να κρίνει τον τίτλο
Οι κόκκινοι παραδέχονται ότι πρέπει στις ιδιωτικές δοκιμές που θα κάνουν αυτή τη βδομάδα στο Μουτζέλο να βελτιώσουν τον τρόπο που η F2008 αξιοποιεί τα ελαστικά της Bridgestone. Φοβούνται ότι εάν δεν τα καταφέρουν αυτό μπορεί να τους κοστίσει ακόμη και τον τίτλο. Η F2008 δεν μπορεί να διατηρήσει πάντα τη θερμοκρασία των ελαστικών μέσα στα όρια βέλτιστης λειτουργίας τους όπως το ίδιο συμβαίνει και με τη McLaren. Έτσι σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας όπως αυτές που κυριάρχησαν στο Ιταλικό GP τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα: «Δυστυχώς είναι έτσι σχεδιασμένο το μονοθέσιο που δεν μπορεί να διατηρήσει υπό συγκεκριμένες συνθήκες την βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας στα ελαστικά» παραδέχτηκε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι. «Το αντιμετωπίσαμε δυο φορές φέτος και στη Γερμανία και στη Μόντσα όπου οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές. Δυστυχώς έχουμε μόνο ένα τεστ ακόμη όπου θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα. Επιπλέον πρέπει να δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε και στο νέο μονοθέσιο το 2009». Ο Ντομενικάλι χαρακτήρισε «όχι ιδανική» την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Ferrari καθώς ο Χάμιλτον δείχνει να βολεύεται σ’ αυτές τις συνθήκες και πηγαίνει πολύ γρήγορα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr