To "C+S" στη Μόντσα: Απόλυτος κυρίαρχος ο Φέτελ

To "C+S" στη Μόντσα: Απόλυτος κυρίαρχος ο Φέτελ

Ο Σεμπαστιέν Φέτελ χάλασε το πάρτι των τιφόζι στην Μόντσα σημειώνοντας την 8η φετινή του νίκη η οποία τον έφερε μια ανάσα από τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του. Αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό ο Γερμανός δεν αποκλείεται να στεφθεί πρωταθλητής στην Ιαπωνία! 

To "C+S" στη Μόντσα: Απόλυτος κυρίαρχος ο Φέτελ
Ο Σεμπαστιέν Φέτελ, δεν επηρεάστηκε ούτε από τους χιλιάδες φανατικούς τιφόζι στις εξέδρες της Μόντσα, αλλά ούτε και από τις McLaren που έδειχναν ταχύτερες από τις Red Bull, στο ναό της ταχύτητας.

Παρόλα αυτά, ο νεαρός Γερμανός, παρότι ο Αλόνσο πετάχτηκε μπροστά του στην εκκίνηση, τον προσπέρασε με άνεση και κράτησε την πρώτη θέση μέχρι το τέλος του αγώνα!
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η ήρεμη δύναμη της McLaren, ο Τζένσον Μπάτον, ενώ τρίτος και κάνοντας υπεράνθρωπη προσπάθεια, έχοντας υποδεέστερο μονοθέσιο από τους αντιπάλους του, τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος και αποθεώθηκε.
Κλείσιμο

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Αλόνσο να πετάγεται από την 4η θέση
να περνά το Χάμιλτον που ήταν μπροστά του σα σταματημένο από την εσωτερική και πατώντας οριακά στο γρασίδι να στρίβει πρώτος μπροστά από τον poleman Φέτελ.Πιο πίσω ο Λιούτσι έχασε τον έλεγχο της HRT και έπεσε πάνω στο Ρόσμπεργκ παρασύροντας και τον Πετρόφ.
Ο αλυτάρχης υποχρεώθηκε να βγάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια.

Όταν αυτό αποχώρησε ο Φέτελ πέρασε με άνεση τον Αλόνσο και από κει και πέρα δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Ο Γερμανός έκανε έναν υγιεινό περίπατο στο πάρκο της Μόντσα σημειώνοντας την 2η νίκη της καριέρας του εδώ και την πρώτη με τα χρώματα της Red Bull: «Με έχουν κατακλύσει τα συναισθήματα. Αυτή η πίστα σημαίνει πολλά για μένα καθότι εδώ πήρα την πρώτη νίκη της καριέρας μου το 2008. Θυμάμαι σα να ήταν τώρα τη στιγμή που πέρασα τη γραμμή. Είναι απίστευτο σε μια πίστα που δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί στο παρελθόν ήρθαμε εδώ φέτος με ένα καταπληκτικό μονοθέσιο. Στην εκκίνηση δεν τα πήγα καλά μου πήρε λίγο να καταλάβω ότι ήμασταν τρεις στην ίδια ευθεία για την 1η στροφή.
Ευτυχώς μετά την επανεκκίνηση μπόρεσα να περάσω τον Αλόνσο ο οποίος δεν μου έδωσε αρκετό χώρο δεν είμαι σίγουρος ότι είχε καταλάβει πως ήμουν δίπλα του. Όσον αφορά το ρίσκο να βάλουμε πιο κοντή 7η σχέση αποδείχτηκε πως ήταν η σωστή επιλογή. Πέρασα με άνεση τον Αλόνσο ακόμη και χωρίς DRS».

Μετά τη νίκη του αυτή ο Φέτελ μπορεί να διατηρήσει τον παγκόσμιο τίτλο αν στον επόμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη πάρει 13 βαθμούς περισσότερους από τον Αλόνσο και 8 βαθμούς παραπάνω από Μπάτον και Γουέμπερ.

Πίσω από το Γερμανό που έτρεχε σε δικό του αγώνα δόθηκε συγκλονιστική μάχη για τη 2η θέση. Εκεί κρατιόταν για αρκετούς γύρους ο Αλόνσο επωφελούμενος από την βραδυπορία των McLaren πίσω από το Σουμάχερ.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε εκπληκτικά τη Mercedes και κράτησε για αρκετούς γύρους τον Χάμιλτον πίσω του. Έτσι βρήκε την ευκαιρία να τους φτάσει και να τους περάσει και τους δυο ο Μπάτον.

Ο Βρετανός ακόμη μια φορά έκανε ένα μεστό αγώνα με χειρουργικά προσπεράσματα που τον έφεραν σε απόσταση βολής από τον Αλόνσο. Η McLaren δεν είχε την τελική ταχύτητα να περάσει τη Ferrari αλλά ο Βρετανός επωφελήθηκε από την υστέρηση της F10 με τη μέση γόμα στο τέλος για να περάσει τον Ισπανό και ν’ ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου: «Είχε πολύ πλάκα ο αγώνας. Έδωσα μάχη με το Λιούις και το Μίκαελ και το Φερνάντο. Ήταν πολύ καλός αγώνας παρότι η μάχη δεν ήταν για την 1η αλλά για την 2η θέση. Ήταν δύσκολο για μένα που βρέθηκα 7ος μετά την 1η στροφή. Δεν ξέρω αν κάτω από άλλες συνθήκες θα μπορούσα σήμερα να απειλήσω το Σεμπ. Ήταν περίεργα με το DRS σήμερα γιατί έπιανε κόφτη ο κινητήρας και δεν επιτάχυνε άλλο το μονοθέσιο. Μονομαχώντας με τον Αλόνσο έκανα λάθος στην Ασκάρι και άνοιξε η διαφορά μετά δεν μπορούσα να πλησιάσω ξανά. Όμως όταν έβαλε τα σκληρά ελαστικά δεν είχε καλή πρόσφυση. Εδώ έπαιξε ρόλο και το KERS που με βοήθησε να εκμεταλλευτώ το στιγμιαίο λάθος που έκανε. Ήταν μια στιγμή έντασης αλλά αμέσως μετά μπόρεσα να φτιάξω διαφορά» κατέληξε ο Βρετανός.

Ο Αλόνσο περιορίστηκ ε τελικά στην 3η θέση που χαροποίησε τους τιφόζι καθότι υπήρχε τουλάχιστον μια Ferrari στο βάθρο. Ο Ισπανός μιλώντας για τη φάση του προσπεράσματος από το Φέτελ παραδέχτηκε ότι στρίμωξε τον Γερμανό: «Δεν έχω τίποτα να χάσω σε οποιαδήποτε μάχη με το Φέτελ. Προηγείται στο πρωτάθλημα με 100 βαθμούς και λογικό είναι να προσπαθήσω λίγο πιο σκληρά όταν μονομαχώ μαζί του. Κάνουμε καλές εκκινήσεις τελευταία και εδώ στη Μόντσα υπήρχε αρκετή ευθεία πριν την πρώτη στροφή για να το εκμεταλλευτούμε αυτό. Λογικά θα έχανα τη θέση στο βάθρο από το Χάμιλτον αλλά στάθηκα τυχερός γιατί ο Λιούις έμεινε για πολλούς γύρους πίσω από τον Σουμάχερ. Κατάφερα έτσι να διατηρήσω το προβάδισμα» κατέληξε ο Ισπανός που με τους 15 βαθμούς της 3η θέσης πέρασε δεύτερος στη βαθμολογία εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Γουέμπερ.

Ο Αυστραλός της Red Bull για ακόμη έναν αγώνα δεν τα πήγε καλά στη Μόντσα. Έπεσε πίσω στην εκκίνηση και εν συνεχεία προσπαθώντας να ανακτήσει κάποιες θέσεις έπεσε πάνω στο Μάσα σπάζοντας την εμπρός αεροτομή της RB7. Εγκατέλειψε οριστικά προσπαθώντας με σπασμένη αεροτομή να φτάσει στα πιτ. 

Ευχαριστημένος με την απόδοση της Mercedes και την 5η θέση δήλωσε ο Μ.Σουμάχερ που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις με την οδήγησή του στο πρώτο μέρος του αγώνα: « Ήταν ενδιαφέρον αγώνας σήμερα και για μένα αλλά και για τους θεατές αυτό με χαροποιεί. Μονομαχώντας με το Λιούις διασκέδασα αν και οι καθρέπτες μου αποδείχτηκαν μικροί. Ξέρουμε και οι δυο να οδηγούμε στο όριο και αυτό κάναμε. Έπρεπε να κάνω το μονοθέσιο μου να φαίνεται φαρδύ σα φορτηγό και αυτό έκανα. Φυσικά στο τέλος πέρασε καθότι ταχύτερος».

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

GP Ιταλίας, 13ος αγώνας, Μόντσα

Τελική κατάταξη

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1’20:46.172

 2.  Button        McLaren-Mercedes           +     9.590

 3.  Alonso        Ferrari                    +    16.909

 4.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    17.471

 5.  Schumacher    Mercedes                   +    32.677

 6.  Massa         Ferrari                    +    42.993

 7.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος

 8.  Di Resta      Force India-Mercedes       +     1 γύρος

 9.  Senna         Renault                    +     1 γύρος

10.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος

11.  Maldonado     Williams-Cosworth          +     1 γύρος

12.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 γύρος

13.  Kovalainen    Lotus-Renault              +     1 γύρος

14.  Trulli        Lotus-Renault              +     2 γύροι

15.  Glock         Virgin-Cosworth            +     2 γύροι

 

Ταχύτερος γύρος: Hamilton, 1:26.187

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                       Γύρος

Ricciardo     HRT-Cosworth                 40

Perez         Sauber-Ferrari               34

Kobayashi     Sauber-Ferrari               23

Sutil         Force India-Mercedes         11

Webber        Red Bull-Renault             6

D'Ambrosio    Virgin-Cosworth              3

Petrov        Renault                      1

Rosberg       Mercedes                     1

Liuzzi        HRT-Cosworth                 1

 

 

Βαθμολογία               

 

     Πιλότοι                     Κατασκευαστές            

 1.  Vettel       284        1.  Red Bull-Renault          451

 2.  Alonso       172        2.  McLaren-Mercedes          325

 3.  Webber       167        3.  Ferrari                   254

 4.  Button       167        4.  Mercedes                  108

 5.  Hamilton     158        5.  Renault                    70

 6.  Massa         82        6.  Force India-Mercedes       36

 7.  Rosberg       56        7.  Sauber-Ferrari             35

 8.  Schumacher    52        8.  Toro Rosso-Ferrari         29

 9.  Petrov        34        9.  Williams-Cosworth           5

10.  Heidfeld      34      

11.  Kobayashi     27      

12.  Sutil         24      

13.  Alguersuari   16      

14.  Buemi         13      

15.  Di Resta      12      

16.  Perez          8      

17.  Barrichello    4      

18.  Senna          2      

19.  Maldonado      1      

 

 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης