Renault: Αισιοδοξούν για το Νίρμπουργκρινγκ!

Renault: Αισιοδοξούν για το Νίρμπουργκρινγκ!

Ο επόμενος σταθμός του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 το Γερμανικό GP είναι αυτός που ποντάρουν στη γαλλική εταιρεία για ανάκαμψη.

Renault: Αισιοδοξούν για το Νίρμπουργκρινγκ!

Ο επόμενος σταθμός του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 το Γερμανικό GP είναι αυτός που ποντάρουν στη γαλλική εταιρεία για ανάκαμψη.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον τόνισε: «Προτιμώ να αφήσω το μονοθέσιο να μιλήσει».

Τι αποκομίσατε από το Βρετανικό GP;
Δυστυχώς ότι στην παρούσα φάση δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι παρότι μέχρι ένα σημείο δείξαμε σημάδια ανάκαμψης στον αγώνα.

Τι περιμένετε από το Γερμανικό GP;
Ελπίζω ότι θα επιτρέψουμε σε αξιοπρεπείς εμφανίσεις με την αρωγή μιας σειράς βελτιώσεων που θα υιοθετήσουμε στο συγκεκριμένο αγώνα.

Τι προκλήσεις συνεπάγεται το Νίρμπουργκρινγκ;
Δεν έχει κάποια ακραία απαίτηση αλλά πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο τεστ δυνατοτήτων της απόδοσης του μονοθεσίου. Βέβαια ασυνήθιστο είναι ότι βρισκόμαστε εκεί μόνο μια φορά στα 2 χρόνια. Η συνήθης διαδικασία είναι να βασιζόμαστε στα στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς

Κλείσιμο
πηγαίνοντας στον επόμενο αγώνα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα στοιχεία που διαθέτουμε είναι ετεροχρονισμένα και δεν μπορούν να αποτελέσουν μπούσουλα. Για παράδειγμα την τελευταία φορά που πήγαμε εκεί κανένα μονοθέσιο δεν είχε «blown diffuser».

Η Renault ξεκίνησε ανταγωνιστικά τη χρονιά αλλά μετά έπεσε σε σχέση με άλλες ομάδες. Που το αποδίδεται αυτό;
Είναι εύκολο να το εξηγήσω αλλά όχι τόσο εύκολο να το διορθώσω. Η F1 είναι ένα άκρως ανταγωνιστικό σπορ στο οποίο οι ομάδες πιέζουν στα όρια προς κάθε κατεύθυνση προσδοκώντας να βελτιωθούν. Αν βελτιώνεσαι με αργό ρυθμό ισοδυναμεί με οπισθοχώρηση αυτό συνέβη μ’ εμάς. Ελπίζω ότι θα αλλάξει η εικόνα μας λόγω των επικείμενων βελτιώσεων στους ερχόμενους αγώνες αλλά προτιμών να αφήσω το μονοθέσιο να μιλήσει.

Εξήγησέ μας την αναβάθμιση της αεροσήραγγας και τις θετικές επιδράσεις που έχει στην εξέλιξη;
Η αναβάθμιση μας επιτρέπει να δουλεύουμε με μοντέλο 60% αντί για 50%.
Μπορεί να μην ακούγεται σημαντικό αλλά οποιοσδήποτε αεροδυναμιστής στη F1 μπορεί να σας διαβεβαιώσει για τον όγκο δουλειάς που αυτό συνεπάγεται.
Παρότι τα αποκαλούμε μοντέλα και είναι υπό κλίμακα σας διαβεβαιώνω ότι πρόκειται για εξίσου πολύπλοκες κατασκευές με τα κανονικά σε μέγεθος μονοθέσια. Πέρα όμως από την αλλαγή κλίμακος χρειάστηκαν και αρκετές τροποποιήσεις στην αεροσήραγγα για να φιλοξενήσει το μεγαλύτερο μοντέλο. Χρειάστηκε να αλλάξουμε τη θέση έδρασης, τους τροχούς, να αναπτύξουμε νέα μετρητικά προγράμματα ώστε να αξιολογούμε τα υψηλότερα φορτία. Κάθε εξάρτημα είναι 20% μακρύτερο έχει 44% μεγαλύτερη επιφάνεια και 73% περισσότερο όγκο.
Για να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές η σήραγγά μας σταμάτησε να δουλεύει για 12 μέρες. Πρόκειται για επίτευγμα που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τις τροποποιήσεις σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
Έγινε μεγάλη επένδυση από την ομάδα αλλά ευτυχώς τα αποτελέσματα όσον αφορά στα αεροδυναμικά οφέλη είναι αντίστοιχα στο θεωρητικό επίπεδο. Μένει όλα αυτά να φανούν και στην πίστα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης