Τα κέρατα του Ταύρου!
Τα κέρατα του Ταύρου!
Η Red Bull ετοιμάζεται να ανακοινώσει την ανανέωση της συμφωνίας της με τη Renault αλλά ως συνήθως στη F1 το παρασκήνιο έχει περισσότερο ενδιαφέρον.
Η Red Bull ετοιμάζεται να ανακοινώσει την ανανέωση της συμφωνίας της με τη Renault αλλά ως συνήθως στη F1 το παρασκήνιο έχει περισσότερο ενδιαφέρον.
Η γαλλική εταιρεία κατασκευής κινητήρων προβληματίζονταν έντονα για το μέλλον της στη F1 ενόσω στη FIA κυοφορούνταν η αναβολή της υιοθέτησης της αλλαγής των κανονισμών για τους κινητήρες.
Οι Γάλλοι σκέφτονταν να αποχωρήσουν αν το υπό διαμόρφωση πλαίσιο δεν εξυπηρετούσε τελικώς τα συμφέροντά τους. Όμως η αλλαγή των κανονισμών για το 2014 τελικώς με τους κινητήρες να γίνονται V6 turbo 1.6lt φαίνεται ότι απηχεί στα συμφέροντα των Γάλλων.
Το λέμε αυτό γιατί το πρώτο δείγμα γραφής μετά την ανακοίνωση από την πλευρά της FIA
Η γαλλική εταιρεία κατασκευής κινητήρων προβληματίζονταν έντονα για το μέλλον της στη F1 ενόσω στη FIA κυοφορούνταν η αναβολή της υιοθέτησης της αλλαγής των κανονισμών για τους κινητήρες.
Οι Γάλλοι σκέφτονταν να αποχωρήσουν αν το υπό διαμόρφωση πλαίσιο δεν εξυπηρετούσε τελικώς τα συμφέροντά τους. Όμως η αλλαγή των κανονισμών για το 2014 τελικώς με τους κινητήρες να γίνονται V6 turbo 1.6lt φαίνεται ότι απηχεί στα συμφέροντα των Γάλλων.
Το λέμε αυτό γιατί το πρώτο δείγμα γραφής μετά την ανακοίνωση από την πλευρά της FIA
είναι η διαρροή ότι βρίσκονται πολύ κοντά σε ανανέωση της συμφωνίας τους με τη Red Bull η οποία λήγει το 2012.
Μιλώντας σχετικά ο Αυστριακός πολυεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της ομάδας Ντήτριχ Μάτεζιτς απέκλεισε το ενδεχόμενο να φτιάξει δικό του κινητήρα και σημείωσε: «Θέλουμε να συνεργαζόμαστε με έναν μεγάλο κατασκευαστή. Η Renault είναι η πρώτη μας επιλογή όχι μόνο για το 2013 αλλά και περισσότερο. Η συζήτηση προχωράει και είμαστε σε θετικό κλίμα για τη χρήση του νέου κινητήρα των 1.6lt. Μένει να αποσαφηνιστούν οι λεπτομέρειες της συμφωνίας» κατέληξε το μεγάλο αφεντικό.
Μερίδα του Τύπου τις προηγούμενες μέρες προεξοφλούσε ότι η Red Bull ήταν έτοιμη να προχωρήσει σε συνεργασία με την Αυστριακή εταιρεία AVL List σε κατασκευή δικού της κινητήρα.
Ο Μάτεζιτς το ξέκοψε λέγοντας: "Ο μόνος λόγος για να το κάνουμε αυτό είναι να μην υπάρχει τρόπος να βρούμε κινητήρα".
Μιλώντας σχετικά ο Αυστριακός πολυεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της ομάδας Ντήτριχ Μάτεζιτς απέκλεισε το ενδεχόμενο να φτιάξει δικό του κινητήρα και σημείωσε: «Θέλουμε να συνεργαζόμαστε με έναν μεγάλο κατασκευαστή. Η Renault είναι η πρώτη μας επιλογή όχι μόνο για το 2013 αλλά και περισσότερο. Η συζήτηση προχωράει και είμαστε σε θετικό κλίμα για τη χρήση του νέου κινητήρα των 1.6lt. Μένει να αποσαφηνιστούν οι λεπτομέρειες της συμφωνίας» κατέληξε το μεγάλο αφεντικό.
Μερίδα του Τύπου τις προηγούμενες μέρες προεξοφλούσε ότι η Red Bull ήταν έτοιμη να προχωρήσει σε συνεργασία με την Αυστριακή εταιρεία AVL List σε κατασκευή δικού της κινητήρα.
Ο Μάτεζιτς το ξέκοψε λέγοντας: "Ο μόνος λόγος για να το κάνουμε αυτό είναι να μην υπάρχει τρόπος να βρούμε κινητήρα".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα