Νιούι: Ο θάνατος του Σένα με στιγμάτισε!

Νιούι: Ο θάνατος του Σένα με στιγμάτισε!

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, ο κορυφαίος Βρετανός αεροδυναμιστής της σύγχρονης εποχής βρίσκεται αρκετά χρόνια στη F1.

Νιούι: Ο θάνατος του Σένα με στιγμάτισε!
Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, ο κορυφαίος Βρετανός αεροδυναμιστής της σύγχρονης εποχής βρίσκεται αρκετά χρόνια στη F1.

Μπορεί κάποιοι από εσάς να τον «εντοπίσατε» πρόσφατα αλλά ο Νιούι κατείχε τη θέση του επικεφαλής σχεδίασης στη Williams όταν έχασε τη ζωή του ο Άιρτον Σένα.
Το μονοθέσιο που οδηγούσε ο αείμνηστος Βραζιλιάνος ήταν δικό του δημιούργημα όπως δικό του δημιούργημα είναι η RB7 που οδηγούν φέτος οι Φέτελ, Γουέμπερ.

Μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξή του στην βρετανική Guardian ο Νιούι αποκάλυψε
Κλείσιμο
μερικές άγνωστες λεπτομέρειες. Θυμίζουμε ότι ο Σένα έχασε τη ζωή του την Πρωτομαγιά του 1994 στην Ίμολα όταν η Williams που οδηγούσε παρέκλινε της πορείας της και χτύπησε στα προστατευτικά λάστιχα στην καμπή Ταμπουρέλο.

Η αιτία του δυστυχήματος δεν αποσαφηνίστηκε ποτέ με ακρίβεια, ειπώθηκε τότε ότι οφείλονταν σε αστοχία της κολόνας του τιμονιού. Μιλώντας για εκείνες τις ώρες ο Νιούι είπε: «Ήταν εξαιρετικά δύσκολο για όλους μας. Η επόμενη μέρα μετά το δυστύχημα ήταν αργία αλλά κάποιοι από εμάς πήγαμε να αναλύσουμε τα στοιχεία τηλεμετρίας για να δούμε τι έφταιξε. Στην πραγματικότητα ακόμη δεν ξέρουμε τι έχει γίνει. Σίγουρα η κολόνα του τιμονιού έσπασε αλλά δεν ξέρουμε αν το σπάσιμό της προκάλεσε το ατύχημα ή εάν έσπασε κατά τη διάρκεια του ατυχήματος. Σίγουρα όμως ήταν προβληματική υπήρχαν πάνω της σημάδια κόπωσης που αργά ή γρήγορα θα οδηγούσαν σε αστοχία. Όμως όλα τα υπόλοιπα στοιχεία δείχνουν ότι το μονοθέσιο δεν έφυγε από την πορεία του απ’ αυτό.

Η ανάλυση των στοιχείων και οι κάμερες ειδικά αυτή από το μονοθέσιο του Σουμάχερ που ακολουθούσε δείχνουν ότι το μονοθέσιο δεν αντιμετώπισε υποστροφή δείγμα ότι δεν είχε τιμόνι. Υπέρστρεψε πράγμα που δε συνάδει με την αστοχία του τιμονιού. Το πίσω μέρος γλίστρησε προς τα έξω και ο Άιρτον προσπάθησε να διορθώσει με 50% γκάζι δείγμα ότι ήθελε να ανακτήσει τον έλεγχο. Μισό δευτερόλεπτο μετά πάτησε φρένο. Το ερώτημα είναι γιατί γλίστρησε το πίσω μέρος. Το μονοθέσιο έβρισκε κάτω ασυνήθιστα πολύ και στον προηγούμενο γύρο και στο μοιραίο, Υποθέτω ότι κάποιο από τα πίσω ελαστικά είχε χάσει την πίεσή του ίσως είχε σχιστεί από κάποιο θραύσμα στην πίστα. Έχασα τα λίγα μαλλιά που είχα προσπαθώντας να χωνέψω αυτό που έγινε. Με άλλαξε σαν άνθρωπο, ήταν εξοντωτικό. Τόσο εγώ όσο και ο Πάτρικ Χεντ σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε να εγκαταλείψουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το ερώτημα που με βασάνιζε για καιρό ήταν αν ήθελα να συνεχίσω σ’ ένα άθλημα όπου ένας άνθρωπος σκοτώθηκε χρησιμοποιώντας κάτι που εγώ έφτιαξα…».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης