Ferrari: Αλλαγές στο τεχνικό επιτελείο!
Ferrari: Αλλαγές στο τεχνικό επιτελείο!
Στην Ιταλική ομάδα δηλώνουν αισιόδοξοι για ακόμη καλύτερη εμφάνιση της F150 στην Ισπανία μετά το βάθρο που κατέκτησε ο Αλόνσο στην Τουρκία αλλά ταυτόχρονα στο Μαρανέλο φυσάει άνεμος αλλαγών.
Στην Ιταλική ομάδα δηλώνουν αισιόδοξοι για ακόμη καλύτερη εμφάνιση της F150 στην Ισπανία μετά το βάθρο που κατέκτησε ο Αλόνσο στην Τουρκία αλλά ταυτόχρονα στο Μαρανέλο φυσάει άνεμος αλλαγών.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Ιταλικού περιοδικού Autosprint τα αεροδυναμικά προβλήματα που παρουσίασε η F150 χρεώνεται ο αεροδυναμιστής Μάρκο ντε Λούκα του οποίου ο ρόλος από δω και πέρα είναι αδιευκρίνιστος. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι τα καθήκοντά του πέρασαν στην επίβλεψη του συμπατριώτη μας Νίκου Τομπάζη ο οποίος παραμένει επικεφαλής σχεδιασμού της Ιταλικής ομάδας.
Πρώην τεχνικός της Ιταλικής εταιρείας που θέλησε για ευνόητους λόγους να διατηρήσει την ανωνυμία του δήλωσε στο Ιταλικό περιοδικό ότι θεωρεί απίθανο να υπήρξε πρόβλημα με το καλιμπράρισμα της σήραγγας στο Μαρανέλο αφήνοντας ερωτηματικά για τα ελαστικά υπό κλίμακα της Pirelli αλλά και την «κυρτή» ροή αέρα που προσομοιώνει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου στις στροφές.
«Είναι σύνηθες να υπάρξει πρόβλημα στα δεδομένα της σήραγγας. Απλά όταν συμβαίνει σ’ εμάς το θέμα παίρνει διαστάσεις» προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ο τεχνικός διευθυντής της Ιταλικής ομάδας, Άλτο Κόστα: «Χρειάστηκε να επανεξετάσουμε κάτι στη σήραγγα δεν θέλω να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτό» κατέληξε ο Ιταλός μηχανικός.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Ιταλικού περιοδικού Autosprint τα αεροδυναμικά προβλήματα που παρουσίασε η F150 χρεώνεται ο αεροδυναμιστής Μάρκο ντε Λούκα του οποίου ο ρόλος από δω και πέρα είναι αδιευκρίνιστος. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι τα καθήκοντά του πέρασαν στην επίβλεψη του συμπατριώτη μας Νίκου Τομπάζη ο οποίος παραμένει επικεφαλής σχεδιασμού της Ιταλικής ομάδας.
Πρώην τεχνικός της Ιταλικής εταιρείας που θέλησε για ευνόητους λόγους να διατηρήσει την ανωνυμία του δήλωσε στο Ιταλικό περιοδικό ότι θεωρεί απίθανο να υπήρξε πρόβλημα με το καλιμπράρισμα της σήραγγας στο Μαρανέλο αφήνοντας ερωτηματικά για τα ελαστικά υπό κλίμακα της Pirelli αλλά και την «κυρτή» ροή αέρα που προσομοιώνει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου στις στροφές.
«Είναι σύνηθες να υπάρξει πρόβλημα στα δεδομένα της σήραγγας. Απλά όταν συμβαίνει σ’ εμάς το θέμα παίρνει διαστάσεις» προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ο τεχνικός διευθυντής της Ιταλικής ομάδας, Άλτο Κόστα: «Χρειάστηκε να επανεξετάσουμε κάτι στη σήραγγα δεν θέλω να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτό» κατέληξε ο Ιταλός μηχανικός.
Σε πρόσφατη αναβάθμιση η Ferrari άλλαξε την κλίμακα του χρησιμοποιούμενου μοντέλου από 50% σε 60% χωρίς αντίστοιχα να μεγαλώσει η σήραγγα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα