Θα παραμείνει ο Μάσα στη Ferrari;
Θα παραμείνει ο Μάσα στη Ferrari;
Όλα δείχνουν ότι η Ιταλική εταιρεία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο ανανέωσης του συμβολαίου του Βραζιλιάνου πιλότου.
Όλα δείχνουν ότι η Ιταλική εταιρεία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο ανανέωσης του συμβολαίου του Βραζιλιάνου πιλότου.
Ο 30χρονος πιλότος είναι πατέρας ενός αγοριού και το 2008 έφτασε πάρα πολύ κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Με τη Ferrari έχει σημειώσει 11 νίκες η τελευταία εξ’ αυτών ήταν το 2008 στην πατρίδα του.
Ο τραυματισμός του στο Ουγγρικό GP το 2009 τον επηρέασε σίγουρα καθότι δεν έχει την ταχύτητα που είχε.
Την ώρα που οι φήμες πληθαίνουν για την αντικατάσταση του Βραζιλιάνου στο τέλος της χρονιάς από την Ferrari είναι κατηγορηματικοί ότι ο Μάσα θα οδηγεί για την ομάδα τους το 2012 χρονιά καταλυτική για το τρέχων συμβόλαιο του 30χρονου.
Σε σχετική ερώτηση του CNN ο πρόεδρος της ομάδας Λούκα ντι Μοντεζέμολο ήταν κατηγορηματικός: «Ο Μάσα έχει συμβόλαιο και θα τρέχει για μας το 2012».
Ο 30χρονος πιλότος είναι πατέρας ενός αγοριού και το 2008 έφτασε πάρα πολύ κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Με τη Ferrari έχει σημειώσει 11 νίκες η τελευταία εξ’ αυτών ήταν το 2008 στην πατρίδα του.
Ο τραυματισμός του στο Ουγγρικό GP το 2009 τον επηρέασε σίγουρα καθότι δεν έχει την ταχύτητα που είχε.
Την ώρα που οι φήμες πληθαίνουν για την αντικατάσταση του Βραζιλιάνου στο τέλος της χρονιάς από την Ferrari είναι κατηγορηματικοί ότι ο Μάσα θα οδηγεί για την ομάδα τους το 2012 χρονιά καταλυτική για το τρέχων συμβόλαιο του 30χρονου.
Σε σχετική ερώτηση του CNN ο πρόεδρος της ομάδας Λούκα ντι Μοντεζέμολο ήταν κατηγορηματικός: «Ο Μάσα έχει συμβόλαιο και θα τρέχει για μας το 2012».
Ο Ιταλός επίσης ξεκαθάρισε ότι θα ήθελε ο Αλόνσο να παραμείνει για χρόνια στη Ferrari: «Ο Αλόνσο είναι πολύ δυνατός. Είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έχω δει ποτέ στην καριέρα μου. Είναι ισχυρός νοητικά, πιέζει δημιουργικά την ομάδα και βρίσκεται πολύ κοντά σ’ αυτήν. Θέλω να μείνει μαζί μας για καιρό».
Φυσικά όπως ίσως αντιλαμβάνεστε το ένα συνδέεται με το άλλο, δηλαδή η παραμονή του Αλόνσο με την παρουσία ενός οδηγού συμβιβασμένου σε β’ ρόλο όπως είναι ο Μάσα.
Τέλος μάνατζερ του Μάσα είναι ο γιός του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ, Νίκολας ο οποίος εσχάτως προωθεί το νέο του πουλέν, τον Ιταλό Ζουλς Μπιάνκι ο οποίος αγωνίζεται φέτος με τα χρώματα της ART στο GP2. Φυσικά σ’ αυτή την ομάδα είναι συνιδιοκτήτης ο Νίκολας Τοντ. O Μπιάνκι είναι φέτος ο τρίτος οδηγός της Ferrari.
Φυσικά όπως ίσως αντιλαμβάνεστε το ένα συνδέεται με το άλλο, δηλαδή η παραμονή του Αλόνσο με την παρουσία ενός οδηγού συμβιβασμένου σε β’ ρόλο όπως είναι ο Μάσα.
Τέλος μάνατζερ του Μάσα είναι ο γιός του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ, Νίκολας ο οποίος εσχάτως προωθεί το νέο του πουλέν, τον Ιταλό Ζουλς Μπιάνκι ο οποίος αγωνίζεται φέτος με τα χρώματα της ART στο GP2. Φυσικά σ’ αυτή την ομάδα είναι συνιδιοκτήτης ο Νίκολας Τοντ. O Μπιάνκι είναι φέτος ο τρίτος οδηγός της Ferrari.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα