GP Κίνας, κατατακτήριες δοκιμές, ο Φέτελ στην pole

GP Κίνας, κατατακτήριες δοκιμές, ο Φέτελ στην pole

Απόλυτο κοντράστ στα πιτ της Red Bull με το Φέτελ να σημειώνει με άενση τον ταχύτερο χρόνο και το Γουέμπερ να μένει εκτός 17αδας καθώς δεν είχε και την βοήθεια του KERS.

GP Κίνας, κατατακτήριες δοκιμές, ο Φέτελ στην pole

Η σημερινή μάχη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν απόλυτα προβλέψιμη. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήτνα χτες Παρασκευή ταχύτερος και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών, παρέμεινε στην ίδια θέση το πρωί του Σαββάτου στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και με χαρακτηριστική άνεση πήρε την pole position.

Η απόλυτη αντίθεση ήρθε από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ που επέλεξε τη σκληρή γόμα στη 2η προσπάθειά του στο Q1 και δεν κατάφερε να κινηθεί σε ρυθμό καλύτερο απ' αυτόν του Παστόρ Μαλντονάντο.
Στη RB7 του Γουέμπερ δε δούλευε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ο Αυστραλός μετά την ολοκλήρωση της ατυχής του προσπάθειας ήταν έξαλλος ενώ από την ομάδα δεν δέχτηκαν ότι ήταν λάθος που δεν χρησιμοποιήσαν την σαφώς ταχύτερη μαλακή γόμα ώστε να σιγουρέψουν ότι ο Αυστραλός θα σημείωνε χρόνο.

Μιλώντας σχετικά με το θέμα ο αγ. διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ υπεραμύνθηκε της επιλογής της ομάδας του: «Νομίζαμε ότι θα μπορούσαμε να σημειώσουμε την απαιτούμενη επίδοση με σκληρή γόμα. Όσα είχαμε δει στις ελεύθερες δοκιμές συνηγορούσαν σ’ αυτό. Το πιο εύκολο πράγμα είναι να πεις ότι κάναμε λάθος που δεν βάλαμε τη μαλακή γόμα. Αλλά τα δεδομένα έλεγαν πως άνετα θα τα κατάφερνε με τη σκληρή γόμα, το θέμα ήταν ότι δεν μπόρεσε να φέρει τα ελαστικά του στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας. Δεν είναι καλότυχος αυτό το Σαββατοκύριακο αλλά είμαι σίγουρος ότι θα κάνει έναν καλό αγώνα παρά τη θέση που βρίσκεται αύριο».
Κλείσιμο

Ο Γουέμπερ στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με την καλωδίωση του KERS πράγμα που του στέρησε τη δυνατότητα να κάνει αρκετούς γύρους.
Σε  πλήρη αντίθεση ο Φέτελ απολαμβάνοντας επτά δέκατα διαφορά από τον δεύτερο προσπαθούσε να είναι συγκρατημένος: «Δεν ήταν εύκολο. Προσπαθείς από το μηδέν πάντοτε αλλά οι άλλοι δεν το σκέφτονται έτσι. Προφανώς τα καταφέραμε ξανά αλλά υπενθυμίζω στον εαυτό μου και στην ομάδα πόσο δύσκολο είναι. Η σημερινή θέση μας δίνει οχτώ μέτρα προβάδισμα αύριο, τίποτα άλλο. Θα είναι μακρύς αγώνας».

Από την πλευρά του ο Μπάτον δε δίστασε να παραδεχτεί ότι ο Φέτελ ήταν άπιαστος: «Την ώρα της μάχης ελπίζεις ότι γίνεται. Αλλά ο ρυθμός του Σεμπάστιαν και της Red Bull είναι φαινόμενο». Ο Χάμιλτον προτίμησε να κάνει μόνο μια προσπάθεια στο Q3 για να εξοικονομήσει ένα σετ μαλακής γόμας και να το έχει διαθέσιμο αύριο στον αγώνα.
Έτσι περιορίστηκε στην 3η θέση μπροστά από το Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes, η επίδοση του Γερμανού εκθέτει το συμπατριώτη του Μ.Σουμάχερ που ακόμη μια φορά έμεινε εκτός δεκάδας.

Μετά το τέλος των δοκιμών ο Ρόσμπεργκ ήταν ενθουσιασμένος με την επίδοσή του: «Είναι μια καλή μέρα για μας. Με απλές κινήσεις και σκληρή δουλειά αναδείξαμε τη δυναμική του μονοθεσίου. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε αλλά πλησιάσαμε τις McLaren και θα εκκινήσουμε μπροστά από τις Ferrari» κατέληξε  ο 26χρονος.

Ο Σουμάχερ είδε την τελευταία του προσπάθεια στο Q2 να καταστρέφεται στη στροφή 14 από δυσλειτουργία της πίσω κινητής αεροτομής. Αυτή δεν κατέβηκε στη θέση της και έτσι το πίσω μέρος της Mercedes γλίστρησε όταν ο Γερμανός πάτησε φρένο. Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes ήταν σε θέση να επωφεληθεί από τα προβλήματα των Renault και τη σημαντική υστέρηση σε ρυθμό της Ferrari.

Ο Πετρόφ έκανε χρόνο που τον έφερε στο Q3 αλλά δεν συμμετείχε σ’ αυτό γιατί το μονοθέσιό του έμεινε από κιβώτιο. Ο Χάιντφελτ δεν μπόρεσε να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο καθότι επηρεάστηκε και από το κυκλοφοριακό.

Την ευκαιρία άδραξε ο ντι Ρέστα που έφερε για πρώτη φορά φέτος την Force India στη 10αδα: «Δε θα μπορούσα να ζητήσω περισσότερα σήμερα» τόνισε ο Βρετανός.
Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί αύριο στις 10 το πρωί (απευθείας Alpha). Νωρίτερα στις 08:30 ο Alpha θα μεταδώσει τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών.

 
Συνολικά η αυριανή σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                Χρόνος      Διαφορά 

 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m33.706s

 2.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m34.421s  + 0.715

 3.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m34.463s  + 0.757

 4.  Nico Rosberg          Mercedes             1m34.670s  + 0.964

 5.  Fernando Alonso       Ferrari              1m35.119s  + 1.413

 6.  Felipe Massa          Ferrari              1m35.145s  + 1.439

 7.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m36.158s  + 2.452

 8.  Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m36.190s  + 2.484

 9.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m36.203s  + 2.497

10.  Vitaly Petrov         Renault              Έμεινε από κιβώτιο

Ο χρόνος εισόδου στο Q3 ήταν: 1m35.858s          Διαφορά από 1ο Q2

11.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m35.874s  + 1.388

12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m36.053s  + 1.567

13.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m36.236s  + 1.750

14.  Michael Schumacher    Mercedes             1m36.457s  + 1.971

15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m36.465s  + 1.979

16.  Nick Heidfeld         Renault              1m36.611s  + 2.125

17.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    1m36.956s  + 2.470

Ο χρόνος εισόδου στο Q2 ήταν: 1m36.147s          Διαφορά από 1ο Q1

18. Mark Webber            Red Bull-Renault     1m36.468s  + 1.196

19. Heikki Kovalainen      Lotus-Renault        1m37.894s  + 2.622

20. Jarno Trulli           Lotus-Renault        1m38.318s  + 3.046

21. Jerome D'Ambrosio      Virgin-Cosworth      1m39.119s  + 3.847

22. Timo Glock             Virgin-Cosworth      1m39.708s  + 4.436

23. Tonio Liuzzi           HRT-Cosworth         1m40.212s  + 4.940

24. Narain Karthikeyan     HRT-Cosworth         1m40.445s  + 5.173

 

107% time: 1m41.941s

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης