GP Κίνας, κατατακτήριες δοκιμές, ο Φέτελ στην pole
Απόλυτο κοντράστ στα πιτ της Red Bull με το Φέτελ να σημειώνει με άενση τον ταχύτερο χρόνο και το Γουέμπερ να μένει εκτός 17αδας καθώς δεν είχε και την βοήθεια του KERS.
Η σημερινή μάχη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν απόλυτα προβλέψιμη. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήτνα χτες Παρασκευή ταχύτερος και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών, παρέμεινε στην ίδια θέση το πρωί του Σαββάτου στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και με χαρακτηριστική άνεση πήρε την pole position.
Στη RB7 του Γουέμπερ δε δούλευε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ο Αυστραλός μετά την ολοκλήρωση της ατυχής του προσπάθειας ήταν έξαλλος ενώ από την ομάδα δεν δέχτηκαν ότι ήταν λάθος που δεν χρησιμοποιήσαν την σαφώς ταχύτερη μαλακή γόμα ώστε να σιγουρέψουν ότι ο Αυστραλός θα σημείωνε χρόνο.
Μιλώντας σχετικά με το θέμα ο αγ. διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ υπεραμύνθηκε της επιλογής της ομάδας του: «Νομίζαμε ότι θα μπορούσαμε να σημειώσουμε την απαιτούμενη επίδοση με σκληρή γόμα. Όσα είχαμε δει στις ελεύθερες δοκιμές συνηγορούσαν σ’ αυτό. Το πιο εύκολο πράγμα είναι να πεις ότι κάναμε λάθος που δεν βάλαμε τη μαλακή γόμα. Αλλά τα δεδομένα έλεγαν πως άνετα θα τα κατάφερνε με τη σκληρή γόμα, το θέμα ήταν ότι δεν μπόρεσε να φέρει τα ελαστικά του στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας. Δεν είναι καλότυχος αυτό το Σαββατοκύριακο αλλά είμαι σίγουρος ότι θα κάνει έναν καλό αγώνα παρά τη θέση που βρίσκεται αύριο».
Σε πλήρη αντίθεση ο Φέτελ απολαμβάνοντας επτά δέκατα διαφορά από τον δεύτερο προσπαθούσε να είναι συγκρατημένος: «Δεν ήταν εύκολο. Προσπαθείς από το μηδέν πάντοτε αλλά οι άλλοι δεν το σκέφτονται έτσι. Προφανώς τα καταφέραμε ξανά αλλά υπενθυμίζω στον εαυτό μου και στην ομάδα πόσο δύσκολο είναι. Η σημερινή θέση μας δίνει οχτώ μέτρα προβάδισμα αύριο, τίποτα άλλο. Θα είναι μακρύς αγώνας».
Από την πλευρά του ο Μπάτον δε δίστασε να παραδεχτεί ότι ο Φέτελ ήταν άπιαστος: «Την ώρα της μάχης ελπίζεις ότι γίνεται. Αλλά ο ρυθμός του Σεμπάστιαν και της Red Bull είναι φαινόμενο». Ο Χάμιλτον προτίμησε να κάνει μόνο μια προσπάθεια στο Q3 για να εξοικονομήσει ένα σετ μαλακής γόμας και να το έχει διαθέσιμο αύριο στον αγώνα.
Έτσι περιορίστηκε στην 3η θέση μπροστά από το Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes, η επίδοση του Γερμανού εκθέτει το συμπατριώτη του Μ.Σουμάχερ που ακόμη μια φορά έμεινε εκτός δεκάδας.
Μετά το τέλος των δοκιμών ο Ρόσμπεργκ ήταν ενθουσιασμένος με την επίδοσή του: «Είναι μια καλή μέρα για μας. Με απλές κινήσεις και σκληρή δουλειά αναδείξαμε τη δυναμική του μονοθεσίου. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε αλλά πλησιάσαμε τις McLaren και θα εκκινήσουμε μπροστά από τις Ferrari» κατέληξε ο 26χρονος.
Ο Σουμάχερ είδε την τελευταία του προσπάθεια στο Q2 να καταστρέφεται στη στροφή 14 από δυσλειτουργία της πίσω κινητής αεροτομής. Αυτή δεν κατέβηκε στη θέση της και έτσι το πίσω μέρος της Mercedes γλίστρησε όταν ο Γερμανός πάτησε φρένο. Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes ήταν σε θέση να επωφεληθεί από τα προβλήματα των Renault και τη σημαντική υστέρηση σε ρυθμό της Ferrari.
Ο Πετρόφ έκανε χρόνο που τον έφερε στο Q3 αλλά δεν συμμετείχε σ’ αυτό γιατί το μονοθέσιό του έμεινε από κιβώτιο. Ο Χάιντφελτ δεν μπόρεσε να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο καθότι επηρεάστηκε και από το κυκλοφοριακό.
Την ευκαιρία άδραξε ο ντι Ρέστα που έφερε για πρώτη φορά φέτος την Force India στη 10αδα: «Δε θα μπορούσα να ζητήσω περισσότερα σήμερα» τόνισε ο Βρετανός.
Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί αύριο στις 10 το πρωί (απευθείας Alpha). Νωρίτερα στις 08:30 ο Alpha θα μεταδώσει τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών.
Συνολικά η αυριανή σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m33.706s |
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m34.421s + 0.715 |
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m34.463s + 0.757 |
4. Nico Rosberg Mercedes 1m34.670s + 0.964 |
5. Fernando Alonso Ferrari 1m35.119s + 1.413 |
6. Felipe Massa Ferrari 1m35.145s + 1.439 |
7. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m36.158s + 2.452 |
8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m36.190s + 2.484 |
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m36.203s + 2.497 |
10. Vitaly Petrov Renault Έμεινε από κιβώτιο |
Ο χρόνος εισόδου στο Q3 ήταν: 1m35.858s Διαφορά από 1ο Q2 |
11. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m35.874s + 1.388 |
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m36.053s + 1.567 |
13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m36.236s + 1.750 |
14. Michael Schumacher Mercedes 1m36.457s + 1.971 |
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m36.465s + 1.979 |
16. Nick Heidfeld Renault 1m36.611s + 2.125 |
17. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m36.956s + 2.470 |
Ο χρόνος εισόδου στο Q2 ήταν: 1m36.147s Διαφορά από 1ο Q1 |
18. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.468s + 1.196 |
19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m37.894s + 2.622 |
20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m38.318s + 3.046 |
21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m39.119s + 3.847 |
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m39.708s + 4.436 |
23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m40.212s + 4.940 |
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m40.445s + 5.173 |
|
107% time: 1m41.941s |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr