Νιούι: Δε λύνεται εύκολα το πρόβλημα του KERS!

Νιούι: Δε λύνεται εύκολα το πρόβλημα του KERS!

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, Άντριαν Νιούι ξεκαθάρισε ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περσινή πρωταθλήτρια με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS) δεν είναι εύκολο να επιλυθούν από τη μια μέρα στην άλλη.

Νιούι: Δε λύνεται εύκολα το πρόβλημα του KERS!

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, Άντριαν Νιούι ξεκαθάρισε ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περσινή πρωταθλήτρια με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS) δεν είναι εύκολο να επιλυθούν από τη μια μέρα στην άλλη.

Μιλώντας σχετικά ο κορυφαίος αεροδυναμιστής στη σύγχρονη εποχή της F1 τόνισε:
Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα σύστημα σε νηπιακή ηλικία. Στο παρελθόν δεν εξελίξαμε ένα ανάλογο σύστημα οπότε δεν έχουμε απόλυτη εξειδίκευση πάνω στον συγκεκριμένο τομέα. Επιπλέον οι οικονομικές μας δυνατότητες είναι περιορισμένες όπως η εμπειρία μας. Βρισκόμαστε σε μια φάση εκμάθησης που δεν ξέρω πόσο πολύ μπορεί να διαρκέσει».

Κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα και οι δυο πιλότοι της Red Bull αντιμετώπισαν πρόβλημα με το KERS.
Κλείσιμο

Στην περίπτωση του Μαρκ Γουέμπερ που εκκινούσε από την 3η θέση αυτό ήταν καθοριστικό όπως αναλύει ο ίδιος ο Αυστραλός: «Ήταν δύσκολος αγώνας. Δεν είχα καλή εκκίνηση αφού δεν δούλεψε το σύστημα KERS άρα έχασα πολλές θέσεις στον πρώτο γύρο. Στους επόμενους προσπάθησα να περάσω κάποιους αντιπάλους μου αλλά όσο κι αν προσπαθούσα, είχαν πλεονέκτημα στις ευθείες. Είναι δύσκολο να κερδίζεις θέσεις χωρίς να έχεις KERS. Όπως και να έχει, αντεπιτέθηκα με καλή στρατηγική και πήρα πολύτιμους βαθμούς. Σήμερα δεν ήταν η μέρα μας και είμαι απογοητευμένος που δεν βρ
έθηκα στο βάθρο».

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull αποσαφήνισε: «Το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Μαρκ προέκυψε κατά τη διάρκεια της εξόδου του από τα πιτ και πριν τον αγώνα. Δεν το είχαμε αντιμετωπίσει στο παρελθόν είναι κάτι πρωτόγνωρο το συγκεκριμένο πρόβλημα».

Ο νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ είχε το KERS σε λειτουργία οπότε μπόρεσε να υπερασπιστεί τη θέση του στην εκκίνηση αλλά μετά το μέσο του αγώνα πήρε και αυτός εντολή να σταματήσει να το χρησιμοποιεί:
«Η εκκίνηση ήταν καθοριστική. Νόμιζα πως είχα ξεκινήσει πολύ καλά αλλά μετά είδα τον Χάμιλτον να έρχεται δίπλα μου. Ξαφνιάστηκα μπαίνοντας στην πρώτη στροφή καθώς είδα κάτι μαύρο στους καθρέφτες μου – ήξερα πως ήταν μία Renault. Αυτό με βοήθησε στο πρώτο κομμάτι του αγώνα αφού κατάφερα να ανοίγω τη διαφορά μου γύρο με το γύρο. Όλος ο αγώνας ήταν διαφορετικός από εκείνον που είδαμε πριν από δύο εβδομάδες.  Οι διαφορές ήταν μικρότερες και υπήρξαν περισσότερα pit stop. Σε αυτά, δεν θέλεις να είσαι ο πρώτος που θα μπει για αλλαγή. Θέλεις να κάνεις όσο το δυνατόν λιγότερα αλλά παράλληλα, δεν θέλεις και να μπει κάποιος πριν από εσένα και αυτό να του δώσει προβάδισμα. Δεν ήταν εύκολος αγώνας αλλά τουλάχιστον στο τελευταίο του κομμάτι ο Χάμιλτον αντιμετώπισε προβλήματα. Οι διαφορές ήταν στην πραγματικότητα μικρές και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά. Δεν ανησυχώ όμως, όλοι στην ομάδα μας ξέρουν τι πρέπει να κάνουν».

Μιλώντας για το KERS του μονοθεσίου που κέρδισε χτες ο Άντριαν Νιούι τόνισε:
«Το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε μας οδήγησε να αποφασίσουμε στη μη χρήση του KERS για το υπόλοιπο του αγώνα ώστε να αποφύγουμε αχρείαστα ρίσκα».
 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης