Ο N. Χάιντφελτ αποκλειστικά στο «C+S»
Ο N. Χάιντφελτ αποκλειστικά στο «C+S»
Ηταν στα αζήτητα φέτος. Oμως ο τραυματισμός του Κουμπίτσα σε αγώνα ράλι, του άνοιξε την πόρτα της Renault…
Ηταν στα αζήτητα φέτος. ομως ο τραυματισμός του Κουμπίτσα σε αγώνα ράλι,
του άνοιξε την πόρτα της Renault…
Αισθάνεσαι τυχερός που βρίσκεσαι σ’ αυτή τη θέση;
Ναι και όχι. Θα ακουστεί περίεργα αν πω ότι νιώθω τυχερός γιατί δεν είμαι χαρούμενος με όσα συνέβησαν στον Ρόμπερτ ελπίζω να καλυτερέψει σύντομα, απ’ την άλλη είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία και σκοπεύω να την εκμεταλλευτώ.
Πόσο δύσκολο είναι να προσαρμοστείς σε μια ομάδα με διαφορετική κουλτούρα;
Δύσκολο ήταν που βρισκόμουν χωρίς δουλειά. Είμαι χρόνια στη F1 και έχω δουλέψει με πολλές ομάδες. Είμαι χαρούμενος με ότι βρήκα στη Renault, είναι ανοιχτοί μαζί μου και αξιοποιούν τα σχόλια μου. Δεν θέλουν να γίνονται τα πράγματα μόνο με το δικό τους τρόπο αντίθετα είναι διαλλακτικοί για να πετύχουν το στόχο τους.
Παραδοσιακά η Renault έχει διακριτούς ρόλους οδηγών…
Θα κάνω ότι μπορώ για να μου δοθεί ο ρόλος του Νο 1 αλλά αυτό δεν είναι δεδομένο, έρχεται με τα αποτελέσματα. Στο παρελθόν δεν υπήρξα ποτέ Νο 2 οδηγός, κάποιες ομάδες έχουν ίση μεταχείριση και πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και εδώ. Σίγουρα και οι δυο θα έχουμε τα ίδια εξαρτήματα και τις ίδιες ευκαιρίες.
Αισθάνεσαι τυχερός που βρίσκεσαι σ’ αυτή τη θέση;
Ναι και όχι. Θα ακουστεί περίεργα αν πω ότι νιώθω τυχερός γιατί δεν είμαι χαρούμενος με όσα συνέβησαν στον Ρόμπερτ ελπίζω να καλυτερέψει σύντομα, απ’ την άλλη είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία και σκοπεύω να την εκμεταλλευτώ.
Πόσο δύσκολο είναι να προσαρμοστείς σε μια ομάδα με διαφορετική κουλτούρα;
Δύσκολο ήταν που βρισκόμουν χωρίς δουλειά. Είμαι χρόνια στη F1 και έχω δουλέψει με πολλές ομάδες. Είμαι χαρούμενος με ότι βρήκα στη Renault, είναι ανοιχτοί μαζί μου και αξιοποιούν τα σχόλια μου. Δεν θέλουν να γίνονται τα πράγματα μόνο με το δικό τους τρόπο αντίθετα είναι διαλλακτικοί για να πετύχουν το στόχο τους.
Παραδοσιακά η Renault έχει διακριτούς ρόλους οδηγών…
Θα κάνω ότι μπορώ για να μου δοθεί ο ρόλος του Νο 1 αλλά αυτό δεν είναι δεδομένο, έρχεται με τα αποτελέσματα. Στο παρελθόν δεν υπήρξα ποτέ Νο 2 οδηγός, κάποιες ομάδες έχουν ίση μεταχείριση και πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και εδώ. Σίγουρα και οι δυο θα έχουμε τα ίδια εξαρτήματα και τις ίδιες ευκαιρίες.
Είναι πλεονέκτημα ότι διετέλεσες δοκιμαστής της Pirelli;
Ελπίζω να αποδειχτεί πλεονέκτημα είχα ανάμειξη στην εξέλιξη του σκελετού των ελαστικών και όχι στις γόμες, τα ελαστικά αυτά όμως με βολεύουν.
Ελπίζω να αποδειχτεί πλεονέκτημα είχα ανάμειξη στην εξέλιξη του σκελετού των ελαστικών και όχι στις γόμες, τα ελαστικά αυτά όμως με βολεύουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα