F1: Ποιος έχει προβάδισμα;

F1: Ποιος έχει προβάδισμα;

Οι δοκιμές εξέλιξης τελείωσαν χτες στη Βαρκελώνη με την βροχή να κυριαρχεί μην επιτρέποντας στις τέσσερις ομάδες (Mercedes, McLaren, Ferrari, Williams) που παρέμειναν χτες στο Μοντμελό να ολοκληρώσουν όπως θα ήθελαν το πρόγραμμά τους.

F1: Ποιος έχει προβάδισμα;

Οι δοκιμές εξέλιξης τελείωσαν χτες στη Βαρκελώνη με την βροχή να κυριαρχεί μην επιτρέποντας στις τέσσερις ομάδες (Mercedes, McLaren, Ferrari, Williams) που παρέμειναν χτες στο Μοντμελό να ολοκληρώσουν όπως θα ήθελαν το πρόγραμμά τους.
Παρακολουθήσαμε μια προσπάθεια που ξεκίνησε την 1η Φεβρουαρίου στη Βαλένθια, συνεχίστηκε στη Χερέθ και κορυφώθηκε στη Βαρκελώνη με δυο βδομάδες δοκιμών.

Την μια εξ’ αυτών μάλιστα την παρακολουθήσαμε και δια ζώσης οπότε είχαμε την ευκαιρία να δούμε τα μονοθέσια να κινούνται στην πίστα και να ακούσουμε τους οδηγούς – μηχανικούς να μιλούν για την προσπάθεια εξέλιξής τους.

Κυρίαρχο ερώτημα φυσικά οι ισορροπίες δυνάμεων ποιος έχει κάνει την καλύτερη δουλειά από τους πρωτοπόρους, ποια ομάδα απ’ αυτές που βρίσκονται στο μέσο της κατάταξης δείχνει να έχει τη δυναμική για κάτι περισσότερο και αν κάποια από τις νεοσύστατες ομάδες μπορεί να ξεφύγει απ’ αυτό το πλαίσιο…

Πρώτα απ’ όλα στο γκρουπ των μεγάλων ανταγωνιστικών ομάδων θα συμφωνήσετε πιστεύω ότι ανήκουν οι Ferrari, Red Bull, Mercedes, Renault και McLaren χωρίς να είναι τυχαία η σειρά που τις αναγράφω. Μελετώντας προσεκτικά την πορεία εξέλιξης των δοκιμών Red Bull και Ferrari έχουν σαφές προβάδισμα σε ρυθμό αγώνα. Ειδικά η Ferrari δε φθείρει τα ελαστικά ενώ σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών επέδειξε σημαντική αξιοπιστία. Σημειώστε ότι η F-150 συμπλήρωσε περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών απ’ ότι θα βάλει στους αγώνες φέτος.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο μιλώντας για το ξεκίνημα της χρονιάς τόνισε: «Είναι βέβαιο ότι δεν θα δούμε αγώνες όπως το 2010 που η στρατηγική ήταν προφανής από την αρχή. Φέτος θα υπάρξει θέμα για τον αριθμό των πιτ στοπ 2 ή 3 ή 4 και πρέπει αν έχουμε ευελιξία ώστε να αντιμετωπίσουμε οιαδήποτε κατάσταση. Ίσως κάποιες φορές να είναι καλύτερα να κάνεις λιγότερους γύρους εξαντλώντας τα όρια των ελαστικών ενώ άλλες να συμφέρει να κάνεις ένα πιτ στοπ λιγότερο. Αυτό εξαρτάται από την πίστα και την εξέλιξη του αγώνα. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την δουλειά που κάναμε στις δοκιμές εξέλιξης, πάμε στη Μελβούρνη 100% προετοιμασμένοι αν όμως αυτό είναι αρκετό για να κερδίσουμε θα το μάθουμε μόνο εκεί. Ελπίζω στο Άλμπερτ Παρκ να έχουμε ήδη έτοιμη μια ακόμη αναβάθμιση για το μονοθέσιο μας στην περιοχή της εμπρός αεροτομής».

Κλείσιμο
Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι δηλώσεις από το στρατόπεδο της Red Bull, ο αγ. διευθ. της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ δήλωσε σχετικά: «Δεν ξέρουμε που βρισκόμαστε εν συγκρίσει με τους υπόλοιπους. Οι διακυμάνσεις στο φορτίο καυσίμου εμποδίζουν τις ασφαλείς προβλέψεις. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι έχουμε κάνει την καλύτερη δυνατή προετοιμασία όσον αφορά τα χιλιόμετρα που συμπληρώσαμε αλλά και τους στόχους που θέσαμε. Είμαστε σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση από ποτέ αλλά δεν μοιράζονται βαθμοί στις δοκιμές. Η βαθμολογία ξεκινά από την Αυστραλία. Ελπίζω να αποδειχτούμε ανταγωνιστικοί. Σίγουρα οι Ferrari θα είναι πολύ δυνατές ενώ και οι υπόλοιποι θα παρουσιάσουν αναβαθμίσεις της τελευταίας στιγμής. Για μας είναι μόλις το έβδομο μονοθέσιο που κατασκευάζουμε καμιά φορά ξεχνιέται πόσο νέα ομάδα είμαστε» κατέληξε ο Βρετανός.

Την ταχύτερη επίδοση στις φετινές χειμερινές δοκιμές στη Βαρκελώνη σημείωσε ο Μ.Σουμάχερ χρησιμοποιώντας την αναβαθμισμένη Mercedes W02. Μιλώντας σχετικά ο Ρόσμπεργκ αποκάλυψε: « Σίγουρα έγινε μεγάλο βήμα προόδου από την ομάδα αλλά δεν είμαστε ακόμη στη θέση που θέλουμε έτοιμοι να κερδίσουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δεν έχουμε καν το ταχύτερο μονοθέσιο αλλά τα πράγματα βαδίζουν προς τη σωστή κατεύθυνση».

Στη Renault καταριούνται την ώρα και τη στιγμή που τραυματίστηκε ο Κουμπίτσα (σ.σ: χτες υποβλήθηκε σε μια ακόμη εγχείρηση στον αγκώνα) και έχουν επικεντρώσει την προσπάθεια τους να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη από την εμπειρία του Χάιντφελτ αλλά και να οριοθετήσουν την ορμή του Πετρόφ. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι η γαλλική εταιρεία θα ανέβει στο βάθρο στους πρώτους αγώνες.

Στη McLaren φτιάχνουν κλίμα για την πρώτη κρυάδα που περιμένει τους οπαδούς της ομάδας όταν θα φανεί πόσο υστερεί η ΜΡ4/26: «Βλέπω τα πράγματα θετικά καθώς μου αρέσει να αγωνίζομαι. Περιμένω για τη θετική εξέλιξη να πει κάποιος εντάξει λοιπόν έχουμε αυτή την αναβάθμιση και όλα θα πάνε καλά. Δουλεύουμε όσο πιο σκληρά γίνεται ξέρουμε ότι έχουμε ανηφορικό δρόμο μπροστά μας» σημείωσε εμφατικά ο Χάμιλτον μετά το πέρας των δοκιμών.

Πιο πίσω Force India και Williams έχουν κάνει αξιόλογη δουλειά και είναι σίγουρο ότι θα δώσουν μάχη για την 6η θέση στους κατασκευαστές με την Toro Rosso και τη Sauber. Αν έπρεπε να διαλέξουμε μια απ’ αυτές τις ομάδες θα ποντάραμε στην Toro Rosso για το ξεκίνημα. Μπαρικέλο, Σούτιλ και Κομπαγιάσι μπορεί να ανέβουν σε κάποιο αγώνα στο βάθρο. Άνθρωπος του «συστήματος» ο ντι Ρέστα  που φέτος ελέω Μercedes οδηγεί για τη Force India «ήρθε για να μείνει» όπως μας είπε χαρακτηριστικά. Αντίθετα Mαλντονάντο και Πέρεζ θα μείνουν μόνο όσο τους στηρίζουν οι χορηγοί τους. Από την Β’ Εθνική της F1, Lotus, Virgin και HRT (σ.σ: τα μονοθέσια αυτά δεν έχουν KERS!) ξεχωρίζει ελέω Γκασκόιν, η Lotus. Με έμπειρο – ικανό δίδυμο πιλότων μπορεί να ξεχωρίσει και ν’ ανέβει κατηγορία, εφόσον η δικαστική διαμάχη για το όνομα δεν επηρεάσει την οικονομική σταθερότητα.

Κλείνοντας υποθέτω ότι περιμένετε μια πρόβλεψη:

Για τίτλο: Φέτελ, Αλόνσο και Σουμάχερ!
Στους κατασκευαστές:
Ferrari!
Για την πρεμιέρα της Αυστραλίας: pole, Γουέμπερ, νίκη Αλόνσο!

Εσείς τι πιστεύετε;

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης