LIVE

Κορωνοϊός

Γιατί να τρέξει σε ράλι ο Κουμπίτσα;

Γιατί να τρέξει σε ράλι ο Κουμπίτσα;

Τις τελευταίες μέρες διεξάγεται μια μεγάλη συζήτηση όσον αφορά στην επιλογή του Ρόμπερτ Κουμπίτσα να αγωνιστεί σε αγώνα ράλι την προηγούμενη Κυριακή.

Τις τελευταίες μέρες διεξάγεται μια μεγάλη συζήτηση όσον αφορά στην επιλογή του Ρόμπερτ Κουμπίτσα να αγωνιστεί σε αγώνα ράλι την προηγούμενη Κυριακή.
Ευθύνες υπάρχουν σίγουρα και στη Renault που επέτρεψε τη συμμετοχή του 26χρονου Πολωνού.
Η ιστορία ξεκίνησε απ’ την ημέρα που συμφώνησαν οι δυο πλευρές να συνεργαστούν. Ο Κουμπίτσα έθεσε ως όρο στο συμβόλαιό του να μπορεί να συμμετέχει σε αγώνες ράλι όταν θέλει. Η ομάδα της Renault που τότε βρίσκονταν σε πολύ δύσκολη θέση το αποδέχτηκε.

Χτες το βράδυ στη Χερέθ ο αγ. διευθ. Έρικ Μπουλιέ υπεραμύνθηκε αυτής της επιλογής: «Είμαι άνθρωπος των αγώνων και γνωρίζω τον Κουμπίτσα για έξι χρόνια. Είναι αγωνιστής. Μοιάζει με αγριόγατα. Αν τον κλείσεις σε κλουβί θα τρελαθεί. Οπότε γιατί να το κάνουμε; Λατρεύει τα καρτ, τα ράλι, τη F1. Ήταν εξαιρετικά άτυχος και λυπόμαστε που βρίσκεται στο νοσοκομείο αλλά πριν φτάσει στη συγκεκριμένη στροφή του αγώνα ήταν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο» κατέληξε ο Γάλλος μηχανικός.

Αν ο Κουμπίτσα βρισκόταν καιρό εκτός αγωνιστικής δράσης θα υπήρχε μια δικαιολογία ότι «χαρμάνιασε» ο άνθρωπος και ήθελε να κάνει το κέφι του.
Ειδικά όμως αυτή την περίοδο λίγο πριν το ξεκίνημα της αγ. σεζόν κατά την άποψή μας δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ο Κουμπίτσα την προηγούμενη βδομάδα ήταν ο ταχύτερος στις δοκιμές εξέλιξης της Βαλένθια και γνώριζε πολύ καλά ότι τις επόμενες βδομάδες και μέχρι το ξεκίνημα της σεζόν το πρόγραμμά του ήταν γεμάτο.

Το να πιέσει το χρόνο για να πάει Κυριακάτικα να αγωνιστεί σε ράλι ήταν ανώριμο από μέρους του κατά την άποψή μας.
Ας καθόταν σπίτι να ξεκουραστεί, ας δούλευε τη φυσική του κατάσταση, ας πήγαινε στο εργοστάσιο της ομάδας να εξασκηθεί στον προσομοιωτή.
Γενικά ας έμενε συγκεντρωμένος στην δουλειά του. Η Renault φέτος έχτισε όλο το μονοθέσιο και την ομάδα γύρω από τον Πολωνό. Σ’ αυτόν στήριζαν τις περισσότερες ελπίδες τους για ένα καλό αποτέλεσμα και γιατί όχι κάποιες νίκες. Κακά τα ψέματα ο μόνος λόγος που παρέμεινε ο Πετρόφ είναι οι χορηγοί του.

Έχει περάσει πάνω από μια δεκαετία απ’ την εποχή που μεσουρανούσε ο Ολυμπιακός στο μπάσκετ με προπονητή το Γιάννη Ιωαννίδη. Ο βουλευτής της ΝΔ σήμερα, είχε δεχτεί δριμύτατη κριτική γιατί απαγόρευε στο Γιώργο Σιγάλα να χρησιμοποιεί μηχανή. Ο μπασκετμπολίστας ήθελε να κυκλοφορεί με μια μεγάλου κυβισμού αμερικάνικη μηχανή και ο προπονητής του δεν τον άφηνε: «Παίξε τώρα που μπορείς μπάσκετ και μετά έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου να ανέβεις σ’ όσες μηχανές θέλεις» ήταν το επιχείρημά του. Ο Ιωαννίδης φοβόταν κάποιον τραυματισμό. Σήμερα ο Σιγάλας ανεβαίνει όσο και όποτε θέλει σε μηχανή χωρίς αυτό να έχει σημασία.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τον Κουμπίτσα. Ο Πολωνός έχει περάσει δύσκολα χρόνια για να φτάσει στην επιτυχία. Ξενιτεύτηκε, έφηβος ακόμη, στην Ιταλία για να μπορέσει να αγωνιστεί στα καρτ και να ξεχωρίσει. Φοβήθηκε να μην χάσει την δυνατότητά του να αγωνίζεται όταν σε τροχαίο ατύχημα χτύπησε το χέρι του το 2003. Ο θεός του χαρίστηκε το 2007 που βγήκε ανέπαφος από το εντυπωσιακό ατύχημα στο Μόντρεαλ, στο Καναδικό GP.

Κατά την άποψή μας ο Κουμπίτσα δεν εκτίμησε όσο έπρεπε τα δώρα του Θεού.
Πρώτον το δώρο της ζωής και δεύτερον την οδηγική ικανότητα, όταν είσαι μέσα στην 10αδα των κορυφαίων πιλότων του κόσμου πρέπει αυτό το χάρισμα να το σέβεσαι. Στα μάτια μας φαντάζει σχεδόν υβριστική η συμπεριφορά του Πολωνού. Ας ολοκλήρωνε την καριέρα του στη F1 και ας έκανε όσο ράλι ήθελε μετά. Ο Αλαίν Προστ αγωνίζεται ακόμη σήμερα στα 56 του χρόνια.
 
Η συμμετοχή του Κουμπίτσα στο ράλι την προηγούμενη Κυριακή ήταν λάθος όπως λάθος ήταν και της Renault που το επέτρεψε.
Τώρα το πληρώνουν και οι δυο ο Πολωνός σ’ ένα δωμάτιο νοσοκομείου (σ.σ: ευχόμαστε να βγει και να επιστρέψει στις πίστες το συντομότερο δυνατό) και η Renault αναζητώντας ανάμεσα σ’ ότι υπάρχει διαθέσιμο (Χάιντφελτ) αντικαταστάτη για τον Πολωνό. Αλλά κακά τα ψέματα δεν υπάρχει ελεύθερος πιλότος στο επίπεδό του...

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (5)

mixalhs

 Συμφωνώ με αυτά που λέτε αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι σαν και μας.Όταν το να κινείσαι με 330 km/h και στο καπάκι στρίβεις ξυστά από τοίχους τρώγοντας 5 g είναι για σένα απλά μια μέρα στο γραφείο η έκκριση αδρεναλίνης δεν επιτυγχάνεται εύκολα ενώ μιλάμε για ανθρώπους εθισμένους στην αδρεναλίνη.Ο Σουμάχερ για παράδειγμα στον ελεύθερο χρόνο του κάνει ελεύθερες πτώσεις γιατί πολύ απλά είναι ένα απ'τα ελάχιστα πράγματα που μπορούν να του προσφέρουν κάποια σχετική συγκίνηση συνεπώς όσο και αν στεναχωριέμαι που δεν θα δω έναν από τους αγαπημένους πιλότους στο φετινό πρωτάθλημα δεν έχω την απαίτηση απ'τον κουμπιτσα να περνάει τον ελεύθερο χρόνο του παίζοντας μπιρίμπα.Το μόνο που μπορώ να του πω είναι καλή ανάρρωση.

Κωνσταντίνος Παλαιολόγος

Να μην ξεχνάμε πως εκτός του Σουμάχερ - στιγνός επαγγελματίας - οι πιό πολλοί από τους προικισμένους πιλότους της F1 είναι "παιδιά" και αυτό που κάνουν είναι "παιχνίδι". Η λογική δεν χωράει στο μυαλό τους, εάν χωρούσε δεν θα έστριβαν με 330 km/h δίπλα σε τοίχο! Το σπορ αυτό έχει μεγάλο ρίσκο και για αυτόν τον λόγο οι καλοί πληρώνονται!!

Κώστας

 Τα ίδια έκανε και ο Γουέμπερ με το ποδήλατο και βρέθηκε με χτυπημένο ώμο. Γι' αυτό έχασε το πρωτάθλημα. Χρειάζεται σύνεση και σοφία για να διαχειριστείς αυτό που έχεις.

Yiannis

Σωστός!!! 

Βασίλης

Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν είχε καμία δουλειά εκεί. Κι αυτά που λέει ο Μπουλιέ ότι ήταν ευτυχισμένος πριν τη συγκεκριμένη στροφή είναι παιδαριώδη. Τότε να κάνουμε όλοι ότι μας κάνει ευτυχισμένους στιγμιαία αδιαφορώντας για το μέλλον και τις συνέπειε...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης