Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τέλος εποχής για το Renault Clio RS;
Τέλος εποχής για το Renault Clio RS;
Λόγω των συνεχόμενων και αυστηρότερων περιορισμών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), το μέλλον του Renault Clio RS φαντάζει δυσοίωνο.
Εκπρόσωποι της γαλλικής φίρμας δήλωσαν σε βρετανική ιστοσελίδα ότι λόγω των αυστηρότερων κανονισμών από την Ε.Ε., το μέλλον των «καυτών» χάτσμπακ προβλέπεται δυσοίωνο. Ίσως ένα από τα μοντέλα που αναμένεται να σταματήσει την παραγωγή του τα επόμενα χρόνια, να είναι το αγαπημένο μας Renault Clio RS. Αλλά, το τμήμα Renault Sport έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, καθώς δεν πρόκειται απλά να αφήσει το συγκεκριμένο μοντέλο να μην έχει αντικαταστάτη. Οι τεχνικοί της εταιρείας έχουν στο μυαλό τους την εξέλιξη μίας κορυφαίας έκδοσης του ηλεκτρικού Zoe.
Ήδη το 2017, η εταιρεία παρουσίασε μία πρωτότυπη έκδοση, το Zoe e-Sport, που έλαβε θετικά σχόλια τόσο από πελάτες, όσο και από δημοσιογράφους. Το συγκεκριμένο όχημα διέθετε δύο ηλεκτρικά μοτέρ με απόδοση 460 ίππων και 640 Nm ροπής που χάριζαν εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 210 km/h). Όπως δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Renault, Ali Kasai: «Σήμερα, ένα Clio RS θα χρειαζόταν μια πολύ εξελιγμένη τεχνολογία για να επιτύχει χαμηλότερα επίπεδα CO2 και διατηρώντας το επίπεδο απόδοσης που απαιτείται για ένα τέτοιο όχημα, αυτό το πρόσθετο κόστος, οι περισσότεροι πελάτες δεν θα μπορούσαν να το αντέξουν. Προς το παρόν, παρόλο που αγαπάμε τα σπορ αυτοκίνητα, όπως δείχνει η ιστορία μας, δεν βρίσκουμε τη λύση αυτής της εξίσωσης. Επίσης, δεν βλέπουμε και πολλούς ανταγωνιστές μας να βγάζουν τέτοια οχήματα».
Ήδη το 2017, η εταιρεία παρουσίασε μία πρωτότυπη έκδοση, το Zoe e-Sport, που έλαβε θετικά σχόλια τόσο από πελάτες, όσο και από δημοσιογράφους. Το συγκεκριμένο όχημα διέθετε δύο ηλεκτρικά μοτέρ με απόδοση 460 ίππων και 640 Nm ροπής που χάριζαν εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 210 km/h). Όπως δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Renault, Ali Kasai: «Σήμερα, ένα Clio RS θα χρειαζόταν μια πολύ εξελιγμένη τεχνολογία για να επιτύχει χαμηλότερα επίπεδα CO2 και διατηρώντας το επίπεδο απόδοσης που απαιτείται για ένα τέτοιο όχημα, αυτό το πρόσθετο κόστος, οι περισσότεροι πελάτες δεν θα μπορούσαν να το αντέξουν. Προς το παρόν, παρόλο που αγαπάμε τα σπορ αυτοκίνητα, όπως δείχνει η ιστορία μας, δεν βρίσκουμε τη λύση αυτής της εξίσωσης. Επίσης, δεν βλέπουμε και πολλούς ανταγωνιστές μας να βγάζουν τέτοια οχήματα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα