Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Μόνο υβριδικό το Honda Jazz στο μέλλον
Μόνο υβριδικό το Honda Jazz στο μέλλον
Η Honda θα εστιάσει την ευρωπαϊκή καριέρα του νέου Jazz αποκλειστικά στην υβριδική έκδοση προκειμένου να αντιμετωπίσει τους αυστηρούς περιορισμούς στις εταιρικές εκπομπές ρύπων.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η έλευση του νέου Honda Jazz που αναμένεται το 2020 θα σηματοδοτήσει και το τέλος της διάθεσης των συμβατικών εκδόσεων στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό το νέο προέρχεται από την Honda Ευρώπης φανερώνοντας την πρόθεση της εταιρίας να εστιάσει στις νέες τεχνολογίες που σταδιακά αναλαμβάνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αυτοκίνηση.
Το νέο Jazz θα συστηθεί στο ευρωπαϊκό κοινό στην υβριδική του έκδοση η οποία θα χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία i-MMD που έχουμε δει και στο μεγάλο CR-V με την διαφορά πως τον ρόλο του 2.0λιτρου θερμικού κινητήρα του συστήματος θα παίζει ένας μικρότερος κινητήρας 1.5 λίτρων. Όταν η απαιτούμενη ισχύς είναι μικρή τότε ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την τροφοδοσία της μικρής μπαταρίας του 1kWh και ενός ηλεκτροκινητήρα που είναι συνδεδεμένος με τους κινητήριους τροχούς. Αντίστοιχα σε υψηλά φορτία αξιοποιείται τόσο ο θερμικός κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας.
Το νέο Jazz θα μοιράζεται κάποια σχεδιαστικά στοιχεία με το ηλεκτρικό Honda e το οποίο θα αποτελεί τον αμιγώς ηλεκτρικό εκπρόσωπο των ιαπώνων και θα απευθύνεται σε ένα κοινό που αναζητά ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το υβριδικό Jazz αλλά και το Honda e θα αποτελέσουν τα βασικά όπλα της Honda για την επίτευξη του στόχου που έχει βάλει σχετικά με την πλήρη συμμόρφωση στους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μέση τιμή εκπομπών CO2 των πωληθέντων αυτοκινήτων κάθε κατασκευαστή κάτω από τα 95 γραμμάρια.
Το νέο Jazz θα συστηθεί στο ευρωπαϊκό κοινό στην υβριδική του έκδοση η οποία θα χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία i-MMD που έχουμε δει και στο μεγάλο CR-V με την διαφορά πως τον ρόλο του 2.0λιτρου θερμικού κινητήρα του συστήματος θα παίζει ένας μικρότερος κινητήρας 1.5 λίτρων. Όταν η απαιτούμενη ισχύς είναι μικρή τότε ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την τροφοδοσία της μικρής μπαταρίας του 1kWh και ενός ηλεκτροκινητήρα που είναι συνδεδεμένος με τους κινητήριους τροχούς. Αντίστοιχα σε υψηλά φορτία αξιοποιείται τόσο ο θερμικός κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας.
Το νέο Jazz θα μοιράζεται κάποια σχεδιαστικά στοιχεία με το ηλεκτρικό Honda e το οποίο θα αποτελεί τον αμιγώς ηλεκτρικό εκπρόσωπο των ιαπώνων και θα απευθύνεται σε ένα κοινό που αναζητά ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το υβριδικό Jazz αλλά και το Honda e θα αποτελέσουν τα βασικά όπλα της Honda για την επίτευξη του στόχου που έχει βάλει σχετικά με την πλήρη συμμόρφωση στους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μέση τιμή εκπομπών CO2 των πωληθέντων αυτοκινήτων κάθε κατασκευαστή κάτω από τα 95 γραμμάρια.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα