Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Συνέντευξη Kovalainen
Εάν δεν υπήρχε το φαινόμενο Χάμιλτον, τότε σίγουρα αρκετοί μιλώντας για την αποκάλυψη της χρονιάς θα αναφέρονταν στον Εκι Κοβαλάινεν, ο οποίος φέτος έκανε το ντεμπούτο του με τη Renault.
O 26χρονος Φινλανδός τα βρήκε δύσκολα στην αρχή, ωστόσο στη Renault του έδωσαν πίστωση χρόνου. Ο Κοβαλάινεν τους δικαίωσε ολοκληρώνοντας τη χρονιά με περισσότερους βαθμούς από τον πολύπειρο teammate του Τζιανκάρλο Φισικέλα, τον οποίο επισκίασε.
Μπορείς να μας μιλήσεις λίγο για τις δυσκολίες στην
Εάν δεν υπήρχε το φαινόμενο Χάμιλτον, τότε σίγουρα αρκετοί μιλώντας για την αποκάλυψη της χρονιάς θα αναφέρονταν στον Εκι Κοβαλάινεν, ο οποίος φέτος έκανε το ντεμπούτο του με τη Renault.
O 26χρονος Φινλανδός τα βρήκε δύσκολα στην αρχή, ωστόσο στη Renault του έδωσαν πίστωση χρόνου. Ο Κοβαλάινεν τους δικαίωσε ολοκληρώνοντας τη χρονιά με περισσότερους βαθμούς από τον πολύπειρο teammate του Τζιανκάρλο Φισικέλα, τον οποίο επισκίασε.
Μπορείς να μας μιλήσεις λίγο για τις δυσκολίες στην αρχή;
Ηταν ένας συνδυασμός παραγόντων. Το μονοθέσιο ήταν δυσκολοδήγητο και ασταθές στο όριο. Διέφερε πολύ από το περσινό που είχα οδηγήσει σε δοκιμές. Υπερέβαλα για να καλύψω την υστέρηση, οπότε έκανα περισσότερα λάθη. Στην πορεία προσάρμοσα το οδηγικό μου στιλ, ενώ ταυτόχρονα καλυτέρευσε και η απόδοση του μονοθεσίου, οπότε άρχισαν να έρχονται οι καλές εμφανίσεις…
Ποιες ήταν οι κυριότερες αδυναμίες της φετινής Renault R27;
Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω στο μονοθέσιο του 2007 καθυστερημένα, επειδή η ομάδα είχε εστιάσει το 2006 στη διεκδίκηση του τίτλου. Επειτα χρειάστηκε χρόνος για να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τα ελαστικά. Εκτός αυτών, αντιμετωπίσαμε αεροδυναμικό πρόβλημα με το εμπρός μέρος, που μας πήρε χρόνο ώσπου να το κατανοήσουμε και να το επιλύσουμε.
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξετε θέσεις με τον Αλόνσο;
Το συμβόλαιό μου με τη Renault ολοκληρώνεται στο τέλος του χρόνου. Είμαι ευχαριστημένος εδώ, αλλά δεν ξέρω αν θα παραμείνω. Απαραίτητη προϋπόθεση για μένα είναι ένα συμβόλαιο με διάρκεια τουλάχιστον τριών ετών. Αν έρθει ο Αλόνσο στην ομάδα, πιστεύω ότι θα είμαστε ένα πολύ ανταγωνιστικό δίδυμο. Πρέπει όμως να ρωτήσετε τον ίδιο για τις προθέσεις του…
Μπορείς να μας περιγράψεις τις δυνάμεις G;
Είναι οι δυνάμεις που ασκούνται στο σώμα του πιλότου όταν περνάει από μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα ή επιβραδύνει ή επιταχύνει απότομα. Μπορείς να πάρεις μια γεύση των G σε ένα σπορ αυτοκίνητο, αλλά φυσικά σε ένα μονοθέσιο F1 είναι πολύ πιο έντονες. Εχει πλάκα να νιώθεις τις δυνάμεις G πάνω στο σώμα σου, ενώ πρέπει να αντισταθείς σε αυτές. Απολαμβάνω την πρόκληση που προσφέρει μια στροφή με πολλά G στο μυϊκό σύστημα. Εκεί ξεχωρίζουν οι πιλότοι που έχουν κάνει καλύτερη προετοιμασία.
Μίλησέ μας για το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθείς…
Εξασκούμαι με τον γυμναστή μου κάθε μέρα για να είμαι στην καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση. Κάνω αρκετές αερόβιες ασκήσεις, όπως τρέξιμο, ποδηλασία ή κωπηλασία. Οσο πιο ψηλά βρίσκεται το αναερόβιο σκαλοπάτι, τόσο πιο συγκεντρωμένος καταφέρνω να παραμείνω στη διάρκεια ενός αγώνα. Επιπλέον, επικεντρωνόμαστε στην άσκηση των σημείων που είναι πιο σημαντικά για την οδήγηση: ενδυνάμωση του κορμού και μυϊκή ικανότητα. Προπονούμαι πολύ σκληρά, γιατί, αν είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση σε σχέση με τους άλλους οδηγούς, θα έχω πλεονέκτημα στον αγώνα.
Πώς λειτουργείς σε ένα ατύχημα;
Οδεύοντας προς τη σύγκρουση μαζεύω τα χέρια μου και κρατώ σφιγμένο το σώμα μου χωρίς να στηρίζομαι κάπου. Μετά τη σύγκρουση ψάχνομαι να δω αν είμαι εντάξει, πόδια, χέρια, κεφάλι, κοιλιά. Μετά κάνω νεύμα στους οικείους μου που παρακολουθούν από την τηλεόραση, μιλώ στους μηχανικούς μου και βγαίνω προσέχοντας μήπως έρχεται κάποιος κατά πάνω μου. Εάν έχει πιάσει φωτιά, παρακάμπτω όλα τα παραπάνω, ενεργοποιώ το σύστημα πυρόσβεσης και βγαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ.
Πώς οδηγείς στον δρόμο;
Η οδήγηση στην πίστα και η οδήγηση σε δημόσιους δρόμους είναι δύο πράγματα εκ διαμέτρου αντίθετα και δεν γίνεται να τα συγκρίνουμε. Ο δημόσιος δρόμος είναι απρόβλεπτος και επικίνδυνος, ο οδηγός πρέπει να είναι πολύ πιο προσεκτικός και έτοιμος να αντιδράσει. Στον δρόμο δεν οδηγώ γρήγορα, προτιμώ να οδηγώ με ασφάλεια. Η οδήγηση σε δημόσιο δρόμο δεν πρέπει να συνδέεται με την ταχύτητα, αλλά με τη σωστή αντίληψη των συνθηκών και τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου σε κάθε περίπτωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr