Πάει για νέο ρεκόρ η Tesla με το Roadster

Tesla_Roadster_Musk_boi_3

Με μεγάλη σιγουριά ο Elon Musk θεωρεί πως το επόμενο ρεκόρ που θα γίνει στο Nurburgring θα είναι από το Tesla Roadster.

 

Ο λακωνικός διάλογος του Elon Musk στο Twitter με κάποια από τις ακολούθους του (με την οποία συχνά- πυκνά έχουν τέτοιου είδους επικοινωνία όπως φαίνεται) δείχνει μεγάλη βεβαιότητα από τον Mr Tesla για τις ικανότητες του Roadster δεύτερης γενιάς που ετοιμάζεται. Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση του ρεκόρ στην θρυλική πίστα του Nurburgring με το Model S να σπάει το πολύ πρόσφατο προηγούμενο της Porsche Taycan Turbo, ο διάλογος του Musk με μια οπαδό των μοντέλων της Tesla ήταν αποκαλυπτικός.

Συγκεκριμένα, στην ερώτηση αν το Roadster θα είναι ακόμα ταχύτερο από το Model S, ο Musk απάντησε λακωνικά αλλά και τρόπο που δεν χωράει αμφισβήτηση, «οπωσδήποτε». Θυμίζουμε πως το ρεκόρ για τα αυτοκίνητα παραγωγής είνναι 6’:44,97” και τον έχει σημειώσει η Lamborghini Aventador SVJ. Το νέο Roadster που έχει παρουσιαστεί ως πρωτότυπο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, θα έχει τρία ηλεκτρικά μοτέρ και μια συστοιχία μπαταριών 200 kWh (που είναι τεράστια απόδοση για το μέγεθος του αυτοκινήτου).

Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η Tesla έχει ανακοινώσει πως το νέο Roaster θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα μόλις σε 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στα 160 χλμ./ώρα θα φτάνει σε 4,2”. Η αλήθεια είναι πως μέσα στα επόμενα χρόνια, περιμένουμε και από άλλους κατασκευαστές να κάνουν τις σχετικές προσπάθειες για νέο ρεκόρ στη Γερμανική πίστα. Με τα νέα hypercars που αναμένεται να παρουσιαστούν από τις Aston Martin, Porsche, Lotus και Mercedes, ο χρόνος της Aventador SVJ θα μοιάζει σαν να έχει γίνει… με τα πόδια!

ΣΧΟΛΙΑ (15)

George

Πάντως βλέπω μεγάλο ενδιαφέρον για την tesla. Αυτό που δεν είδατε ήταν το model S Raven κανονικής παραγωγής που έκανε ανενόχλητο τους γύρους του κι ούτε έμεινε ούτε τίποτα. Όπως δηλαδή θα συμβεί και με το model S Plaid αλλά και το roadster όταν βγουν από τη γραμμή παραγωγής.

Γερμανοτζολιάς Ορεστιάδας

Ας μας πει ο Geοrge, μετά από 2 γύρους στο Ring θα χρειάζεται 12 φόρτιση ή θα φύγει πάνω σε φορτηγό της ΑDAC από την πίστα;

George

Το μοντέλο παραγωγής θα φορτιζει σε 10 λεπτά για περισσότερα χλμ από την πληρη φόρτιση της taycan ή της ηλεκτρικής cayman. Και στην πλήρη φόρτιση της μισής ώρας θα βγαζει 1000 χλμ. Μάλλον άλλα θα φεύγουν πάνω σε φορτηγά που θα προσπαθούν να πλησιάσουν τα άπιαστα ρεκόρ.

Σοβαρα τωρα

Σιγα την πλαστικουρα ρε.Εχετε δει απο κοντα καποιο Τεσλα;Φτηνοκατασκευη αδιαφορης αισθητικης.

George

Το roadster θα είναι το hypercar των "φτωχών". Με 200 χιλιάρικα θα αγοράζεις κάτι πολύ πιο γρήγορο απο τη Bugatti centodieci των 10 εκατομμυρίων.

λολ

Περιμενω σχολιο για υδρογονο που πλεον και οι ιαπωνες εχουν παρατησει για το πως ειναι το μελλον μπλα μπλα χαχαχα

nick

πηγε και εμεινε απο βλαβη χαααααααααα

George

Δεν πήγε το roadster. Ένα test mule με κέλυφος model S και υποδεέστερο drivetrain πήγε που θα χρησιμοποιηθεί στο επόμενο model S. Ο στόχος είναι ακριβώς αυτός για τον οποίο σαν άσχετος γελάς. Να το πιέσουν στα όρια μέχρι να μείνει από κάτι ώστε να βρουν το αδύνατο σημείο του. Για να το φέρουν βελτιωμένο για τις επόμενες δοκιμές. Ήδη είναι 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Taycan. Όταν τελειώσουν με τις δοκιμές και τις βελτιώσεις θα είναι σχεδόν ένα λεπτό ταχύτερο. Μέχρι τότε από κάτι θα μένει αφού κάθε φορά θα το πιέζουν στα όρια. Όταν φτάσουν εκεί που θέλουν θα βάλουν τους κόφτες στο κατάλληλο σημείο ώστε ο αγοραστής να μην πλησιάζει τα όρια αυτά. Έτσι γίνεται πάντα αλλά είσαι μικρός φαίνεται. Θα μάθεις όταν μεγαλώσεις.

Saygon

Ειπαμε για αυτο η Αμερικη θα ειναι παντα μπροστα σε σχεση με την Ευρωπη που δεν διαθετει τεχνολογια ολοι κλεβουν απο την Μαμα Usa,ακομα και η κινα γαρ

george

Μαλλον τα εχουν μπερδεψει λιγο εκει στην τεσλα, και συγκρινουν ανομοια πραγματα, αυτοκινητο με τρια μοτερ ! με αυτοκινητο με ενα μοτερ ! π.χ. ειναι σαν να συγκρινεις τετρακινητο με δυκινητο, ατμοσφαιρικο με τουρμπο κτλ, ας τρεξουν με τις ιδια τεχνικα χαρακτηριστικα να δουμε τα αποτελεσματα.

George

Μήπως να βάλουν ντιζελοκινητήρα? Χαχαχαχα. Μάλλον τρολάρεις. Μέχρι και η Taycan έχει 2 ηλεκτρικά μοτέρ.

George

Κατ' αρχήν οι κιλοβατώρες δεν μετράνε απόδοση αλλά ενέργεια (αποθηκευμένη). Τα υπόλοιπα hypercars ή δεν θα είναι ηλεκτρικά (δηλαδή μικρή βελτίωση σε σχέση με σήμερα) ή θα είναι τεχνολογικά υποδεέστερα. H Tesla ασχολείται με ηλεκτρικά powertrains πάνω από 10 χρόνια και οι άλλοι ακόμη δεν άρχισαν καλά-καλά. Πρέπει πρώτα να ξεμάθουν πολλά που ήξεραν. Ακόμη κι αν τελικά πάρουν όλοι τεχνογνωσία από την Rimac και τη Nio, κανείς τους δεν θα έχει το SpaceX package με τους 10 αεριοπροωθητήρες που θα πηγαίνει το αμάξι σε άλλο επίπεδο σε σχέση με οτιδήποτε άλλο μέσα στην πίστα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

308_03

Στη Peugeot δεν σταματούν να διυλίζουν τον κώνωπα ανακατεύοντας δημιουργικά τη γκάμα του 308. Απώτερος σκοπός η ανάδυση του ιδανικού στα μικρομεσαία οικογενειακά, που εκτός των άλλων, επισκέπτεται σπάνια πρατήρια ανεφοδιασμού...

7
191016134030_SKODA_Octavia_Combi_updated1000x600

Στις 11 Νοεμβρίου η Skoda θα αποκαλύψει στην Πράγα τη νέα Octavia, όμως εμείς, μέσω του κατασκόπου μας, σας δείχνουμε αποκλειστικά από σήμερα το πώς θα είναι το νέο μοντέλο.