Car
#TAGS:

Το επαναστατικό σύστημα φόρτισης του Hyundai Sonata Hybrid

190806113251_6f771df8-2020-hyundai-sonata-hybrid-3-chariatis-1000a

Η υβριδική έκδοση του νέου Hyundai Sonata διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα για να φορτίζει η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα του.

Οι τεχνικοί της κορεάτικης φίρμας εξέλιξαν ένα μοναδικό σύστημα για να φορτίζει η μπαταρία του τετράθυρου Sonata, το οποίο περιλαμβάνει ηλιακά πάνελ στην οροφή του αμαξώματος. Με τον τρόπο αυτό, η μπαταρία μπορεί να φορτίζει, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται, με την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται να αυξάνει την αυτονομία και παράλληλα να μειώνει κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Σύμφωνα με τη Hyundai, το συγκεκριμένο σύστημα, που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, μπορεί να φορτίζει καθημερινά την μπαταρία σε ποσοστό από 30% έως και 60%, ενώ με έξι ώρες ημερήσιας φόρτισης η αυτονομία του οχήματος μπορεί να αυξηθεί (ετησίως) έως και 1.300 km. Όταν η ηλιακή ενέργεια ενεργοποιεί την επιφάνεια της οροφής, δημιουργούνται ζεύγη ηλεκτρονίων που παράγουν την εν λόγω ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε κανονική τάση και στη συνέχεια αποθηκεύεται στη μπαταρία. «Η τεχνολογία ηλιακών πάνελ αποτελεί ένα καλό παράδειγμα το πως η Hyundai κινείται προς την καθιέρωσης της ως κατασκευαστής καθαρής κινητικότητας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν ενεργά το θέμα των εκπομπών», τονίζει ο Heui Won Yang, Αντιπρόεδρος και επικεφαλής της μονάδας Tech Body του Hyundai Motor Group.

Το Sonata Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα Smartstream G2.0 GDi HEV (συνολική απόδοση 195 ίπποι), ο οποίος συνδυάζεται με ένα ειδικά εξελιγμένο για υβριδικά μοντέλα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία Active Shift Control, η οποία ελέγχει τον ηλεκτροκινητήρα για να ευθυγραμμίσει τις ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μειώνοντας το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων κατά 30%. Τέλος να αναφέρουμε ότι η Hyundai δεν πρόκειται να φέρει στην ευρωπαϊκή αγορά το Sonata Hybrid, καθώς θα διατεθεί μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Σκουρλετης

Εγω μπαινω μονο σε γερμανικα και αμερικανικα αυτοκινητα

αφού ο George

λέει ότι δεν αξίζει θα πάρω ένα δίχρονο Wartburg για να μην χρειάζεται ούτε κλείδωμα

George

Χαζομάρες! Το τι αξίζει είναι σχετικό. Με τα λεφτά που δαπάνησαν για να ενσωματώσουν υψηλής απόδοσης Φ/Β στον ουρανό θα έφτιαχναν πολλαπλάσια Φ/Β σταθερής βάσης και θα τα χρησιμοποούσαν για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που άρχισαν να πλημμυρίζουν τις αγορές σε όλο τον πλανήτη. Ή να προσθέσει περισσότερες μπαταρίες στο αυτοκίνητο που θα δώσουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας από τα 4 που προσθέτουν τα Φ/Β που έχουν βάλει. Προσπαθεί λόγω αδυναμίας μεγάλης παραγωγής ηλεκτρικών η Hyundai να παραπλανήσει τους καταναλωτές με καθρεφτάκια ποντάροντας στην οικολογική τους ευαισθησία αλλά και στη βλακεία. Βέβαια τα πρωτεία τα έχει η BMW που έβγαλε δελτίο τύπου για τις τελευταίας τεχνολογίας κυψέλες καυσίμου που εφοδιάζει την BMW 530e Sedan, ενώ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα πουθενά στη γκάμα της. Φαίνεται πως έφαγε μεγάλο κράξιμο και το άλλαξε μετά από μερικές μέρες σε κυψέλες μπαταριών που κανείς δεν καταλαβαίνει τι εννοεί.

audi

πριν πολλά χρόνια (νομίζω 2008) η audi στο A8 είχε βάλει στην ανοιγόμενη οροφή πάνελ τα οποία φορτιζαν μπαταρία η οποία εκτός άλλων λειτουργιών αν το προγραμμάτιζε ο οδηγός λειτουργούσε τον κλιματισμό όταν το αμάξι ήταν σταθμευμένο ώστε να έχει την επιθυμητή θερμοκρασία όταν επέστρεφε.

George

Αποκλείεται να λειτουργούσε κλιματισμό χωρίς να βάλει μπροστά τον θερμικό κινητήρα με τον οποίο είναι άλλωστε συνδεδεμένος ο συμπιεστής μέσω ιμάντα. Μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν αρκετή ενέργεια στις μπαταρίες για να το κάνουν αυτό χρησιμοποιώντας ανεξάρτητο κλιματιστικό από τον κινητήρα. Άσε που ένα πανελάκι στην ανοιγόμενη ηλιοροφή μόνο για φόρτιση της μπαταρίας εκκίνησης κάνει και τίποτα παραπάνω. Το ίδιο μπορείς να κάνεις με ένα φθηνό πανελάκι που το τοποθετείς στο παρμπρίζ και το συνδέεις στον αναπτήρα.

tsekevariko

Τόσο επαναστατικό που θα το ζήλευε κι ο Ερνέστος. Μπράβο παιδιά, 100 χρόνια τώρα δεν γνωρίζαμε την ύπαρξη των φωτοβολταικών πάνελ.

George

4 χιλιόμετρα μέσο όρο την ημέρα θα μπορούν να δώσουν αν το έχεις 6 ώρες την ημέρα στον ήλιο. Αξίζει τον κόπο ώστε να στο "φάει" ο ήλιος γρηγορότερα? Αν πάλι ταξιδεύεις 6 ώρες θα έχεις κάνει 600 χιλιόμετρα στην εθνική οπότε τα 4 επιπλέον είναι σταγόνα στον ωκεανό. Γιατί να μην έχεις μερικά πάνελ εκεί που το παρκάρεις που θα του κάνουν και σκιά και θα το φορτίσουν και πολύ περισσότερο?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kona

Λίγες φορές έχουμε κάνει μια τόσο αυτονόητη συγκριτική δοκιμή ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα με πολλά κοινά στοιχεία, αλλά σαφή διαφορά φιλοσοφίας και διαφορετικό -δυνητικά- κοινό. Ή μήπως τελικά ο σύγχρονος αγοραστής δεν μασάει;

190822124911_238943_New_Volvo_S60-chariatis-1000a

Το νέας γενιάς Volvo S60 θα ξεκινήσει να διατίθεται και σε plug-in υβριδική έκδοση, με τον κωδικό T8 Twin Engine.

BMW_M2_CSL_boi_4

Με 450 ίππους θα είναι η δυνατότερη έκδοση CS της BMW M2. Η νέα αυτή έκδοση, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες

 

 

 

lambo34

Το προσφάτως ανανεωμένο V10 supercar της Lamborghini επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην κατηγορία και προκαλεί τους νευρώνες του εγκεφάλου μας.